Capitolul 31

1.9K 78 15
                                    

Atenție!
Capitol C R I N G E!

Cristi pov.

-Pentru ca...tu iesti, Emma!

   Satena nu mai spune nimic.A rămas blocată.Voia să spună ceva dar am intrerupt-o dandu-i un
sărut.

   N-a stat mult pe gânduri si mi-a răspuns la sărut.Am luat-o de talie si am lipit-o de mine.Aceasta si-a pus mâinile în jurul  gâtului meu adancind sărutul.

   În timpul sarutului a zâmbit.Ceea ce m-a facut sa o lipesc si mai mult de mine.

-Mi-a fost al naibii de dor de tine!

-Mie mai mult.

        Am intrat in apartament apoi am mers in bucătărie.Am luat-o de posterior si am pus-o pe blatul din bucătărie.A început sa-mi dea mici sărituri pe gât și pe linia maxilarului.

       Brusc,am oprit-o si am preluat eu controlul.I-am lăsat mici semne pe gât.

Emma pov.

   M-am dat jos de pe blat si l-am apucat de tricou tragandu-l spre dormitor.L-am trântit in pat punandu-ma peste el.I-am dat tricoul jos si am inceput sa-i plasez mici saruturi umede pe abdomenul sau bine lucrat.

      L-am simtit satisfăcut.L-am lăsat să preia controlul dandu-mi tricoul jos aruncandu-l undeva prin camera. A ajuns la sutien.L-a dat jos si pe acesta jos.A început cu mangaieli suave pe sani si abdomen.

       Si-a dat blugii jos apoi i-a dat si pe a mei ramanad doar in boxeri si eu in lenjeria intimă.

Cristi pov.

  Ne sarutam atat de pasional si frumos la fel ca în filme.M-am dat jos de pe ea,ducandu-ma spre blugi unde aveam intr-un buzunar,un prezervativ.

                L-am luat,mi-am dat boxerii jos,l-am pus pe penis apoi i-am dat lenjeria intima jos Emmei si am intrat in ea cu mișcări de du-te vino. 

     O ador cand isi mușcă buza de jos!E pur si simplu,adorabila.S-a ridicat,acum fiind amândoi in șezut in pat.A început să mă sărute,iar eu,în același timp continuam cu mișcările de du-te vino dar putin mai accelerate.

-Esti incredibil!imi sopteste aceasta la ureche.

-Tu esti si mai incredibilă!

       Nu mai spune nimic doar isi da capul pe spate muscandusi buza de jos.

***

Emma pov.

     Partida de sex a fost incredibilă.Acum doar Cristi mai doarme.Eu stau si ma uit la el.Avem pe noi doar un cearceaf.

     Fix acum s-a trezit si el.Cand imi curg lacrimile.

-De ce plângi?

-Eh,imi pare bine ca ai revenit în viața mea si ca stiu ca te am la pieptul meu.spun sarutandu-l.

-Mereu ma vei avea lângă tine!ma asigură acesta mangaindu-mi obrazul.

-Mă duc sa fac un dus.ii spun si plec la baie.

     ***

     Dusul a fost asa de relaxant.

-Am terminat!il anunt pe Cristi.

-Ok,atunci ma duc eu.

Fata visurilor/w Cristi Munteanu Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum