- Lisa.. -
A lány hatalmas gyorsasággal fordította a hangom irányába a fejét. Amikor megláttam őt azt hittem hogy ott verem össze magam. Kivolt sírva a szeme és látni lehetett rajta az egész hónapos stresszt. Ez az egész az én hibám. Bűntudatom lett amit nem is csodáltam.
Odasétáltam hozzá és leültem mellé. Tekintetem lassan rávezettem.
- Annyira sajnálom.. - kértem egy kisebb bocsánatot
- Ugyan.. - hajtotta le Lisa a fejét
- Nem, sajnálom hogy mostanság egy érzéketlen barom vagyok! Nem ezt érdemled. Nem kellett volna ott hagyjalak tesi után. De ezt láttam a legjobb döntésnek a veszekedés helyett - itt mély levegőt vettem, és letérdeltem hozzá, tekintetét értetlenül rám szegezte - Hivatalosan is bocsánatot szeretnék kérni a viselkedésem végett. A rengeteg féltékenység, a sok vita, a hibák rád hárítása, hogy a mai napon ott hagytalak és semmi életjelet nem adtam magamról! Nagyon sajnálom, arra fogok törekedni, hogy minél szebb emlékeket szerezzek neked továbbá a féltékenységemet eltűntetni jó messzire és hagyni neked egy teret - a szemembe könnyek gyűltek, attól féltem hogy elfogom veszíteni. Nagyon szeretem Lisát és nem tudok olyan univerzumot elképzelni ahol ő nincs mellettem mint a szerelmem - Remélem hogy valaha meg tudsz nekem bocsájtani - nyújtottam át könnyekkel kűzködve a rózsát.
- Ren - nézett mélyen a szemembe - Tény és való, hogy mostanság nem jöttünk ki valami jól. A sok veszekedés és féltékenységi rohamaid, nagyon bántottak - folyt le egy könnycsepp az arcán - De nem tudok rád haragudni, az, hogy most ideálltál elém és bocsánatot kérsz tőlem, nagyon jól esik - mosolyodott el - Ebből látszik, hogy van bátorságod és tényleg szeretsz. - itt már nem bírtam tovább megtörtem, útjuknak engedtem könnyeimet - Meg van bocsájtva - elvette a rózsát a kezemből, kezét a nyakam köré fonta, majd lágyan megcsókolt. Olyan régen éreztem már puha ajkait. Újra előjöttek a pillangóim a gyomromba. Leírhatatlan érzés volt. A csók befejeztével fejét a nyakamba fúrta derekát átkaroltam és úgy ölelkeztünk egy jó ideig.
- Jó sok időbe telt mire ideértél - mosolygott, és elváltunk egymástól, mellé ültem és átkaroltam
- Hát apukáddal elbeszélgettem egy kicsit -
- Voltál nálunk? - nézett rám ijedten
- Igen, és apukádat ünneplés közbe zavartam meg - nevettem el magam egy kicsit
- Mit csináltál volna ha anya nyit apum helyett ajtót? - látszott az arcán a félelem
- Ugyan azt mielőtt eljöttem volna hozzád - vigyorogtam rá
- REN DAVIDSON MIT CSINÁLTÁL??? -
- Énnn semmit - nevettem
- De tudom hogy csináltál valamit - ült az ölembe
- Semmi olyat nem csináltam aminek anyukád örülne - karoltam át derekát
- Ren mit csináltál?! - nagyon látszott az aggodalom az arcán
- Azt amit most neked adok át - far zsebembe nyúltam és át adtam a borítékot, csak értetlenül nézett rám - Boldog három hónapot kicsim - nyomtam a szájára egy puszit
Lisa lassan nyitotta ki a borítékot és a kezébe vette a képeket. Nézegetni kezdte és csodálkozott hogy honnan vannak azok a képek amikről ő nem is tudott.
(Legelső közös táncunk)
VOCÊ ESTÁ LENDO
Strange Couple /BEFEJEZETT/
Romance"Sokszor az álmok valóra válnak" Más ember vagyok mint a többi. Vagy is inkább, az olyan emberek akik a saját nemükhöz vonzódnak. Máshogy látjuk a világot, máshogy gondolkodunk! És én büszke vagyok arra aki vagyok! Büszke vagyok azokra az emberekre...