Yukarıda ki kız vücudu adanın vücudu.
Tepsiye yerleştirip Nihalin yanına geldim.
Nihale çorba içerirken.+Hazır çorbadan nefret ederim (nihal)
- Hazır çorba yaptığımı nerden anladın.(ada).
+annem yapardı.(nihal)Yemek faslı bittikten sonra nihal uykuya dalmış bende bulaşıkları makineye yerleştirdim.
Saat sabaha karşı olduğu için uyku beni çağırıyordu artık uykuya teslim olma vakti gelmişti yatak odasına nihalin yanina geldim.
Nihalin yanına kıvrılıp yattım.
***********NIHAL************
Heryerim öyle ağrıyordu ki tır geçmişti sanki üstümden ben hep yaralananınca benim yaralarımı kapatan bir ailem olmadı hep çok ağlardım düşünsenize bisikletten düşüyorsunuz heryeriniz kan anneniniz evde sevgilisiyle o gün kaldırım taşına oturup kaç saat ağladım bilmiyorum.
En son raziye teyze gelmişti kurumuş kanımı temizliyordu.
Ben hüngür hüngür ağlıyorum oda canımı acıtıyor sanmış sonra derdimi anlatınca sabaha kadar ağlamıştık şimdi raziye teyze yok kim var kimse yok galiba buna alışmalıydım yavaşça adaya doğru döndüm saçları yüzüne yapışmış kolu üstümde ayağı bacağımın üstünde kıza bak ahtapot sanki.Yataktan kalkınca aklıma gelen bir plan vardı mutfağa inip dolabı açtım yeşil elmayı yıkayıp ısırdım.
O odaya geri gelip kıyafetlere baktım bana uygunları alıp aşağı banyoya indim üstümü güzelce giyindikten sonra cüzdanından taksiye yetecek kadar para aldım ve evden çıktım.
Binadan çıkarken şansıma taksiyi kapıdaydı taksiye doğru hızlı hızlı yürürken taksiye yetişip bindim.
Eve doğru giderken boynuma feci bir ağrü girmesiyle yerimde duramadım acayip bir ağrıydı nasıl desem neşterle orayı kesiyorlar gibi dayanılmaz bir acı.
Telefonumun çalmasıyla elime aldım ekrandaki isim bana sadece kötü haber vermek için arardı.
"Yavru.
*ne oldu?.
"Dayak yemişin hahaha kanka sen ve dayak hahahah.
*anırmayı kes.
"Hahaha tamam dur hahaha kanka durduramıyorum.
*durdurduğun da ara beni.
"Dur be yarın okul var aşkım kaçta gidelim.
*siktir siktir siktir koca bir siktir.
"Ne oldu kanka.
*ben volkan lisesine geçtim.
"Yalan söyleme bak ne sikime geçtin amk malı.
*boşver neyse iyi şanslar sana.
*sanada yeni okulunda iyi şanslar hadi öpüyorum görüşürüz.
Sene 2001 1.sınıf olan nihal korkuyordu bugün okula gidiyordu.
Hem heycanlı hem korkak sabaha kadar uyuyamamış hep okulunu arkadaşlarını hayal etmiş.
Annesinin odasının kapısını yavaşca açıp içeriye kafasını uzattı.
Annesinin halen uyuduğunu gören nihal dolan gözlerini gizlemeye çalışıyordu.
Annesine biraz yaklaşıp.
"Anne uyansana anne.
*ne var nihal!.
"Anne bugün beni okula sen götürecektin ya.
*niye ben götürüyormuşum okul evimizin yanında kendin gidemiyormusun herşeyi anca benden bekleme.
"Ama anne.
*defol dedim!........
Nihal odadan çıktıktan sonra raziye teyzesinin kapısını çaldı.
*ooo benim akıllı kızım okulamı gidiyormuş.
"Raziye teyze annem gelmiyor sen benimle gelirmisin?.
*gelirim ya yavrum neden annen gelmiyor peki.
"Uykusundan uyandırmıyacakmışım.
*oy oy kınalı kuzum benim sen neden ağlıyorsun annen yoksa ben varım yavrum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUYGULAR
ChickLitSır tutabilirmisin?. Galiba ben biseksüelim ama bu aramızda kalsın olur mu? 😕👩❤️💋👩