İşte final. Umarım seversiniz. Bu bölümün şarkısı Şebnem Ferah - Hoşçakal. Final konuşmam sonda. Okuyan herkes yorum yaparsa, sevinirim. İKİNCİ KİTABIN GELECEĞİNİ DE SÖYLEMEK İSTERİM. BU BÖLÜMDE, İKİNCİ KİTABIN KONUSU NE OLUR İLE İLGİLİ İPUÇLAR BAYA VAR. İyi okumalar.
Birbirimizin toplamı sonsuzluğa eşittir. Beni senden, seni benden çıkarırsak hiç kalırız.
Rebecca Donovan
Yayınlanma: 17.06.2014
Düzenleme: 27.11.2017Gözlerimi sıcak poğaçaları kokusu gelince, açtım. Bavol bana gülümseyerek, poğaçalardan birisini uzattı. Yavaşça yemeye başladım.
Bavol " Galiba tüm krallıkta hafıza kilitleme sihri var. Kimse bir şey hatırlamıyor. Bizim aşkımızı hatırlamıyorlar, inanabiliyor musun ? "
" Ne ? Bunu babam yapmış olmalı. Peki, hatırladıkları hikaye ne ? " dedim.
" Kara Fırtına örgütünün dağıtıldığı ve Bavol'ın, yani benim, seni fidye amaçlı kaçırdığım."
" Öyle mi ? "
" Böyle, acaba kralın aklına bu fikri kim soktu ? "
" Ben. Senin yaşamın üzerine pazarlık ederken, babama bunu teklif ettim. Teklifimi redetmişti ama şimdi uygulamış." Dedim şaşkınlıkla.
" Bizi bulurlarsa, bu hikayelerine uygun bir son yapacaklardır. "
" Ama bizi bulamayacaklar. Biz uzak diyarlarda olacağız."
" Evet, sevgilim. Biz uzak diyarlarda olacağız." dedi ve at sesleri gelmeye başladı.
Hayır, bu olamazdı. Bizi bulmuş olamazlardı. Her iki taraftan gelmişlerdi. Ceplerimi yokladım. İki hançer ve bir yüzük vardı. Yüzüğü çıkardım. Erkek yüzüğüydü. Üzeride birbirlerine dolanmış ejderhalar figürü vardı. Bu yüzük nereden gelmişti ? Yüzüğe dokunmamla Cristalyn'in yüzü belirdi. Benim için yaptırdığını ve Bavol'a vermem gerektiğini hissetmiştim. Bu yüzükdeki ejderhaların bizi temsil ettiğini hissetmiştim. Sonra bu hisler kayboldu. Cristalyn, mesajını almıştım.
" Bavol, bu yüzüğü tak. Bu benim sana son armağınım olacak." dedim.
Bavol " Saçmalama, Alania ! Mücadele edeceğiz."
" Al, şu yüzüğü ! "
" Ver ! " dedi ve yüzüğü sol yüzük parmağına taktı.
Yüzük parlamıştı. Benim parmağımda da, yüzüğüm vardı. Bavol'ın bana verdiği yüzük ! Cebimden hançerleri çıkardım ve birisini Bavol'a verdim. Arkama baktığımda, askerlerin yaklaşmış olduğunu ve başlarında Symon ve Oxton'ın olduğunu gördüm. Babamda vardı. Kazandıklarını zannediyorlardı. Sonuçta köşeye sıkışmıştık. Köşeye sıkıştırılmış olmak, yenildiğimiz anlamına gelmezdi.
" Bavol, şimdi o hançeri kalbime sapla ! Bende sana aynısını yapacağım. Böylece ayrılmamış olacağız ! " dedim.
Bavol " Alania, saçmalama ! Mücadele etmeliyiz. "
" Mücadele edersek, kaybedeceğiz. Şimdi dediğimi yap ! "
" Bu delilik ! Bu intihar ! "
" Biliyorum ama böyle huzur bulacağız. Böylece buradaki ızdırap verici, hüzünlü aşkımız bitecek ve öteki tarafta huzura, birbirimize kavuşacağız."
" İstediğin gibi olsun, Lani. Hançerlerimiz, birbirlerimizin tam kalbimize saplayacağız."
" Evet, şimdi ! " dedim ve ikimizde hızlıca elimizdeki hançerleri birbirimizin kalbine sapladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Seçimi ❁
FantasyTehlikeli bir Aşk üçgeni. Güzel bir kız, Tehlikeli bir katil ve Öldüğü belli olmayan bir sevgili. Alania. Criskow'un güzel prensesi. Aşk canını acıtsa da, hala inanıyordu. Fakat, Symon'dan sonra değişmeye karar vermişti. Symon. Öldüğü belli olmayan...