Chapter 1 🐣

137 4 4
                                    

Aku datang sekolah seperti hari hari yang biasa. Yes bosan sangat bosan well sekolah memang membosankan so  tak ada apa lagi yang boleh aku describe about this Marylin Highschool selain bosan! .

Oh ye aku duduk asrama dan itu lebih membosankan walaupon selama ni tak de laa aku ikut pon peraturan asrama aku bawa barang terlarang such as iPhone, ipod, komik and so forth barang terlarang tapi tak de laa nak bawa barang yang bukan bukan

Jangan risau my dormmate semua sama dengan aku peragai dua kali lima semua. Oh ye dan aku seorang pengawas hey sape cakap pengawas tak buat kesalahan tu auta je semua tu ingat pengawas ni baik sangat ke muka je semua suci suci tapi perangai kalah beruk 😂.

Aku ade cakap tak aku anak Pengetua oh takde eh haa ye aku anak kepada Encik Hisyam Harriz Shah selaku pengetua kat Marylin Highschool pe kejadah tah ni.

Oky hari ni aku bertugas jaga pagar tapi aku rasa malas sebenarnya hish kena juga buat dah tanggungjawab ceh bukan aku yang nak pon jawatan ni papa aku paksa kalau aku tak terima dia tarik aku punya kad kredit hell no laa kan aku nak kad kredit aku kena tarik jadi here i am as a fucking prefect  🌚.

So mari berkenalan nama aku Elysha Aryna Marysha Binti Hisham Harriz Shah. Im sweet 17 jangan ingatkan tentang spm aku sepak sape yang ingatkan nanti hahaha.

"Sha jom jaga pagar sama sama"
belum sempat nak habiskan perkenalan aku tadi ade tangan gatal dok tarik lengan aku. Bila aku pandang sape oky aku specless no comment tak nak cakap pape.

"Woi sha asal senyap cakap laa pape" seru malaun itu tadi "pape?" kata aku

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 30, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ketua Pengawas Gila.Where stories live. Discover now