-Tobi-
Vše je tak..jak jsem plánoval. Nevím zda být šťastný, nebo smutný z toho jak tu jsou všichni slepí a hloupí. Ani si nevšimli toho, že jsou pouhé loutky a já jsen ten, co tahá za nitky. Najivní, až mi jich je líto. Obvzlášť u Deidary. Hidan byl příliš..krutý. Ale co už. Zasloužil si to.,, Hey! Tobi!! Pohni tou línou prdelí! Zas se čeká jen na tebe! "
Hmm my o vlku a on tady.
,, U Jashina co tam děláš, že ti to tak trvá?! "
Je tak otravnej..
,, To ti trvalo! Zas kvůki tobě bude průser. " ,, To je zas porada? " ,, Ne ty debile! Nedaváš pozor? Ještě opakoval dojděte v šest budu rozdávat mise. " ,, No já žasnu!! Ty si něco pamatuješ a přitom na ničem nejedeš! V tom případě jen sním..ale kde je ten jednorožec?? " ,, Radši už drž hubu! "-Deidara-
To se mi snad jenom zdá.. Další mise.. A nejhorší na tom je, že zas musím být v přítomnosti toho sadisty. Stokrát radši bych dělal poslíčka Konan než trávit čas v jeho přítomnosti.
,, Děje se něco? Poslední dobou si nějaký zamlklí..Týká se to-" ,, Nic se neděje.. Jen se více zaobírám myšlenkama." ,, Nekecej mi tu do očí. Dřív si dokázal zkrýt emoce, ale teď.. ti to už nejde. " Kona ma pravdu.. Co si tu budu nalhávat. Mé sebevědoní je pod bodem mrazu a city dávám mnohem víc najevo. ,, Konan já..mohl bych si s tebou promluvit o sanotě.." ,, Můžeš klidně teď. Všichni už budou v kanceláři. " ,, Je to na delší dobu.. " ,, Chápu. Jakmile skončíme dojdi ke mě. Mám tam schovanou čokoládu před Tobim. Můžem si dát do nosu. " Mile se usměje a mě se hned trochu uleví. Spolu pak dojdeme do kanceláře kde už všichni čekají.,, Takže dnes toho tady máme hodně. Na začátek bych vám však někoho představil. Určitě ho budete znát, ale dodržujme aspoň trochu morálku. "
Pein dnes zní nějak zvláštně. Má až moc dobrou náladu.
,, Chci vám představit našeho nového člena.." do místnosti vejde osoba, kterou bych zde opravdu nečekal, mé srdce se na chvíli jako by zastaví a pak začne zvěsile bít. ,, Uchiha Sasuke. "
Už vím..to je..On. Ten co ji. Ublížil ji. A já nebyl schopen jakkoliv pomoct.. Nevěděl jsem, zda mám strach, či jsem naštvaný.-Katsu-
Všichni byli zaskočeni. Co jsem si po očku všimla, tak Deidara na tom byl hodně špatně. Proč se o něj vlastně zajímám? Zlomil mi srdce. Teď. Teď se musím soustředit na jediné. Útěk.,, Vaše reakce mě nijam nepřekvapuje, ale teď to důležité. Kakuzu. Na západ k útesum před hlavním proudem do Země vody je domluven sraz se špehem. Má pro nás důležité svitky, které si objednal člen rady ze Země Země. Vzhledem k tomu, že jsme ve skluzu, hned poté, co se vrátíte potřebuji Kakuzu, abys zašel na černý trh doplnit zásoby. " ,, To jako půjdu sám k tem jeskyním neandrtálců? Pošlete tam někoho, kdo od tam pochazí. Nebudu jim dělat psa, abych lítal jak si písknou! " ,, Ahh..Hidane, nech mě aspoň jednou domluvit, jo. Nejkratší a Nejrychlejší cesta bude kolem Orochimara. Deidara se tam k tobě připojí. " ,, Co?! " Vyjekne překvapeně a pohledne na Peina pohledem, v kterém se míchají různé pocity.
,, Podrobnosti máte tady. Byl bych rád, kdyby jste vyrazili ještě dnes. Dál. Kisame a Itachi. Na jihu se prý vyskytli nějací žoldáci, kteří dělají pro Nagata. Zjistěte o co jde a pokuste se dozvědět detaily. Kdyby něco. Nešetřete je. Tobi má práci ještě z minula. Katsu a Sasuke... Jde o získání informací, ohledně toho, kde se skrývá Hachibi. Měl by to být bývalý špeh Mlžné, který šel před pěti lety do penze. Podrobnosti máte zde. Být vámi jděte hned teď. " ,, Dobrá. " Od Peina si vezmu svitek a se Sasukem se vydám zbalit.
-Deidara-
Po schůzi se jen tak courám po chodbách, jelikož Konan ještě něco vyřizuje. Zastavím se v kuchyni u nástěnky s informacemi.Jen tak z nudy jsem si ji začal pročítat. Bylo tam všechno možné. Pravidla, které stejně nikdo nedodržuje. Divím se, že se Konan stále snaží. Jo je to pěkné, že to tu vypadá a je zaveden nějaký řád, ale vzhledem k tomu, že na to většina kašle..
,, Um..Zase se měnila služba? " Pozorně si začnu číst tabulku a div šokem sebou neseknu. ,, To je nefér!! Teď měl mít službu ten debil a místo toho ju mám já a on ji má až za měsíc ?! Co je to za systém! "
Naštvaně propaluji nástěnku a proklínám toho hajzla, co se tomu věčně vyhýbá.
Týdenní služba v kuchyni:
Kakuzu
Zetsu
Itachi
Deidara •
Kisame
Katsumi
Konan
Hidan
TobiZas ten špendlík byl u mě. To někdo dělá naschvál..
,, Nazdar Blondsko. Kontroluješ službu? "
Přeběhne mi mráz po zádech. ' Co tu chce?! Myslel jsem, že už odešel na misi. ' Otočím se na něj a nemohu si nevšimnout jeho typického úšklebku.
,, Co tady děláš. " ,, Co asi. Přišel jsem se domluvit- spíš bych to nazval.. Že si chci něco ujasnit. "
,, Teď to nechápu. "Hidan ke mě přejde ,, Ujasníme si fakt, že vím, proč tu si. " ,, Jak jako, že tu jsem? " ,, Z jakého důvodu si přišel do Akatsuki. Hm. " ' Co?! Snad- Ne. To je blbost. Jak by zjistil, že jsem..' ,, Tvůj děda je mazaný. To se musí nechat. Nejspíš ale nepočítal s tím, že na to dojdem. "
,, Kdo všechno to ví? " ,, Oj..ty se k tomu tedy přiznáváš. Chápu to dobře? " ,, Pokud to víte, tak nemá cenu cokoli zapírat. " ,, Ach tak.. V tom případě. Vím to já, Kakuzu a věděl to i Sasori. "' Danna? Proč tedy..' ,, Jistě. Teď ti to nedává smysl. Pochopitelně. Ano. Sasori věděl, že si jen špína, co donáší. Ale přesto tě kryl. " Hidan se uchechtne ,, Blbec. Taky na to doplatil. "
Zůstal jsem v šoku. Vědí o tom, ale přesto tu pořád jsem. 'Co- co mají v plánu. Proč vůbec ještě žiju?! ' Odstoupím krok od Hidana a podívám se mu do očí. Chtěl jsem něco říct, ale polilo mě horko, nohy a ruce mi ztěžkly. Pohltil mě strach. Chci uhnout pohledem, něco mi v tom ale brání.
,, Ještě něco ti povím..."
-Katsu-
,,Umm když půjdeme tudy, je menší pravděpodobnost, že dorazíme, před svítáním. Ale pokud půjdeme tudy, máme větší šanci na to, že dorazíme ještě za tmy. Nevýhoda je nebezpečná cesta i pro skušené. " Ukážu na mapě dvě cesty do vesnice, kde je náš cíl. ,, Jiná cesta tam nevede? " ,, Ještě jsou dvě, které používají hlavně obchodníci. Tudiš, tam chcou vidět povolení o vstupu. " Sasuke se na chvíli zamyslí.,,Půjdem tudy. Předpokládají, že tama nikdo nepůjde, vzhledem k hrozícímu nebezpečí, tudiž to tam nebudou hlídat. Když budem mít štěstí, projdeme tam hladce. "
~~~~~~~~~
Tak jooo!! Je tu další. Jej!Mám na vás jednu prosbu. Pokud se vám tato knížka opravdu líbí, napište do komentařů, zda mám po ukončení napsat i pokračování. (Tedy pokud to někdy ukončím.) jen tak orientačně, kdo by byl pro.
Pak dále. Po delší pauze jsem se začala zase plně věnovat wattpadu. Teď budou kapitoly vycházet častěji.
Tento bude pravděpodobně vycházet buď v pátek, nebo v sobotu. A někdy možná i v pondělí ráno.
Vaše Katsu ~❤
ČTEŠ
Akatsuki, Aneb Úžasná Rodina? ✔
Random(Přepis přerušen na dobu neurčitou) "Akatsuki. Jedná se o vražednou organizaci. Odvážlivci, kteří se jim postavili.. Nepřežili. Narodili se v samotném pekle. Nesmrtelní, neporazitelní, monstra bez citu a bez slitování. Zajali spousta jinchuuriki...