Deci ... Bine v-am regasit testoasele mele ninja . Ce mai faceti ? Totul bine ? Scuzati intarzierea dar nu am avut net :(
Dupa saptamana trecuta in care Jimin si-a marturisit sentimentele ati incetat sa mai vorbiti sau sa va intalniti . Singurele momente cand ati vorbit unul cu celalalt au fost in sala de dans . Ti-ai mutat locul la fiecare curs si ai incetat sa mai iei legatura cu ceilalti membri . Julie nu stia de ce asa ca a continuat sa stea cu ei .
„ Y/N , te rog sa vorbesti cu mine . " Jimin te-a oprit inainte sa intri in clasa .
„ Nu , am intarziat . "
„ Pacat . "Jimin te-a scos din scoala si te-a dus in padure . ( dubios 😂😂😂 Jimin ceva viol de imacare ? 😂😂 ok . sa continuam )
„ Ce naiba ? Jimin , da-mi drumul ! "
Jimin te-a impins intr-un copac si s-a uitat in ochii tai . Ochii ii straluceau usor , iar tu te-ai speriat . Insa si-a revenit .
„ Te rog lasa-ma sa plec . "
„ Dupa ce mi-am marturisit sentimentele ai plecat pur si simplu . Ai idee cat de tare a durut ? " ( fata rea ! Te bat ! Fratiorul meu 😭 )
„ Jimin , cum ? "
„ Te rog fi prietena mea . "
„ Imi pare rau "
„ Te rog . Iti promit ca te voi proteja .Te voi proteja pana la sfarsit . Doar te rog ... " Jimin si-a ingropat fata in pieptul tau si plangea .
„ Sa fim doar prieteni momentan "
**** urmatoarea luna plina **
„ Ce dracu faci aici ?! " Yoongi intra in panica . ( Tipic 😂😂 )
„ Am venit sa va vad pe voi . "
„ Sti bine ca e luna plina in seara asta . Te vei arata ne invitata . "
„ Te-am putea omora Y/N . "
„ Nu , voi ati castiga . Stiu ca nu vreti sa faceti asta . "
„ Nu fi asa sigura . " Hoseok se incrunta . Tu intri si te asezi pe canapea .
„ Ce naiba ? " Jimin a venit jos pentru o gustare si te-a vazut .
„ Jimin spune-i prietenei tale sa plece . "
„ Nu pot , e incapatanata . "
Yoongi ofta si zambestre .
„ Bine . Daca moare stiu ca am incercat sa scap de ea . " Yoongi pleaca jos .
„ Dute in camera mea , ca sa te stiu in siguranta . "
Te-ai dus in camera lui si ai incuiat usa . Te-ai asezat in patul lui . Tipete se aud de jos . Ai vrut sa mergi sa vezi ce se intampla insa trupul tau nu se misca . Era o liniste in camera lui Jimin .
Dupa zece minute in care nu s-au mai auzit tipete si lovituri ai coborat jos cu o bata , doar ca sa te asiguri .
Usa din spate era deschisa . Toti s-au imlrastiat prin padure . Ai urmat cele mai vizibile urme .
Curand pasii au inceput sa dispara asa ca ai inceput sa ratacesti . ( pregatiti-va ca urmeaza jimin cel ranit si in funduletul gol )
„ Chiar aici ! "S-au tras focuri de arma . Ai auzit un urlet . Nimicul si groaza s-au auzit din celelalte directii . Pana la urma ts-ai ridicat si ai fugit .
CITEȘTI
박 지민 • Werewolf ( Romana )
Hayran Kurgu,, Nu te indragosti niciodata de un varcolac " ,, Ei nu exista , eomma " Thank you little_jiminie95 !