14.

693 35 22
                                    

Namjoon i Jin su trenutno bili napolju, uzivali su u lepom vremenu, setali se, smejali, drzali se za ruke, povremeno i poljubili, nije ih bilo briga sto dobijaju cudne i zgrozene poglede od ljudi. Sve je bilo predivno, fantasticno...

Namjoon: gde hoces da idemo sad?

Jin: mm.. meni se ide do luna parka ^^

Namjoon: vazi! *uzeo je njegovu ruku i posao tamo, bili su blizu *

Jin:*bio je srecniji nego ikad*
U luna parku su isli na one lagane voznje, Namjoon je Jinu osvojio jednu alpaku. Zatim su krenuli kuci.

Jin: mm mozemo nesto da jed- *zamutilo mu se pred ocima i izgubio je svest*

Namjoon: JNE! *uhvatio ga je pre nego sto je pao* JINE STA NIJE UREDU?!

Kasnije u bolnici Namjoon je sedeo i cekao ispred Jinove sobe.. drzao je alpaku u rukama. U jednom trenutku su dosli Jimin i Yoongi.

Yoongi:*pridje mu* sta se desilo??

Jimin: jel ok??

Namjoon: ne znam.... stvarno nemam blage veze.... kazu da je nesto sa njegovim nervima... ma nemam pojma!....*uhvati se za glavu*

Yoongi: smiri se... bice ok...

Namjoon:....nadam se......samo zelim da bude ok...... dao bi svoj zivot samo da on bude dobro!....

----------3 godine kasnije---------

Jin je napokon bio dobro zdrav ko dren! pune 3 godine su mu jedva cupali zivu glavu! imao je razne "epizode" gde bi padao u nesvest i bog zna sta. Namjoon se konacno malo opustio... bio je sa Jinom svo vreme.... nije se odmarao ni na sekund.. a to je mnogo kad se sve to zbroji...Tae i Jungkook su se vencali takodje u isto vreme kad i Yoongi i Jimin. Yoongi i Jimin su usvojili blizance nakon toga su Jungkook i Tae usvojili jednu malu devojcicu, a sad vi zamislite to Jiminovo prozivanje Jungkooka kako ga ponovo kopira.. Hoseok.. Hoseok je ostao usamljena dusa.. jbg imao je veze tu i tamo ali nista od toga, ma to mu nije bilo ni potrebno bio je srecan! pogotovo kada dodju Vkook ili Yoonmin pa mu traze da cuva decu prihvatio bi to sa njegovim velikim osmehom!

Trenutno su svi sedeli u dnevnoj sobi u kuci porodice Min , deca su trcala okolo i igrala se, a odrasli su pricali i smejali se. Namjoon je u jednom trenutku ustao i pitao Yoongija da ode do kuhinje sa njim.

Yoongi:*usao je u kuhinju* umm reci?...

Namjoon: pomozi...

Yoongi: oko cega?

Namjoon:*izvadi prsten iz dzepa* pa-

Yoongi: brt Namjoon ja sam ozenjen covek zao mi je ali nece moci *pocne da se smeje*

Namjoon: *udari ga* teraj se znas!

Yoongi: aa zao mi je morao sam... sad... zelis Jina da zaprosis?

Namjoon:...da.. ali.. nzm kako.. sta ako kaze ne?...

Yoongi: 1 recice da 2 smislicemo nesto *nasmesio se*

Namjoon: hvala Yoongs...dugujem

Yoongi: opusteno... i ne zovi me tako...

Namjoon: da da....*izdahnuo je*...ajde da se vratimo.. *vrati se u dnevnu sa Yoongijem*

-Dve nedelje kasnije-

Namjoon je "izbegavao" Jina dve nedelje.. narovno Jina je to uznemirilo pa je otisao do Hoseoka ipak su on i Namjoon najbolji prijateli... mozda on nesto zna. Jin to nije znao ali.. Namjoon i Yoongi su sve isplanirali i sve je islo tacno po planu..kada je Jin stigao do Hoseoka oni su seli da pricaju hoseok je morao lepo da odglumi sve da nebi sve upropastio..

Our happy end (Namjin ff~)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang