Zvono alarma probudilo je Zehru. Brzo je ustala iz kreveta i otišla pod tuš. Sinoć je ponovo sanjala isti san, ponovo je u snovima videla Omera kako se igra sa malenom devojčicom, ali čim napravi korak da im se približi oni odlaze i iza njih ostaje samo dečiji smeh. Danas je tačno sedamdeset i sedam dana, kako o Omeru nije čula ni jednu reč, a sada kada svoje lice, bledo lice u ogledalu posmatra Zehra ispred sebe vidi Omera, kako ljubi drugu devojku. Često ona noću zaspe u suzama i ujutru se probudi u suzama. Suze su joj postale jedini prijatelji koji joj požele laku noć i dobro jutro. Večeras, prvi put Zehra će stati na crvenom tepihu, prvi put prisustvovat će skupu poslovnih ljudi. I to joj je dodatno stvaralo nervozu. Kada su je pitali na poslu da li želi da pođe sa njima Zehra je dugo razmišljala da li da prihvati ili odbije. Na kraju je prihvatila. ali se istog trena pokajala kada je saznala da na toj večeri sa sobom mora povesti i pratnju. A dok se Zehra spremala na jednoj strani Istanbula na drugoj strani spremao se Omer! Večeras i on prisustvuje svečanoj zabavi, baš kao i Zehra. Njegova pratnja igrom slučaja i igrom prstiju Omerove bake, biće upravo Neyla! Onog dana kada je Zehra otišla iz bolnice misleći da je Omer prevario Bašhande je dala novac Neyli baš kao i što su se dogovorile, ali nažalost, nije život uvek majka nekad je i maćaha. Tog dana kada je oterala Zehru Bašhandi je život postao pakao! Ona je prevarila Zehru, a Neyla je prevarila nju.
Prvo je od Bašhande uzela novac, a zatim je počela ucenjivati kako će sve ispričati Omeru, ako joj ne pomogne da se zaposli u firmi. Iako se Bašhande trudila da ostane hladna i da odglumi da je Neyline reči ne dotiču nije to mogla, jer u Neylinim očima videla je pohlepu. Neyla je želela novac i moć, a da bi do toga došla bila je spremna na sve. Zato je Bašhande prvi put osetila strah, da bi zbog svojih djela mogla ostati sama. Uplašena toga da će je Omer i Ajše ostaviti samu kao psa na ulici kada saznaju da je Zehru lažima odvojila od Omera, sledila joj se krv u venama. Zato je pristala i pomogla Neyli da se zaposli, kod Omera u firmi. Bila je Omerov lični asistent i u isto vreme žena koja je vrebala nekog bogataša, koji će je gledati i paziti kao kraljicu.Na početku, jako je želela Demira, zatim Nihata, a onda je svoje kandže bacila na Omera. Danima, je trčala za njim, ali je Omer nije premićivao. Neyla je za njega bila samo običan radnik kao i svako u ovoj firmi, ali ona je uvek imala keca u rukavu, a njen kec bio je upravo Bašhande.
Kažu da se sličan sa sličnim nađe, a Bašhande je našla baš nekog poput nje, pokvarenog i podlog igrača. Samo što je Neyla igrala puno bolje i sigurnije od Bašhande. Svaki njen pokret, pogled i udarac bio je sto posto precizan i uvek pogađao tačno u metu.
Baš kao i onaj od juče, kada je pozvala Bašhande i naredila joj da nagovori Omere da večeras na svečanom skupu ona bude njegova pratilja.
Za razliko od Omera, Zehra nije imala posebnu pratnju. Onog dana kada su joj rekli da mora povesti pratnju sa sobom ona je u sebe pomislila ,,Da je bar Omer ovde". Istog treba napunile su joj se oči suzama, a njen šef to primeti pa postavi pitanje:,,Gospođo Zehra, je li sve uredu?" ,,Da jeste, sve je uredu samo sam se malo zamislila. Ako je to sve što ste imali da mi kažete, ja idem!" -doda Zehra.
,,Naravno! Samo izvoli, vidimo se sutra." , nadovezala se Lena, žena od Zehrinig šefa! Zehra se kratko zahvali i krenu prema vratima, ali je njen šef zaustavi govoreći: ,,Zehra, da li želiš u subotu da budeš moja pratilja?" Ona zbunjeno pogleda u njega pa u njegovu ženu Lenu, koja je sa osmehom sedela na stolici i tiho nakon par minuta doda: ,,Ja ovaj! Ja ne znam, mislim ja.." nije moglasastaviti rečenicu a onda je Lena prišla do nje čvrsto je zagrlila i kroz osmeh dodala: ,,Hajde, molim te, pristani Zehra. Moj muž biće u centru pažnje jer sa njim dolaze dve prekrasne žene, a ja ću na toj dosadnoj večeri imati društvo. I tako nikada ne izlaziš, postala si duh, a ne čovek od kad sam te upoznala u onom parku, na svaki moj poziv da idemo vani u neki klub ili piće kažeš "Ne".Znam da se bojiš da ćeš negde naleteti na njega, ali nemoj se bojati! Vi ste sad prošlost, on pored sebe ima svoju budućnost, a ti još uvek tapkaš na istom mestu. Molim te, nemoj to raditi sebi! Idemo svi zajedno u subotu. Vidi, ako me sad odbiješ, kunem ti se da ću ti dati otkaz iako si mi prijateljica."Zehra, zagrli Lenu pa doda: ,,Uredu, idem."Lenin muž kroz osmeh, stavljajući ruke iza glave i naslanajući se na stolicu, doda: ,,Oho, teško meni, kako ću da izdržim sa dve žene? Hajde to što će te me obe držite pod ruku, nekako će ovo moje slabo srce i podneti, ali šta će da radi moja luda glava kada svi pogledi budu upereni u vas?" Na njegove reči Lina i Zehra se nasmijaše, zatim Lena, doda: "Uredu, bilo nam je zadovoljstvo ovde uživati sa vama dragi direktore! Ali, mi sada idemo, naš zadatak nije ni malo lak, moramo pronaći haljinu za subotu, jer ipak oči svih muškaraca na toj večeri moraju biti uperene u nas.
KAMU SEDANG MEMBACA
MIRIS RUŽE (Štampana)
RomansaZapitate li se ponekad kako to miriše zeleđena ruža? Ja ću vam reći. Miriše kao kaplica leda iz kojih se sliva ljubav. A znate li šta se dešava kada se zaledi ruža? Ona pati ali nikada ne izgubi boju. Crvena kao krv. Crvena kao sreća. Crvena kao lj...