9|Jeg kunne blive ved...

669 19 0
                                    

Fredag//

Husk at trykke på den lille stjerne, det gør kun mig glad.
Undskyld hvis der stavefejl.

"Kan du så også lide mig?" Spurgte jeg. "Øhhhh......"

"Øhhhh......ja det kan jeg vel" svare han tøvende. "Kan du så lide mig?" Kom det igen fra ham. Jeg svarede ham ikk.

Jeg lænede mig tætter på ham, for at kysse ham. Jeg kan godt mærke, at alkoholen er ved at overtage min hjerne, også selvom at jeg ikke har fået så meget at drikke.

Vi kom tætter og tætter på hinanden. Da rørte mine læber, gik der et sus igennem mig. Fuck en dejlig fornemmelse, at kysse ham. Jeg trækker mig fra kysset.

Jeg havde ikke set vi havde glemt at lukke døren. Så jeg ser at der står en flok mennesker, som står og glor på os, ejj hvor pinligt. "Har i ikk noget bedre at give jer til end at stå her?" Råbte Lauritz.

De vendte sig om og gik ud, en efter en. Da de alle var ude, spurgte jeg Lauritz om han vil med hjem til mig og sove. Det vil han godt, men han skulle lige sige farvel til nogle af hans venner.

Jeg fandt pigerne igang med snave med nogle drenge, så jeg ville ikk forstyrre dem. De vidst fået lidt for meget at drikke, men det må de sku selv klare i morgen, når tømmermændene kommer.

Jeg møder Martinus og Marcus udenfor, de venter nok på at blive hentet af deres forældre. " Heeej drenge" siger jeg. De vender sig om og siger "Heey Ella" i mund på hinanden.

Jeg griner af dem, og i lige det jeg stopper kommer Lauritz ud. Han kommer hen til mig, "Er du klar til at tage hjem?" Spørger han. "Ja, jeg skal bare sige farvel til drenge" siger jeg. Jeg krammer først Marcus farvel, også Martinus han kysser mig på kinden. Jeg smiler til dem, og går over til Lauritz.

Vi har gået lidt da, Lauritz lige pludselig tager min hånd. Jeg kigger ned på vores hænder, og så op på Lauritz. Han rødmer, det samme med mig. Han er så nuttet, når han rødmer. Jeg tænker på om han har det på samme måde som mig, og hvorfor Marcus & Martinus så lidt 'sure' ud, da mig og Lauritz gik fra huset. De kan da vel ikk lide mig? De kan jo få hvem som helst.

Mig og Lauritz er kommet hjem til mig. Jeg låser stille døren op, så jeg ikke vækker min familie. Vi går ind i køkkenet, jeg skriver på en seddel at Lauritz sover her.

"Er du sulten eller vil du have noget af drikke?" Spørger jeg Lauritz. "Jeg vil gerne have noget vand" svare han så. Jeg finder to glas og fylder vand i dem. Jeg giver ham et glas.

Han drikker det hele i en mundfuld, jeg drikker ca. Halvdelen af vandet, hælder resten af vandet ud i håndvasken, og stiller glassene i opvaskemaskinen.

"Hvor skal jeg sove?" Spørger han. "Øhh, altså hvis du vil sove ved siden af mig, så kan vi jo bare dele seng" svare jeg ham. "Nå men så deler vi jo bare seng" siger han.

Jeg nikker og begynder at gå op ad trapperne til mit værelse, med ham efter mig. Jeg åbner min dør stille, og træder ind. Han lukker døren og sætter sig hen på min seng. Jeg går hen til mit skab får at finde noget nattøj. Jeg går ud for at skifte og børste tænder.

Jeg finder en tandbørste til Lauritz, så han også kan få børstet tænder. Da jeg kommer ind ad døren, ser jeg et hot syn for livet. Nemlig Lauritz uden trøje, jeg tror at jeg savler. Jeg bliver vækket af min trance, da han går ud på badeværelset. Jeg finder min telefon, og sidder og snapper med Karl. Da jeg er isac.brunsovs har tilføjet dig, omg what.

Lauritz kommer ind ad døren igen. "Skal vi ikke sende et 'godnat' streak?" Spørger jeg. "Jo det kan vi godt, så kan folk se at du har besøg af en hot dreng" svare han grinende. Jeg ryster på hovedet og rødmer.

Vi tager et billede og Lauritz har taget min telefon, fordi han fik lov til at bestemme,hvad der skulle stå 'streak - godnat, jeg har besøg af en hot gut:)'. Og han sender til alle dem jeg streaks med og selfølgelig også Marcus & Martinus, og Isac. Da jeg ser at jeg får en snap fra Martinus, hvor der står........

______
Kapitel 9
Dejligt at have påskeferie:)
Husk at vote & kommenter;)

Møøøøs fra Lærke<333

Fucking Gunnarsen - M.GDove le storie prendono vita. Scoprilo ora