İnsanlar mı Kitaplar mı?

1.2K 34 20
                                    

Kitaplar benim dostlarım,sırdaşlarım.Şimdi belki de bu yazıyı okurken neden insanlar değil de kitaplar diyeceksin.Neden mi?İnsanlar seni üzer,önyargılıdırlar,kendilerinde hiç kusur yokmuş gibi başkalarının kusurlarını gördüklerinde hemen herkese anlatmaya başlarlar sanki onların da yokmuş gibi.2 dakika gülecekler arkadaş ortamlarında popüleriteleri artacak diye dalga geçerler.Ellerine ne geçer peki?Bu davranışlarla sadece kendilerini küçük düşürürler.Ama onlar kendilerini bir şey sanmaya devam ederler.AHAHAHAH bak bak şişko tosun da yemek yermiş sen bence yeme kızım zaten hayvan gibi olmuşsun.AHAHAH bak bak yüzünde sivilce çıkacak yer kalmamış ki kızım ergene bak yaa.zayıf olursun aaa çöp gibi AHAHAH.Ulan sen nesin sanki? Sen de Allah'ın yarattığı bir kulsun.Önemli olan iç güzellik lafı da külliyen yalan.O lafı bulan bile buna inanmıyordur adım kadar eminim.İç güzellik mi önemli? O yüzden mi biriyle çıkarken bile aa bu tipsiz olmaz diyoruz.Yemeyin beni Allah aşkına ya.Güzelsen hayatın da güzeldir.Hep etrafında olurlar.Şimdi hanginiz bu yazıyı okurken yalan diyecek?Hiçbiriniz.Şimdi gelip bana neden kitaplar diye sormayın.Kitaplar bizi aşağılamaz.Ön yargılı değildirler.Bizi anlatırlar.Bizden biri gibidirler.(Çirkin Ördek Yavrusu hariç tabii)Kitapların dünyasını gerçek dünyadan daha çok seviyorum.Çünkü orası tam beni anlatıyor.Bu yüzden her saniye kitap okuyabilirim.İnsanlara gelelim biraz da .Benim bir arkadaşım vardı kız herkesin arkasından konuşur yüzüne iyi davranırdı.Sanki kendisinde hiç kusur yok ah canım prenses sanki o sivilceli o çok kötü giyinmiş bir de hep kendisi çok güzel tüm erkekler ona bakıyor gibi davranmıyor mu tam kıl bir tip anladınız siz.En sonunda bir erkeği seviyordu bu bize de şöyle anlattı ''Ah peşimi bırakmıyor çıkma teklifi etti bugün tabi ben de hemen kabul ettim'' tabi biz de inanmadık dedi getiricem yanınıza gitti çocuğu aldı getirdi çocuk kıza ismini sordu biz  gizli gizli kıkırdıyoruz.Nereden buraya geldim bilmiyorum ama neyse.Yani demem o ki kitaplar benim canımdan can.Çünkü insanlar gibi yalancı,aşağılayıcı,ön yargılı değil.Ha ben mi?Ben bile bunları yazdıktan 2 dakika sonra ön  yargılı davranabilirim ben de bir kulum sonuçta.Bir keresinde çok gaza gelmişim heralde bir kıza bişiler diyip gülmüşüm.Akşam eve gelince çok üzüldüm gittim kızdan özür diledim.Niye yaptın dediler.Ulan niye yapmiyim kızın kalbini kırmışım o kızın da bir kalbi var sonuçta.Şimdi diyebilirsiniz de hep insanlar kötü müdür.Hayır tabikide benim 2 tane canım kardeşlerim var.Onlar beni şu ana kadar hiç bırakmadılar bırakmayacaklarını da adım kadar biliyorum.Neyse kısa kesiyim çenemden belki yorulmuşsunuzdur siz benim demek istediğimi anladınız okurken umarım sıkılmamışsınızdır.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 17, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İnsanlar mı Kitaplar mı?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin