Nikmat..

90.8K 990 89
                                    

Chanbaek sudah selamat tiba di tempat percutian mereka atau lebih tepatnya tempat berbulan madu di Bora Bora Island selama 2 minggu. Tempat kesukaan baekhyun sih sebenarnya, chanyeol hanya mengikuti saja.

Mereka baru saja berkahwin dan ini sebagai hadiah dari kedua orang chanbaek kerana sudah lulus dari kuliah. Mereka dinikahkan dengan cepat kerana masing masing memang sudah berhubungan sejak lama jadi orang tua mereka tidak mahu kelamaan, lagipula orangtua baek memang sangat gembira kerana sudah ada orang yang boleh dipercayai untuk menjaga anak manjanya selepas ini.

Pasangan chanbaek adalah pasangan yang paling gembira saat ini kerana mereka sudah boleh melakukan hubungan intim dan tidak perlu sembunyi lagi dari orang tua mereka. Ya benar, selama ini mereka sudah pun melakukannya dan baek tidak lagi perawan. Tetapi mereka memakai pengaman jadi tidak perlu risau hehehe. Ini disebabkan chanbaek ialah pasangan mesum yang bisa dikatakan maniak seks. Di fikiran mereka hanya ada tentang seks, nonton bokep dan belajar tentang posisi yang baru hahahaha remaja kelebihan hormon mungkin (?)

Sudah sampai di kamar hotel, mereka pun membereskan barang barang dan membersihkan diri kerana tubuh terasa lengket, lagi lagi baek kerana chanyeol sempat melakukan fingering terhadapnya di dalam pesawat, mujur baek sangat pintar untuk mengawal desahannya.

Setelah beberapa minit mandi bersama secara aman (?) chanbaek pun merebahkan tubuh mereka diranjang besar hotel tersebut, tapi for your information, mereka itu lagi naked, ya lagipula ini bulan madu mereka jadi terserah deh wkwkwk.

Chanyeol menarik posesif pinggang baek untuk memeluknya erat

"Bee apa kau terlalu lelah hm?"

"Sedikit sih"

Baek membuka matanya dan melihat kebawah ternyata penis chanyeol sudah pun berdiri dengan tegak

"Aahn yeollie ini sudah bangun" tidak menunggu lama lagi dia terus mengambil penis lalu memasukkan kedalam mulut hangatnya untuk melalukan blowjob

"Shhsst kau memang yang terbaik sayangkuhhh" chanyeol hanya mendesah dan menikmatinya

Crott crott crotttt

Sperma chanyeol keluar dengan banyak didalam mulut baek dan baek menelannya tanpa meninggalkan sisa

"Puas sayang?" Chanyeol mengangguk sambil tersenyum mesum

"Bee ini kan maljum jadi ya sekalian deh hehehehe"

"Iya iya aku tau kok tidak perlu diingatkan"

"Pintar deh isteriku ini.. jadi malam ini kira malam yang spesial buat kita yank aku akan melakukannya dengan lembut ya" 

"Katamu saja... tapi akhirnya kau selalu saja bermain dengan kasar ihh lubangku perih yeollie ~" baek mengerucutkan bibirnya lucu

"Aku janji kok, kecuali kau yang memintaku untuk bermain kasar heheheheh kau itu selalu menggodaku bee dan kau tau kan aku mudah sekali bernafsu"

"Hm iyadeh sayang terserah kau saja, asal kau hanya bernafsu denganku jadi itu tidak masalah" baek menarik leher chanyeol dengan kedua tangannya sengaja menggoda

"Jadi yank malam ini posisi mana dulu?" Chanyeol menggoda baek pula dengan menggosokkan penisnya di bibir vagina basah baek

"Emhhh woman on top dulu deh, posisi kesukaan aku ~"

Baekhyun pun menaiki tubuh chanyeol dan mengangkang lebar lalu mengambil penis panjang itu dan memasukkannya

"Ahhhnn yeol dalam sekaliiii ~ ini terasa penuh"

Chanyeol terkekeh melihat wajah horny baek yang lucu dan menghairahkan baginya 

"Ayo bee lebih pantas sayang ssshhhh"

Maljum Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang