Gülüşü mezarım olsa ölmek için can veririm.

216 22 17
                                    


İlk defa tüm ruhunun acımasızca çekildiğini hissetti, Kyungsoo. Dar deliğinde hırçın bir şekilde ilerleyen penis yüzünden dudaklarının kanamasını umursamadan sertçe ısırdı.

''B-bırak beni..Lütfen.''

Nefes alması iyice zorlaşırken ellerinin altında topladığı beyaz çarşafı sıktı kalan tüm gücüyle. Acı dolu çığlıklarını yutarken, gözyaşları özgürlüğünü ilan edercesine akıyordu, kendini kastığı için kızarmakta olan yanaklarından.

Komutan, altındaki bedenin dolgun kalçaları arasında kalmış penisini dar delikte sertçe hareket ederken altındaki bedenin ağlayışlarını ya da yapma diye yalvarmasını hiç aldırış etmeden kendi zevkine koyularak hızını artırabilecekmiş gibi daha hızlı gelgitler yaptı.

''Siktir..Ahh çok d-darsın!''

Kyungsoo daha fazla sabredeceğini sanmıyordu. Acı tüm bedeninde dalga dalga bütün hücrelerine doğru  yayılırken sadece ölmek istedi. İlk defa ecelin kapısını çalmasını istedi.

Göz kapakları ağırlaşırken, ilk defa direnmedi. Gözlerini kapattı ve yatağa yığıldı. Son hatırladığı ses..Komutanın içine sesli bir şekilde boşalmasıydı.

---------------------

''Erkek olmayı öğrenene kadar gözüme gözükme.''

Yüzüne vurulan ağır cümlelerle susmuştu,Baekhyun. Ne diyebilirdi ki? O, kızlardan bile narindi. Böyle olduğu için kendinden nefret ediyordu.

''DEFOL GİT!''

Komutanın sert sesi kulaklarını tırmalarken yavaşça dolan gözleriyle heybetli bedenin önünde eğilip hızlı hareketlerle arkasına dönüp yürümeye başladı. Gözyaşları usulca akarken ne yapacağını bilmez bir şekilde yürüyordu sadece. Birden kolundan çekilmesiyle korkuyla ellerini başının üzerinde tutup kendince koruma mekanizması üretirken duyduğu sesle ellerini yavaşça yüzünden çekti.

''Ağlama.''

Karşısında ona aşağıdan bakan komutanı görmesiyle sulu sulu olan gözlerini kocaman açıp şaşkınlıkla önünde dikilen bedene baktı, Baekhyun..

''A-ağlamıyorum efendim.''

Titreyen sesle komutan, başını yavaşça yana doğru eğip hafifçe gülerken Baekhyun şaşkınlıkla ona bakmıştı. Az önce onu yerin dibine sokan adam şu an ona eşsiz gülüşünü sunuyordu ve Baekhyun hayatında ilk kez birisinin gülüşünde yok olmak istedi. Onun gülüşü mezarı olsun istedi. Nedenini bilmese de kalp ritmi onu bu nedene çekiyor gibiydi.

''Gözlerinden işemen imkansız olduğuna göre ağlıyorsun.''


Alay tonunda çıkan sesle Baekhyun ard arda yutkundu. Ne diyeceğini bilmez bir şekilde karşısında duran bedene bakıyordu. Onu bu hale sokan bedenin şimdi ona bambaşka duygular tattırmasına hayretle bakıyordu. Bu adam ona iyi gelmiyordu. Buna emindi Baekhyun.

''Ben..E-efendim..''

Komutan işaret parmağını küçük bedenin dudaklarına doğru tutup susmasını sağlarken Baekhyun gözleri yerinden çıkacak kadar açmıştı. Şu an yanında Kyungsoo olsa o bile hayrete düşerdi bu haline.

Military Love Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin