Hetek teltek el. Kezdtem hozzászokni ehhez az életmódhoz. A fiúk továbbra is edzettek minket, mi pedig egyre több akcióban benne lehettünk. Egyenlőre lényegesebben nem engedték, hogy bármit is csináljunk. Afféle próbaidőszakban vagyunk.
Luke és én már nem veszekedtünk annyit és kezdtük elviselhetőnek tartani egymás társaságát. Bevallom, egész jó fej ha nem flegmázik egyfolytában. Azóta a nap óta nem volt még velem ismét olyan kevésbé seggfej.
Ma is volt egy újabb melója a mi kis csapatunknak. Míg mi lányok az őrök figyelmét tereltük el, majd nyírtuk ki őket, addig a fiúk bent intézték a dolgukat. Soha életemben nem verekedtem pasival, de nagyon kimerítő egy kigyúrt pasit lenyomni. Én se tudom hogy csináltam, de sikerült.
Mikor hazaértünk, szinte rögtön a fürdőszobába mentem. Megengedtem a vizet, raktam bele habfürdőt majd a tükör elé álltam. Borzalmasan nézek ki. Enyhén karikás a szemem. A szemöldököm felszakadt, sápadt is voltam. Mint egy halott körülbelül. Levettem a más emberek vérével bemocskolt ruháimat, majd beültem a forró vízzel teli kádba.
Fél órán keresztül áztattam magam, majd mikor már a víz is kezdett elhűlni kimásztam a kádból. Ruhát nem hoztam be magammal, ezért a törölközőt magam köré tekertem, aztán visszamentem a szobámba.
Valaki kopogott az ajtómon, de figyelmen kívül hagytam. Lehet nem kellett volna, ugyanis Luke rontott be a szobámba.-Nem mondtam, hogy bejöhetsz.-ránéztem egy pillanatra, aztán megint a szekrényemben kezdtem nézni, mit tudnék felvenni.
-Viszont azt se mondtad, hogy nem.-válaszolt.
-Mit akarsz?-tértem volna a lényegre. Nem a legjobb érzés úgy vele beszélni, hogy alig fedi valami a testem.
-Többször is járkálhatnál így.-mutatott végig rajtam. Egyre közelebb jött hozzám.
-Szopd le magad.-mormogtam, s nőiesen felmutattam neki a középső ujjam.
-Majd te.-kacsintott és megállt mellettem. A szekrénynek dőlve figyelte minden mozdulatomat.
-Álmodban.-feleltem röviden és a szememet forgattam.
-Ugyan már Soph.-a becenév hallatán rögtön rákaptam a fejem.
-Ha mégegyszer így hívsz, akkor...-nem tudtam befejezni a mondatom, mivel Luke a szavamba vágott.
-Akkor mi lesz?-mosolygott, s még egy lépést tett felém.-Ne fenyegetőzz cicám, mert pórul jársz.-teljesen a szekrénynek szorított. Kezeivel a fejem mellett támaszkodott. És még az arcunk is vészesen közel volt egymásnhoz. Megpróbáltam eltolni magamtól, de nem sikerült.
-Mintha félnék tőled Luke.-a szemeibe néztem, s ő is az enyéimbe. De szép szeme van.
-Úgy látom nagyon felbátorodtál Soph.-továbbra is ott volt az a hülye mosoly a képén. Újra megpróbálkoztam azzal, hogy arréb lököm, és azúttal sikerült is. Igaz csak egy fél méternyi távolság van köztünk, de így legalább már nem liheg a fejemre.
Hemmo pimaszul elmosolyodott. Akkor esett le miért is vigyorog. Baszki. Már guggoltam volna le, hogy felvegyem, de megint a szekrényhez nyomott. És mégjobban hozzám préselte magát, hogyha ez lehetséges.
-Szeretnék felöltözni.-kínomban nem tudtam mit mondani.
-Szerintem sokkal jobban nézel ki így.-suttogta a fülembe, engem pedig kirázott a hideg.
-Remélem nem azt tervezed, hogy helyben megerőszakolsz.-ejtettem felé egy gúnyos mosolyt.
-Az nem erőszak, ha a másik fél is akarja.-mélyen egymás szemeibe néztünk.
-És azt honnan veszed, hogy én le akarok veled feküdni?-kérdeztem halkan, a szemkontaktust meg nem szakítva.
-Látom rajtad. És hát, jól nézek ki.-a szemeimet forgattam erre a kijelentésére. Olyan önimádó, hogy az valami hihetetlen.
-És még szerény is vagy.-ironizáltam.
-De onnan is tudom-a nyakam kezdte apró csókokkal behinteni-,hogy élvezed amit csinálok.
A tekintete a szemem és a szám közt cikázott. Elvigyorodott, majd megcsókolt. Nem tudom miért, de visszacsókoltam. Luke hátrálni kezdett, mígnem elért az ágyamhoz. Ledöntött, csókunkat pedig egy pillanatra se szakította meg.
Mikor ráeszméltem mit is csinálok, eltoltam magamtól. Mindketten zihálva néztünk egymásra. Nem tudtam megszólalni.-Tudom, hogy akarod.-ismét apró csókokkal hintette be a nyakamat, néhol meg is szívta, ami miatt halkan felsóhajtottam.
-Luke, remélem tisztában vagy vele, hogy nem vagyok a kurvád, akit bármikor megdughatsz, amikor épp kedved van.-mondtam.
-Levezetjük a feszültséget.-apró puszit nyomott a számra.
-Látom eléggé kanos vagy.-mondtam, mire csak a szemét forgatta és ismételten megcsókolt.
-Túl sokat beszélsz cica.-mormolta a számra, majd ismét falni kezdte ajkaimat, amit újból viszonoztam.
Mi ütött belém? Mi ütött belé? Vagy inkább mimdkettőnkbe.Megszakította csókunkat, de csak azért hogy le tudja venni a pólóját. Ezzel a mozdulattal láthatóvá vált kidolgozott felsőteste. Észrevette, hogy a kockáit nézem, ezért elvigyorodott.
-Tetszik?-kérdezte egy önelégült mosollyal. Nem válaszoltam, csak lehúztam magamhoz, hogy meg tudjam csókolni.
A nadrágjával kezdtem babrálni. Luke a farzsebéből elővett egy óvszert, aztán a nadrág az alsójával együtt került a födre.
×××
Körülbelül 2 órával később egymás mellett feküdtünk az ágyban. Próbáltam felfogni, hogy mi mit is műveltünk még egy negyed órája. Luke édesen szuszogott mellettem. Mi? Na jó Sophia. Térj észhez. Luke Robert Hemmingsről van szó. Egy egoista faszfejről. És vele feküdtél le.
Megtörtént. Megtörtént az, amiről azt hittem sose fog bekövetkezni. De a legfurább az egészben, nem érzem azt, hogy megbántam volna.
Vote&komi ha tetszett a rész.
with all my love xx
YOU ARE READING
Gyilkos társaság [5SOS]
FanfictionA nevem Sophia Anderson. Egy teljesen átlagos tinilány, egy teljesen átlagos élettel. Viszont egy bizonyos nap fenekestül felfordult az életem.