Popülerite

1.2K 43 15
                                    

Popüler olmak eğlencelidir, (yaşadığımdan değil tahmin ettiğimden)  yani sonuçta en saçma sapan esprine veya hareketine bile gülen insanların olması hoş bir şey olmalı. Arkadaş ortamınızda bile ayrı bir havanız olur her ne kadar burnunuz havada olmasa bile (popiyim olum ben ne zırvalıyorsun!! gibisinden) insanlar kavga ederken sizden çekinir.
Ama olay şurada ki popüler veya ünlü olmak güzeldir, onların saplantılı derecede hayranı olmak değil.
*|Bu kısımdan sonrasını her hangi bir şahısın saplantılı hayranıysanız okumayın, okuyacaksanız bile bana hakaret etmeyin bunlar benim fikirlerim!!| *
Sonuçta onlar da annelerinin karnından doğdu, sonuçta onlar da tuvalete gidiyor, onlar da terleyip kötü kokabiliyor ya da şampuanlarına su koyup kullanabiliyor -zenginler diye evlerinde şampuan stoğu bulundurmak zorun değiller!. -
Her neyse konudan uzaklaştık olay şöyle ki; inkar etmeyin hepimiz çok ünlü olmak veya popüler olmak isteriz fakat olamayız. Eh olamayınca da diğer ünlülere taparız. mantıksız. Mesela X kişisi dünya çapında ünlü olsun. Lady Gaga falan gibi. X'i sevebilirsiniz tarzını beğenmişsinizdir mesela - ki hiç biri kendi tarzı değil stilistlerin oluşturduğu kombinler. - veya söyledikleri sözler hatta en saçmasından "tipi" .
Allah aşkına zırvalamayın o kadar makyajı bize yapsalar, diyeti bize uygulayıp en pahalı yerlerden yedirip içirseler, bakımları maskeleri bize yapsalar bizde bir Barbara Palvin oluruz heralde (gerçi onunki Allah vergisi ama şşt çaktırmayın).

Tekrar bir; herneyse. Dikkat dağınıklığım falan var heralde iki saattir söyleyeceğimi söyleyemiyorum. Hani siz X ünlüsünün saplantılı hayranısınız ya ona kitaplar, şiirler falan yazıp posterlerini duvarınıza asıyor, ayakkabınızı çantanızı onlara göre alıyorsunuz ya; elinize ne geçiyor? Adam ya da kadın odanıza gelip kendi posterini gördüğünde "Aman Tanrım bu kız/erkek benim posterimi asmış hemen evlenmeliyim!" demeyecek ya da siz X kişisini kendinize idol seçtiğinizde onun (yine sizin akıttığınız paralarla aldıkları neyse oraya şimdi gelmiyorum, birazdan) giydiklerini siz giyemezsiniz ya da onun gittiği yerlere siz gidemeyebilirsiniz.

Atıyorum Demi (anti değilim kimseye anti değilim çok da tatlı bi karı dfaaf) "Stay Strong" demiş. Biliyorum o da az şey yaşamadı ama sokakta çöp toplayan birinin de bu lafa ihtiyacı yoktur. O da bunu dedikten sonra Hawaii'ye uçmuştur zaten.

Dikkatinizi çekmek istiyorum 'sizin paranızla'. Pazarda bile gördüğünüz 1D çantaları onlara telif hakkı gibi bi şey ödemek zorunda. Siz ailenize yalvar yakar onların gül yüzü için aldırdığınız orjinal yada sahte her bir nesnede onların hazinesine gönderme yapıyorsunuz.

Bir de son olarak X kişisinin konserinde milyarlarınızı 2 gözü 1 burnu olan sırf güzel yüzünü daha yakından görebilmek için verin, onlarda adınızı bile bilmeyip onlara yatırdığınız milyarların keyfini sürsün.

Sadece para değil ki burada Wattyde bile, asla adınızı bile öğrenemeyecek olan insanlara zaman ayırıp, beyin çatlatıp kitaplar yazıyorsunuz emek harcıyorsunuz.
Bu arada gereksiz bir bilgi; herneyse kelimesi 2013'ün en itici kelimesi seçilmiş.

Neyse bu kadardı okuduysanız teşekkürler belirtmeden geçmiyim hiç bir ünlüye kesinlikle anti değilim.

Bölümü yeni baştan okudum da ben bile neyden bahsettiğimi,amacı anlayamadım aq sfadaad

Salak SaçmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin