"Herşey yeniden mi başlıyor yoksa, kaldığımız yerden devam mı ediyor?"
~ALINTI~Titreyen telefonum tüm dikkatimi bozarken sırt çantamdan çıkardım.
Bilinmeyen Numara...
Gizleyemediğim şaşkınlığımı etrafıma bakınarak örtbas etmeye çalışırken oku tuşuna bastım.Selam sürtük KATİL! Ben geldim. İşlediğiniz cinayet size pahalıya patlıyacak.
-ASiz hiç büyük bir suç işleyipte, yakayı sıyırdığınız oldu mu?
Mesela en ünlü bir mağazadaki şalı çaldığınızda...güvenlik alarmının çalmadığı..?
Veyahut sahte bir insatagram hesabı açıp en yakın arkadaşınızı etiketleyip onun tüm kirli çamaşırlarını ortaya döktüğünüzde, arkadaşınız sınıfınızdaki en en sürtük kızı suçladığında..
ses dahi çıkamadığınız oldu mu hiç..?"İşlediği suç yanına kâr kalmadı" sözünü hepiniz bilmişsinizdir.
İşte bizim de bu dört güzel kızlarımız, işledikleri cinayetten tam yakayı sıyırmışlardı ki, -A'dan gelen bir mesaj yine onları büyük meyus bir çukurun tam kıyısına itti.
Artık bu karanlık sırrı bilen bir kişi daha da vardı.
A
Şimdi kızlar, hırslı takipçileri tarafından hedef alındılar...
♠
Yepyeni bir kurguyla karşınızda olmaktan gurur duyuyorum😄
Bölümler düzenli aralıklarla gelecek. Sevimli Küçük Yalancılar kitabından esinlenmeler vardır. Yazım hatalarım varsa eğer affınıza sığınırım yorumlarda yazarsanız mutluluk duyarım😊
Oy ve yorumlarınızı esirgemeyiniz lütfen...💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP
Mystery / Thriller-A'dan size bir mesaj var..! Bedendeki izlerin geçmesi kolay. Asıl kalıcı iz ruhunuza işleyen izleredir. Eğer birine çamur atacaksanız ilk önce biraz düşünün ilk önce sizin eliniz çamur olacaktır.