34-sen

95 6 0
                                    

Martinus
(Sen)
Seděl jsem v nemocnici a netrpělivě poklepával nohou. Rozlídl jsem se okolo sebe. Z prava za mnou šel doktor. Stoupl jsem si a podíval se na něj,,Je mi líto,ale matka ani dítě nepřežili" soucitně se na podíval,,Co prosím?"řekl jsem skoro pro sebe se slzama v očích,,Je mi líto"položil mi ruku na rameno,povzbudivě ho zmáčkl a odešel. Složil jsem se k zemi a nechal svím pocitůl volný průběh....

Vystřelil jsem do sedu a rychle díchal. Koukl jsem se na místo vedle mě kde vždy spí Max,ale bylo prázdné. Ne nebyla to pravda. Jednou rukou jsem si otřel pot z čela a šel do kuchině.

Ulevilo se mi,když jsem svou milovanou polovičku viděl u linky jak si tam něco kuchtí...

Max
Stála jsem u linky a dělala si snídani. Když teď jim za dva. Tak toho taky sním 2x víc než normálně. Kolem pasu se mi obmotali dvě silné paže,, Mě uděláš taky?"usmála jsem se,,Jistě"........

****

,,Takže ten nebo ten?" ukázala jsem na dva kočárky...už víme,že to bude chlapeček takže buď... Modro-černý nebo zeleno-černý...,,Já bych bral ten modro- černý" usmál se Tinus,,Dobře"odkívala jsem to....

,,Chybí nám ještě něco?"zeptal se u pokladny,,Myslím, že ne" odkívala jsem to při zkouknití nákupního vozíku....


Ahoj jak se máte?
Fajn,fajn vím nebude se vám na nic vymlouvat,ale prostě se mi nechtělo....a navíc ta škola do toho?! Ni děs a hrůza...

Každopádně jsem se chtěla zeptat jestli jste se nezbláznili náhodou...1,23k...děkuju moooooooooc...jste zlatíčka

Pa💕

Nový život?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat