5.

2.9K 86 4
                                    

Po nějaké době přiběhla Tina, co se stalo, že jsem tak rychle utekla od kluků.  ,,Co se stalo Katy?" ,,My jsme se líbali a, jako bylo to hezký ale on mě potom začal rozepínat šaty no a to už jsem nechtěla. Známe se jenom chvilku, a tak se s ním nechci hned vyspat." Odpověděla jsem ,,Katy, chápu tě." ,, Já prostě nechci být ta, která se s ním vyspí hned, jako každá jiná. " ,,Dobře Katy, ale já si myslím, že byste si o tom měli promluvit." Vše jsem ji odkývala a šla k němu.

Zaklepala jsem, když mi nikdo neodpověděl tak jsem šla dovnitř. Mířila jsem do jeho pokoje, ale než jsem zaklepala, tak jsem slyšela jak si Cam povídá s Nashem. ,, Came, co je? Odtud Katy vyběhla, jak pominutá." Zeptal se Nash ,,No já se s ní chtěl vyspat, a ona nechtěla, tak utekla." ,,Ty vole! Camerone! Ona není taková ta kurva, co se s tebou vyspí na prvním rande!" Zakřičel na něj Nash. V tu chvíli jsem nevěděla jestli to mám brát jako lichotku, a tak abych neslyšela ještě něco co slyšet nemám, tak jsem konečně zaklepala.

,,Ano?" Uslyšela jsem a poté otevřela dveře a vešla za klukama. ,,Tak já vás tu nechám asi samotný."řekl Nash když jsem vešla do pokoje. ,,Děkujeme" odpověděli jsme nastejno. ,,Came promiň. Bylo to na mě moc rychlí. Nebyla jsem připravená." Řekla jsem a on mi to jenom odkýval. ,,Tak to je asi tak všechno co jsem ti chtěla říct." Jsem plácla a pomalu se začala zvedat z postele dokud... ,,Katy já to chápu. Nemusíš se mi tu omlouvat. Měl jsem se prostě prvně zeptat. Ale je tu jedna věc, na kterou bych se tě chtěl zeptat. Přijď dneska večer, tak v osm." Dokončil já se zvedla z postele dala mu pusu na tvář a šla jsem k nám.

Mezitím u Cama a Nashe

,,Nashi, Nashi dneska večer v osm musíš někam vzít Tinu....." Řekl Cam
,,Jasný chápu.. Vezmu ji na večeři a potom půjdeme k ní. A nemáš zač."
,,No stejně děkuju."

Opět u nás v pokoji

,,Tino, hej Tino. Kde jsi." Křičela jsem.
,,Tady jsem Katy, co se děje." ,,Večer jdu ke Camovi. Vůbec nevím co chystá, ale ty....." Zarazila mě Tina uprostřed věty a řekla ,,Já budu Katy na romantické večeři s Nashem, takže já ti tu překážet nebudu. Nash ale říkal, že potom musíme jít sem k nám do pokoje, protože u kluků budete vy." Dokončila Tina svůj monolog a já se jenom začala smát, ale byla jsem neskutečně ráda, že mě Cam k sobě pozval a že tam budeme konečně jenom my sami.

Protože byly asi dvě hodiny odpoledne, tak jsme nevěděly co dělat dál dokud Tina neřekla ,,Tak moje milá Katy jelikož máme večer obě rande, tak co budeme dělat?" ,,Čekat a potom se připravovat?" ,,Ne.! Ještě něco tě napadá?" ,,Ne, nic.!" ,,No takže běž se převlíknout, vem si do kabelky všechno co potřebuješ na výlet do města... Jdemeee nakupovaat.! Křikla nadšeně Tina a já nemohla než souhlasit.

Přibližně po půl hodinovém připravováni jsme se vydaly do města. Kousek od hotelu bylo nákupní centrum. Žádná sláva ale tak jsme tam zašly. Prvně jsme šly do Viktoria's secret, kde jsme si koupily pěkný spodní prádlo. V mém případě červený krajkový tanga a červenou  krajkovou podprsenku. Tina si koupila ten samý set ale v černé. Potom jsme zavítaly do Orsay a spousty dalších obchodů s šaty. Já jsem si nakonec koupila ty první, které jsem viděla a že jsem jich zkoušela dost hodně. Byly krátké, uplé, černé a okolo dekoltu měly krajky. Tina ta si koupila celé černé, krátké s velkým sexy výstřihem. Ještě jsme šli pro boty. Já si koupila matné červené lodičky a Tina lesklé černé lodičky. ,,Ještě kabelku." Řekla jsem Tině. A proto jsme běžely do nejbližšího obchodu s kabelkama. Tina vybrala černé lesklé psaníčko a já si koupila tu samou protože se mi strašně líbila. Ještě jsme vběhli do Sephory pro nějaké rtěnky a už jsme šli domů.

