Pov Nisrin

900 53 1
                                    

Ik keek bang naar de dokter, ik wist dat naar waar hij me zou brengen het alleen erger kon maken. De pijn, het leiden, alles vanhet lichaam dat erdoor kapotgaat.

Pov Wassim
Ik ging terug naar huis en had eindelijk een plan voor de situatie met nisrin. Ik weet dat ze me zo hard gaat haten na dit maar ik heb geen andere keuzen. Want no way dat ik het eerlijk ga vertellen.dan ziet ze me weer als de slechte wassim en maak ik al helemaal geeb kans met haar. Niet dat het nu veel verschild maar ik wil gewoon dat ze de moeder van men kinderen word. Dat ze van me houd, dat we al deze misverstanden kunnen vergeten en gewoon normaal kunnen leven. Maar hoeveel zou ze nog te lenen hebben. Bij die woorden kreeg ik de tranen in men ogen, ik hou teveel van har om haar op te geven..

Pov Lina
Ik kwam thuis aan na het hevige nieuws dat ik kreeg van wassim. Ik kan het niet vatten dat na al die jaren ze nog steeds achter wassim en hicham zitten. Ik deed de deur net open en hoorden men moeder tegen men vader roepen. Ik wou niet opvallen dus luisterden ik het gesprek af. ALS JE DE WAARHEID NIET SNEL VERTELD, KAN HET NOG TE LAAT WORDEN VOOR JE DOCHTER! ik keek met gefronste wenkbrauwen ik wist niet precies wat ze bedoelden of over welke dochter ze het hadden. Men vader antwoorden: HAAR ADOPTIEPAPIEREN ZITTEN IN DE KAST IN ONZE KAMER. GA NAAR HAAR EN VERTEL HET HAAR! ik ging zo snel mogelijk naar boven en openden de kast. Wat ik daar zag brak men hart. Hier kan je zo harteloos zijn om dit niet te vertellen.

Ik zag allemaal adoptiepapieren met de naam nisrin el (...). Ik voelde me zo benauwd. Wat is hier aan de hand? Ik begreep er niks meer van het leek alsof ik werd opgezogen door het leven. Is nisrin men echte zus dan niet?

~Wassim en Nisrin~ ( voltooid ) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu