32

3.1K 197 12
                                    

  Eric:

    Aș fi vrut să îmi i-au liber săptămâna asta ca să pot sta cu Ben, insa nu am putut. Doctorii au spus că Ben ar mai trebui sa stea ceva timp in spital. Am mers bineînțeles la el în fiecare zi, stand cu el, uneori chiar dormind acolo și având grijă de el . Când nu eram eu acolo, Erica stătea cu el.
   Oricum, azi e sâmbătă, iar Ben trebuie să iasă din spital. Am vorbit cu Erica, iar Ben va rămâne la mine acasă ceva timp. Am ajuns în fața sălii in care era internat Ben. Am intrat, văzându-l gata de plecare.
    -Eric! Am crezut că nu mai vii!
    -Scuze! Am avut niște treburi de rezolvat !
    -Ce treburi?
    -Nu mai contează!
De fapt, întârziasem din cauză că m-am oprit să merg să i-au inelul pentru Ben. Cel pe care voiam să i-l fac cadou înainte de accident.
  Am ajuns într-un final acasă. Adică, la mine acasă. Încă umbla în cârje, iar doctorii mi-au spus să nu-l las să facă efort. L-am așezat pe canapea, dandu-i un bol cu supă, apoi așezându-mă lângă el.
    -Mă bucur atât de mult că ești bine!
    -Și eu mă bucur!
   -Benny?
   -Da?
   -Am ceva pentru tine!
   -Uuu... ce?
   -Închide ochii!
A lăsat supa pe masa, închizându-si apoi ochii. Am scos inelul din buzunar și i l-am pus ușor pe deget . Nu era nimic oficial, iar el știa asta.
    -Îi poți deschide acum!
Își deschise ochii, privind inelul de pe deget. Un zâmbet îi apăruse imediat pe fățuca aea drăguță.
     -O, Doamne, Eric! E minunat!
A spus luandu-ma in brațe.
    -Mulțumesc!
    -Măcar atât puteam să fac și eu!
    -Cum adică măcar atât?
    -Ben, ai ajuns mort de beat pentru mine,  te-ai lăsat batjocorit de un profesor pentru mine, mi-ai organizat cea mai frumoasă petrecere din lume și ți-ai cheltuit jumătate din bani pe mine! Nimeni nu a mai făcut așa ceva pentru mine!
    -Am făcut toate chestiile alea din 2 motive. 1, Și tu ai făcut la fel pentru mine. Și 2..... Te iubesc mai mult ca orice pe lumea asta, Eric!
  L-am tras într-un sărut, începând să plâng de fericire. De fericire că acum e cu mine și nu ii mai dau drumul ! 😊💗

Profu' De Sex//Yaoi//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum