Játékos fajták

547 50 81
                                    

Sziasztok!
Ma úgy gondoltam, inkább hozok nektek egy hosszabb részt, és inkább a különböző játékosokat "mutatom be".
Természetesen senkit nem akarok megbántani vele, nincs azzal baj, ha valaki magára ismer, úgy jó mindenki ahogy van. És persze az sem biztos, hogy mindenki találkozott már ilyen esetekkel. Bár azért szerintem nincs olyan, aki legalább egyre nem ismerne rá.
Na de nem is szaporítom tovább a szót, kezdjük.

1. Akinek tehetsége van hozzá, és még gyakorolnia se kéne nagyon:

Általában odamész hozzá, és megkéred, hogy mutassa meg ezt vagy azt, hogy hogyan csinálja. Aztán csak annyit mond, hogy "Nézd, így!", majd megmutatja, te pedig csak otthagyod, mondván: "Túl tehetséges vagy, hagyj békén." Persze nem haragszol rá, de kicsit azért beüt a féltékenység nálad, amiért ilyen adottságai vannak, hisz te is olyan jó szeretnél lenni, mint ő.

2. Az újonc, aki azt se tudja hol van:

Ennyit mond az edző: "Oké, már csak egy ütő kell."
Az új tag pedig csak ennyit kérdez tőled halkan: "Milyen ütő kell neki? Baseball? Nem röplabda edzés van?"

3. Aki mindent túlreagál:

Az az ember, aki kap egy feladást, majd azt elütve pontot szerez és kiáltozik: "IGEEEN! SZEREZTEM EGY PONTOT, LÁTTÁTOK?!"

4. Aki könnyen felhúzza magát:

Hidd el, jobb ha levegőt se veszel túl hangosan..
Ő tipikusan az, aki hibáztat és kiabál.
Tegyük fel kapsz egy feladást, amit elütsz, de blokkolják. Mi lesz belőle?
Ez: "TÖKÉLETES FELADÁS VOLT! Hova a jó istenbe üttötted te azt? Van fogalmad róla, hogyha nem egyenest, hanem keresztet ütsz lehetne már egy pontunk? Mit csinálsz te a pályán egyáltalán?!"

5. Akinek mindenre van kifogása:

Nem tudja fogadni a szervát: "Túl erős volt!"
Rossz a feladás: "Basszus, hátrahajlott az ujjam!" *fogja a kezét fájdalmában*
Rossz ütés: "Bocsi, későn indultam, legközelebb meglesz."
Belemegy a hálóba: "Jézusom, nem figyeltem! Azt hittem messzebb állok... Sorry!"

6. Akinek egy egész rituáléja van szerva előtt:

Ide azt hiszem nem kell sokat írnom. Mindenkinél van egy olyan ember, aki 5-ször leüti, 7-szer lepattintja, 3-szor megforgatja a labdát, és ezt még kétszer megismétli szerva előtt.

7. Aki túlzottan labdacentrikus:

Állhat ő hátul, elől, oldalt, neki mindegy.
Ő ott van, ahova a labda érkezik. Beugrik a liberó elé, arréblöki a feladót, nekimegy az ütőnek..

8. A lelkitámasz:

Ő az, aki mindig a csapata mellett áll. Kitart velük, és feldobja a hangulatotm. Mindig mindenkit tiszta szívéből biztat, és ő maga sem adja fel, a végsőkig küzd a csapatáért.

9. Aki régebben focizott:

Avagy, aki mindenáron belerúg a röplabdába. Akárhányszor elmondhatod neki, hogy a röplabda nem arra van, hogy belerúgj, őt nem zavarja. Ha lábbal eléri a labdát, úgyis belerúg, az első adott lehetőségnél...

10. Aki mindig kamuzik:

Vagy azt is mondhatom, hogy ő az, akinek minden fáj.
Beleér egy labdába: "Letört az ujjam!!"
Fejbetalálja egy labda: Úristen, szédülök, segítsetek!"
Valaki nekimegy vállal: "Jézusom, össze akarsz törni?"
Véletlen rálépsz a lábára: "Áú, áú, áú!"
Épp fonod a haját: "OW, ne húzd már ennyire!!"

------------------

Nos, köszöntem a figyelmet. Gondolom azért párra ti is ráismertetek...:D Na de, igyekszem hamarosan jelentkezni, legyetek jók!
See y'all next time!

Röplabdás problémák //Lányoknál//Donde viven las historias. Descúbrelo ahora