Bu ikisi beni öldürecek yemin ederim. Ben hayatımda bu kadar vıcık vıcık bir çift görmedim. Aşkım ,bitanem , canım ,bebeğim falan bana gore değil ne bileyim bana yapmacık geliyor.Ama bu ikisine katlanmak zotundayim en yakin iki arkadaşınızın sevgili olmasının zararları der noktami koyarim.
( - ler Özlem ~ ler Can +lar Derya )
- Caaan birsey sorabilir miyiiim ?
~Off sor Allahın cezası sor Özlem.
-Siz neden bu kadar cıvık bir ciftsiniz ??
+En yakin arkadasim falan demem bardağı kafana firlatirim.
-Tamam Derya sustum. Neyse ben gidiyorum siz de ikinci ayınızı kutlayın. Hem sagligim açısından burada durmam doğru değil
Haddinden fazla her uyumlu çift gibi ayni anda -görüşürüz- dediler. Barıştırmak icin fazla ugrasmadim aslında dediğim gibi birbirlerini görünce yumusadilar zaten. Onlar yan yana otururken inceledim onlari yakisiyorlardi çok yakisiyorlardi. Benim hic erkek arkadaşım olmamisti. Yani olmuştu ama ona sevgili denilemez. Çocuk eski sevgilisini kıskandırmak için çıkmıştı benimle amacına ulaştıktan sonra da bırakıp gitmisti . Tamam çocuğa asik falan değildim ama çocuk fenaydi hoslaniyordum yani ben bu çocuktan ayrıldıktan hemen sonra eski sevgilisiyle baristiginda öğrenmiştim amacini. Neyse ya bitti gitti bu olay.
Biraz vitrinleri incelemeye karar vermistim ve o an beynimden vurulmusa döndüm o kadar güzel bir elbiseydi straplez göğüs kısmı kırık beyazdı etek kismi belinden başlıyordu ve su yesiliydi tahminimce dizin dört parmak üstündeydi boyum biraz daha uzun olsaydı o elbise cidden üstümde mükemmel dururdu yani öyle tahmin ediyordum ben bu şekilde hayallere dalmış iken yavaş yavaş yere yaklastigimi hissettim..
***
"-Yavaş be gerizekali misin ?" derken kendimden utandım Allahım iyiki çarpmış bu çocuk bana gözlere baak Allahım o mavi gözlerin içinde bogulabilirim. Kesin simdi özür diler pardon der bir sorun olursa beni ara der ve telefon numarasını verir sonra sevgili oluruz sonra evleniriz omrumuzun sonuna kadar mutlu yaşarız Allamm sana geliyooorum. Elini mi uzattı o bana ohaa.
Kibarca elini kavradim çocuğun beni yavaşça kaldırdı , kalktıgimda gözlerine bakmamak için kendimi zor tutuyordum. Ben çocuğun hayal ettiğim cümleleri söylemesini beklerken...
+Sen çok mu zekisin ? Yolun ortasında dikilmezsen kimse sana çarpmaz tatlı kız.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEDEN BEN?
Chick-LitÇığlık atmak , haykırmak , bağırmak istediğin zaman hep seni sustururlar. Başını eğmeyip diş gösterdiğinde ise susma sırası onlardadır. Beş yaşına kadar susmuş olan kız artık on beş yaşındadır ve kimse onu susturamayacaktır.