Mijn wereld bestaat uit 2 delen. Het ene deel ligt tussen de bergen in mijn vaderland. Het andere ligt hier in een dorpje langs de Ijssel. Dit heb ik nooit zo gewild. Maar ik had geen keus.
Het ging buiten mij om.
Ik woon in een hoekhuis. Rechts van ons is geen huis. René woonde links. Bij de achtertuin ontmoette ik hem voor het eerst.
René was een jongen van zeventien en hij woonde met zijn ouders in een huis bij het meer. Op een dag kwam hij bij het meer zitten. Hij was het meer aan het bewonderen toen hij mij opeens zag liggen. Ik was vuil en lag in een kist. René besloot dan om mij op te vissen en mij schoon te maken. Toen hoj klaar was wist hij niet wat hij met mij moest aanvangen. Op de tafel lag een stapel papier een een balpen. Hij zag vaak in films dat als je een boodschap in een fles stak, er vaak wel antwoord kwam van anderen. René besloot om zijn kans te wagen en nam het papier en de balpen en schreef er een boodschap op. ''Hallo mijn naam is René, ik ben een jongen en ik woon bij dit meer.'' Hij stak de brief in mij, zocht een kurk en gooide me dan in het meer.
Ik reisde door de lelies heen tot ik plots hard tegen de oever botste. Een meisje zag mij en nam mij mee. Ze las de brief dat René had geschreven voor. Ze nam een balpen en begon te schrijven: ''Hey René, ik ben Saar. Ik ben ook zeventien en ik woon aan de andere kant van het meer. Ze stak de brief terug in mij en gooide me in het water.
Opnieuw reisde ik door de lelies heen. En opnieuw botste ik tegen een oever aan. René kwam tot zijn verbazing mij uit het water halen en las de brief voor. Hij haalde zijn balpen boven en schreef: ''Hallo Saar, die aan de andere kant van het meer woont. Gaat alles goed daar?'' Hij stak de brief in me en ging naar buiten. Hij gaf een kus in mijn hals en gooide me terug in het water. Alweer onderging ik een reis door de lelies.
Na een paar dagen te hebben gereisd bleef ik in mijn bak liggen. Noch René, noch Saar gooiden me terug in het water. Dat was dan mijn avontuur tussen René en Saar. Een paar dagen later werd ik gebroken.Dit was mijn kort verhaal hopijk vonden jullie het wat leuk om te lezen en begrepen jullie een beetje wat er gebeurde als dit niet zo is laat het dan niet om het me te vragen! Ik bijt niet 😊🙈
JE LEEST
De reis van de lege fles
Short StoryHellokes Dit is ondertussen mijn 3e verhaal. Hetbis een kortverhaal van om een om een 400tal woorden dus dit zal maar 1 pagina zijn. hopelijk vinden jullie het wat. grtzz -xx-