Do hotelu jsme přišli asi v šest a když jsme se koukly na hodinky zdědily jsme se, protože se vždycky připravujeme klidně tři hodiny dopředu. Vběhli jsme každá do své ložnice a potom najednou do koupelny. Já se šla osprchovat a Tina mezitím žehlila šaty.  Po asi čtvrt hodině jsem vyšla usušená v kraťasech a cropu. Šla jsem žehlit za Tinu a ta se šla umýt. Když vyšla z koupelny tak jsme se navzájem nalíčily, udělaly si vlasy a to trvalo asi hodinu. Když jsme byly hotový tak jsme se šli obléct do pokoje. Po půl hodině bylo za pět osm tak jsme si nazuly lodičky vzaly psaníčko, do něj daly mobil klíče a asi 20 dolarů kdyby jsme se šli s Camem projít.

Po dvouhodinovém připravováni jsme šli ke klukům do pokoje. Nash už na Tinu čekal před bytem. Obejmuli se a Nash ji dal dlouhou pusu na přivítanou. Já jsem zaklepala a Cam mi přišel otevřít. Vešli jsme do pokoje a já jediné co jsem ze sebe dostala bylo ,, Woow.!" ,, Líbí se ti to?" Ptal se Cam. ,,Že se ptáš, je to nádherný Came." A než se na mě stihl otočit tak jsem ho políbila. Šli jsme si dát večeři, Cam vařil, všude byli růže. Bylo to hrozně romantický, on byl romantický, všechno bylo romantický. Potom jsme si šli pustit romantický film, v životě bych do něho neřekla, že bude ochotný se semnou jít koukat zrovna na romantický film. On to věděl, že se na ně ráda koukám.  Udělal to pro mě. Je to zlato. Najednou se ve filmu něco zvrtlo, lekla jsem se, přítula jsem se k němu a on mě obejmul. Začal mi dávat polibky do vlasů a já se cítila tak bezpečně, ale zároveň jsem byla nervózní. Najednou zastavil film a řekl ,, Nechceš něco k pití? Colu nebo tak?" ,,Ne děkuju zatím ne" odpověděla jsem ,,Katy promluvíme si" říkal Cam ,, Jasný a o čem?" ,,No já jsem si myslel..... Víš Katy ty jsi hodná, krásná, milá holka. Jsi to nejlepší co mě mohlo potkat. Nevím co ti mám ještě víc říct. Mám tě strašně rád, miluju tě a...." Říkal a já jsem ho přerušila. ,,Ano Came já tě mám moc ráda jsi hodnej, krásnej, sexy kluk. A ano budu s tebou chodit." Odpověděla jsem mu a byla jsem zrovna v tu chvíli nejšťastnější člověk na světě. ,,Katy j-ja miluju tě. Děkuju." Řekl a začal mě vášnivě líbat. Já mu polibky oplácela. Chytl mě za zadek a se mnou v náručí šel do ložnice. Hodil mě na postel a sundal si triko. Potom si lehl na mě a začal mě líbat na krku. Rozdíl ní šaty a sundal mi je. Když mi chtěl sundat i podprsenku zarazila jsem ho. ,,Co je zlato dělám něco špatně?" Ptal se ,,Ne, já jen... Jsem panna." Řekla jsem ,,tak nemusíme jestli nechceš." Byl tak hodný ,,Came jestli se mám s někým poprvé vyspat chci aby jsi to byl ty." Řekla jsem trochu nervózní. ,, Jsi si jistá?" Ptal se ,,Ano miláčku jsem si naprosto jistá." Tentokrát jsem mu odpověděla už celkem odhodlaně. ,,Dobře tak kde jsme to zkoncili?"ptala jsem. Pak už se nikdo na nic neptal a pokračovali jsme tam, kde jsme zkončili. Byla jsem ve spodním prádle a on měl ještě kalhoty. Bylo to nefér, a tak jsem mu začala svlékat kalhoty. Stále jsme se vášnivě líbali. A co bylo dál už snad popisovat nemusím. Cam byl hodný a do ničeho mě netlačil. Jsem ráda, že moje poprvé jsem prožila právě s ním.

-----------------------------------------------------------
Vím, že to nikdo moc nečte, ale tak tady máte novou kapitolu. Po delší době jsem se rozhodla ji napsat trošku delší tak snad vás to bude bavit.
Ahojky lásky 😘

Holiday in LA -Cameron Dallas- DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat