The Bench

16 2 0
                                    

~Er zitten spaanse woorden in dit verhaal~

Later beneden word gezegd wat het betekend!


Mam? schreeuw ik vanaf beneden de trap.

Ja, wat is er? zegt mijn moeder terug

Ik ga naar school! zeg ik

Oke, veel plezier en doe je best op school cariño!

Doe ik mamá! doegg

Doeg, hoor ik haar nog zeggen terwijl ik de deur achter me dicht doe.

Jesus, wat is het koud, ik doe mijn sjaal over mijn mond, en stap op mijn fiets. Het is nu 7:34 op de klok, ze fietst naar het kerkhof. Brrr, ze zet haar fiets in de stalling van het kerkhof en loopt langs de graven. Eindelijk! zegt ze en gaat zitten bij een graf. Met een zonnenbloem in haar hand zit ze op haar knieën voor haar oma's graf.

"Amo a tu abuela, no olvides que mi amor" zegt ze zacht en legt de zonnenbloem op het graf. Het is stil, de vogels fluiten en de wind waait langs Emma's oren. Een traan komt langs haar oog vallen. Adios, mi amor. En ze loopt weg. Het is nu 7:38 op haar telefoon. Ze stapt op de fiets en fietst naar school.

~Onderweg~

Hé daar is die b*tch weer! zeggen een paar jongens lachend over Emma. Ugh, gewoon negeren, de dag duurt nog even en je wil niet weer in tranen uitbarsten. Ik zet mijn fiets in de stalling, zet hem op slot en loop de school in. De warmte vliegt me in het gezicht als ik de deuren open doe. Het is druk. Erg druk. Ik kijk of ik iemand ken, maar nee. Ik heb niet echt vrienden. Ik zit op een bank tot er iemand naast me gaat zitten, maar wie?





Betekenissen: Carinõ= Lieverd,

Amo a tu abuela, no olvides que mi amor = Ik houd van je oma, vergeet dat niet mijn liefste

Adios mi amor= Doeg, mijn liefste


Bedankt voor het lezen!

Btw, dat met de zonnenbloem en de oma, mijn oma is ook dood en hielt ook heel veel van zonnenbloemen dus dat is ter ere van haar.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 21, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Loving A MonsterWhere stories live. Discover now