Capitolul 18

1.2K 75 60
                                    

A/N= Hey, guys, rescriu cateva capitole si sa stiti ca am sters cross-over'ul dintre carti. Sper sa va placa aceasta versiune din poveste.

Killer Frost pov:

Aud un urlet in departare si deja o simt pe White cum se agita. E vorba de sufletul ei pereche, trebuie sa ma duc. Merg la o masina la intamplare si ii bat omului in geam. Bat de doua ori, iar acesta lasa geamul in jos. Ma las la nivelul lui, iar acesta ma priveste furios.

-Ce vrei? Intreaba acesta.

-Masina ta.

Acesta ma priveste confuz si primeste un pumn in fasole.

-Nu primesc priviri confuze, iau tot ce vreau si cand vreau.

Deschid portiera si acesta cade inconstient pe drum. Il imping de langa masina si pornesc motorul, bagand viteza. Plec spre haita, iar mirosul de barbat strain stiu ca il va innebuni mai tare pe Austin.

Nu e o masina foarte buna, dar merge. Gonesc pe soseaua pustie si in cateva minute ajung in padure. Conduc pana ajung la granita haitei, iar gardienii au venit sa imi bata in geam. Las geamul in jos, iar pe parcurs un gardian intreaba cine sunt.

-Oh, Gordon, nu iti mai cunosti Luna? intreb in bataie de joc.

-Luna, spune lasandu-si capul in jos, in semn de respect.

Imi dau ochii peste cap si conduc pana in fata vilei, acolo sunt Sierra si fratele acesteia. Opresc masina si fac un drift, care distruge cauciucurile masinii, cobor din masina, iar Sierra imi sare in brate, Chris privindu-ma urat.

-Silver! Ce ma bucur ca esti aici! striga strangandu-ma in brate.

-Ok, Blondo, da-te jos de pe mine! strig, iar Sierra imi da drumul privindu-ma nedumerita, spune-mi unde e Austin, continui privind in jur.

-Austin e la scoala, de ce? intreaba Chris.

-La dracu! Strig in gura mare, apoi ma urc la volanul masinii si pornesc spre scoala.

******

Cobor din masina si alerg pana ajung pe hol, unde vad multa lume, il zaresc pe Kevin in acea multime si racesc temperatura camerei. Toti elevii merg afara, mai putin Kevin cu Austin.

-Silver, in sfarsit! Striga Kevin luandu-ma in brate.

-Ce e cu toata lumea de ma ia in brate azi? Pe bune oameni buni, spatiu personal! Tip in gura mare.

Il dau pe Kevin jos de pe mine si merg spre Austin, acesta are febra mare, ochii rosii si coltii la vedere.

White, ce trebuie sa fac?
...
White?
...
WHITE?!
Ce vrei, Frost?
Ce fac cu Austin?
Ce toanta esti! Saruta-l!

Imi dau ochii peste cap la afirmatia facuta de White, dar il sarut pe Austin. Acesta este uimit la inceput de gestul meu, dar imi raspunde la sarut. Rup sarutul cand lui Austin ii scade febra, dar si cand ramanem amandoi fara aer.

-Silver? Intreaba Austin privindu-ma in ochi.

-Nu chiar... spun zambind stramb.

-Frost? Intreaba Austin privindu-ma in ochi.

Dau aprobator din cap si ma ridic de jos, vrand sa plec din scoala. Ies pe holul scolii, iar atunci se suna. Pe hol elevii se imping unii pe altii, fiecare oprindu-se la dulapul sau. Ma plimb incet pe hol analizand fiecare grup de copii in parte, cei gotici, emo, tocilari, cei OK, grupul popularilor si grupul de baieti rai. Arunc o privire spre ei, iar cel care sta in capul mesei ma analizeaza din cap pana in picioare si ii pot auzi pulsul lui Austin cum creste. Zambesc spre baiatul din capul mesei, acesta zambindu-mi inapoi.

Austin maraie si ma prinde de mana, iesind cu mine afara. Il pot auzi pe liderul grupului de baieti rai ridicandu-se de pe scaun.

Erick pov:

Vad cum Silver este trasa afara de catre Austin. Ma ridic de la masa cu pretextul ca merg la baie si plec dupa ei. Cand ajung in fata scolii, ii vad pe cei doi certandu-se grav. Plec spre ei si spun:

-Hei, mai incet, copii!

Silver se apropie de mine cu o privire ciudata. In mana incepe sa i se formeze un turture de gheata, cand sa ma injunghie,  Austin o striga:

-Killer Frost! Opreste-te!

-De ce as face asta? Intreaba Silver.

-Asta nu esti tu, spune Austin luand-o de mana si tragand-o mai aproape de el.

  Silver cu Austin se saruta apasat si cu iubire. Silver scapa turturele din mana si adanceste sarutul. Cand cei doi sfarsesc sarutul, Austin spune gafaind:

-Esti a mea.

Ochii lui Silver se aprind, apoi aceasta se uita derutata in jur, apoi cand il vede pe Austin, aceasta spune ezitand putin:

-Sunt din nou la conducere?

-Silver, tu esti? intreaba Austin cu o urma de speranta in ochi.

-Da! Striga Silver si zambeste.



Stiu ca e scurt si ca merit o bataie buna, dar boss-ule, nu da tare ca ma doare =).

Peace!

Cold as ice... //IN PAUZA//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum