9 YIL ÖNCE ... Beacon Hill Hospital ...
- Anne o çok şeker ve masum görünüyor.
+ Evet canım.
-O da bizim gibi mi anne?
+ Evet ama kimseye söyleyemezsin bunu biliyorsun dimi ?
- Evet biliyorum anne.
+Ona merhaba demek ister misin Andrew ?
- Hıhı.
- Merhaba şeyy ... Anne onun adı ne ?
+Ashly.
- Merhaba Ashly ...
GÜNÜMÜZ ... Beacon Hill High School
- Andrew ! Andrew ! Andrew ! Andrew !
- Çok iyiydin Andrew!
-Harika atıştı Andrew!
-Sen kahramansın!
-Bu takımın yıldızısın!
" 2014 yılının basketbol şampiyonuuuu BEACON HILL HIGH SCHOOL !!! "
- Andrew ! Andrew ! Andrew ! Andrew !
- Çok iyiydin abi!
+ Teşekkür ederim Ashly. Soyunma odasına gitmem lazım evde görüşürüz.
" Çocuklar hepinizi tebrik ediyorum. Bütün sezon çok iyi oynadınız. Ama bize galibiyeti getiren, son sayıyı atan Andrew seni ayrıca tebrik ediyorum. ŞİMDİ BUNU KUTLAYA BİLİRİZ !!!! "
Soyunma odasında duşumu alıp giyindikten sonra bütün takım okul kapısından çıktıktan sonra büyük bir süprizle karşılaştık. İlk olarak havadan takımımızın rengi olan turuncu kırmızı balonlar düşüyordu, konfetiler patladı, bando en çılgın şekild çalıyordu ve herkes tezahürat yapıyordu. Hayatımın en güzel günüydü.
Eve gittiğimde kapıda annemle Ashly beni karşıladı. Hemen sarıldık ikiside tebril etti. Sonra salona doğru yürümeye başladım babam ayaktaydı hiç bir şey demedi ben yürümeye devam ettim.
- Archy tebrik etsene Andrew'i.
+ Adil olarak kazanılmayan galibiyet galibiyet değildir.
Babam her seferinde aynı şeyi söyler. Başarılarımı göz ardı eder aynı şekilde Ashly'e de. Kendisi de bizim gibiyken kendisinide kabullenmiyordu.
" YETER ! YETER YETER YETER !!! "
" Her başarıma hile diyosun adil değil diyorsun benim seçimim değildi bu. Doğuştan böyleyim. Sende böylesin. Hızlılığım güçlü olmam elimde değil. Ben buyum bu hile değil."
Ben ne olduğumu bilmeyen sadece farklı olduğumu bilen 17 yaşında bir gencim. Ailemde bilmiyoruz diyorlar ama hepsi yalan söylüyor. Onlar biliyor. Bazı geceler farklı hissediyorum, daha güçlü daha çevik, daha süper. Ama ben neyim bilmiyorum.
Bu gen annemde doğuştan babama ise sonradan annem tarafından geçmiş bir şey. Babamın tercihi olmasıma rağmen bu özelliğini sevmiyor. Bana bunun hikayesini bile anlatmıyorlar.
Annem şehrimizin Şerifi. Babam ise bir doktor. Kız kardeşim 9 yaşında bir kız. Bense 17 yaşında bir basketbol kaptanıyım.
Odama çıkıp hemen yattım çok yorgundum. Sabahta okul vardı. Son kez telefonumu kontrol ettim 3 mesaj vardı.
"Tebrikler Andrew! Çok güzel oynadın. Sen en iyisisin. " bu eski sevgilim Kristen. Sevgilisinden ayrıldıktan sonra yine bana mesaj atmaya başladı. Ama bu sefer ben bunu yemem.
"WoooHooo Süperdin yine sabah beni biraz erken alda beraber kahvaltı yapalım" buda en yakın arkadaşım Walter.
" Tebrikler Andrew takımı sen kurtardın :)" ve buda Mia. Okula bu sene geldi hem zeki hem güzel nadir kızlardan.
Sonra hemen yattım. Ve yine o, yine o kabuslardan birini görmeye başladım. Rüyamı gerçek mi ayırt edemiyordum. ARTIK DAYANAMIYORDUM ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beacon Hills Guards
WerewolfŞehrimizin güvenliği bizim elimizde. Biz yırtıcı değil koruyucularız. Biz korunamayanları koruruz. Biz avlananları avlarız.