Anlaşma

1.6K 45 1
                                    

Telefonu avukatın yüzüne kapatmıştım. Ben bunlardan kurtuldum diye sevinirken başıma bir de bunlar çıktı. 18 olmamam kendi başımın çaresine bakamayacağım anlamına gelmezdi sonuçta. Bir yol bulup bunları başımdan salmam gerekiyordu ama ne yapmalıydım? Ne yapacağımı düşünürken koltukta uyuya kalmışım.

&&&

"Bu saatte neden kapı çalar ki" diye söylenerek koltuktan kalktım tutulmuş olan boynumu kütletmeye çalıştım ama çok ağrıyordu. Kapıyı açtığımda karşımda iki yapmacıl gülümseme beni izliyordu. Aaah bunları 2 yıl daha çekmemi mi istiyorlar benden, bunlarla 1 gün bile geçmez hatta bu tiplere gün bile doğmaz diye isyan eden iç sesime rağmen içeri buyur ettim. Hala aklıma bir fikir gelmemişti. Oturma odasında otururken Yengeciğim "2 yıl bizle yaşayacaksın.  İstersen bu evi kiralarız hem bize hem sana para gelir. " dedi. Az önce bize mi dedi? "Bize derken?" siye sordum sol kaşımı havaya kaldırarak. Eniştem olacak kılıbıkta kendini bi bok sanırcasına "Sana bakmak için devletin bize ödeyeceğindem fazlası lazım değil mi" diye sordu. Ne yani benim üzerimden  parazit gibi geçineceklerini mi sanıyprdu bunlar. O an aklıma bir anlaşma geldi. "Gelin sizle bir anlaşma yapalım devletin bama vereceği para benim olsun. Bu ev de size hiç bulaşmadan hayatımı sürdüreyim. Sadece okul toplantılarında ve devletin yapacağı kontrollerde görüşelim. Eğer kabul etmezseniz biraz sorunlu olabilirim. Hazır elimi kana da bulamışım travma sonucu psikolojik sorunlar yaşıyorum diyerek bir kaç kaza daha olabilir değil mi?" dediğim de ikiside sessizce bana bakıyordu.  "Kabul edenler" dediğimde itaatkar bir şekilde kafa salladılar. Yaşadıkları korku yüzlerinden okunabiliyordu. "Neyse ben sizi geçireyim isterseniz." dediğim de o an ki göt kokularıyla "Kapının yerini biliyoruz sen yorulma Robert" dediler. Camdan gidişlerini izledim. Bahçe kapısından çıktıklarında küçük bir kahkaha attım. Bunu sevmiştim insanların eğer bir kişiyi öldürebilirsen herkesi öldürebilirsin düşüncesiyle benden korkmalarının verdiği mutluluk paha biçilemezdi.

Biliyorum biraz geç ve kısa oldu ama özel işlerimden dolayı bekletmek zorundaydım. Kusura bakmayın. Okuyan herkese teşekkür ediyorum.

Kanlı TatilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin