Young He Ran
Çocukken hep kaderimi kendim yazabileceğimi söylerdi babam ben nasıl istersem o yönde ilerlemiş hayatım.
İnanmıştım ve hayal kurmuştum, planlar yapıp hedefler koymuştum kendime. Ama hayatın biz planlar yaparken gerçekleşen tesadüfenlerden ibaret olduğunu öğrenmem fazla uzun sürmedi tabi.
Hayat bu yüzünü acı bir şekilde gösterdi bana. Hatta belki en acı şekilde. Gerçekleri bir bir yüzüme vurup tutunduğum her dalı yavaş yavaş kırarak öğrenmiştim.
İlk olarak en çok sevdiğim ve en değer verdiğimden başladı. Babamdan. Nefes alışına bile hayran olduğum bu adamın aslında koca bir yalan olduğunu gösterdi bana. Bir anda öğrenmiştim bu yalanı. Babamın bizi terk ettiği anda öğrenmiştim bir başka ailesinin daha olduğunu, bir kız çocuğuna daha sahip olduğunu ve koca bir borç batağınin içinde olduğumuzu bizi bırakıp başka bir ülkeye gittiği bir anda.
Sorgulamadim neden diye. Korkum sormaktan değildi alıcağımı cevaptan korkuyordum. Henüz hayatımdaki en yalan gerçeğimin bize bunu neden yaptığını öğrenmeye hazır değildim.
Sonra annemi aldı benden. Sahip olduğum en değerli mücevherimi. Dayanamamış ve gitmişti. Hemde bir daha dönmeyeceği bir yer...
Geriye bir o kalmıştı. Diğer yarım dediğim abim.
Herkes kendi isteği ile gitmişti . Annem babam ve diğer herkes...
Ama o bir kaç kendini bilmez yüzünden gitmişti. O gece o kazada benim abim değil onlar ölmeliydi.Her şeyi kabullenmiş ve olanların bir sebebi olduğunu düşünmeye başladığım bir vakitte güveneceğim tek bir şey kalmıştı.
Adalet...
Tabi onun da yalan olduğunu öğrenmem uzun sürmedi. Ama en acıtan gerçek bu olmuştu sanırım.
Abimin ölümüne sebep olan ve duruşmaya gelme zahmetinde dahi bulunmayan o katillerin serbest kalması canımı en çok yakan şey olmuştu.
İnsan gün geçtikçe her şeyi kabulleniyor. Ölümü bile.
Ama dünyadaki bu saçma düzeni kabul edemiyor işte. Bende kabul edememiştim. Paranın her şeyden hatta insan hayatından bile kıymetli olduğunu bir türlü kabul edemiyorum.
İşte inandığım bütün değerleri böyle kaybetmiştim. Geriye bir tek boşa kurulmuş hayallerim ve bütün gerçekliği ile karşımda duran hayatım kalmıştı.
Ve tabi birde alınması gereken intikamlar sorulması gereken hesaplar ödenmesi gereken bedeller var...
Elimde bir kitap, ilk bölüm ve 0 takipçiden başka bir şey yok. Bilmiyorum okunur mu? Dilden dile dolaşır mı? Hayran kurgu kategorisinde sıralamaya girer mi? Büyük bir zevkle okuduğum yazarlar gibi yazabilir miyim ?
Bunların olması benim için bir artı ama olmazsa üzülmem sanırım. Benim amacım binlerce okuma sayısı yada vote değil. Benim amacım kendime kaçmak için bir sığınak oluşturmak. İşte bu kitabı tam da bu nedenle yazıyorum.
Bu kitap ve bu hesabım benim için gerçek hayattan kaçamak istediğim zaman geldiğim bir sığınak gibi. Kimsenin beni tanımadığı bir yer.
Eminim aranızda benim gibi gerçeklerden kaçmak isteyenler vardır. Buyursun bana katılsın. Bekli size cok süslü cümleler ile Feelsler geçirtemem ama hayal dünyasına goturebilirim...
Şimdiden herkes bu LİMİTSİZ dünyaya hoşgeldi...
Bu kitapta yapacağım ilk ve büyük ihtimalle son konuşma. Kitap ile aranıza girip durmayacağım sürekli. Burda sadece siz ve kitaptaki karakterler olacak.
Birde final konuşmam olacak sadece bu yüzden finale kadar kendinize iyi bakın...Madem bir daha görüşemeyecegiz gitmeden size kitap hakkında ufak tefek bilgiler vermek istiyorum.
Öncelikle kitap sadece ana karakterlerin değil yan karakterlerin ağzından konuşmalarda da olacak. Çünkü bu kitabı yazarken her karakteri ayrı düşünüp hepsine ayrı hayat hikayeleri çizmek için uğraştım. Umarım başarılı olmuştur. Yani hiçbir karakterin gölgede kalmasını istemiyorum. İkincisi ilk başlarda iki paralel çizgide ilerleyecek hikaye karakterler ne zaman karşılaşır bilmiyorum. Başlarda tam içine giremeye bilirsiniz kitabın bu yüzden okurken sizden biraz sabır istiyorum ^^. Üçüncü ve son olarak kitabı yayınlamaya başladığımda büyük ihtimalle final bölümünü yazmış olacağım. Yani öyle uzun süreler bekletmemeye çalışacağım.Bu kitabı üniversite sınavına hazırlanırken yazdığım için arada saçma sapan yerler olabilir. Malum sınav stresi. Kusura bakmayın yani^^.
Çok konuştum demi. Ben bile okumam bu kadar yazar notunu sjjssjs. Ama umarım siz okursunuz 🙃
Her neyse ben kaçtım finalde görüşürüz kendinize iyi davranın.
Zevk almanız dileklerim ile...