Artık annemle masayı düzenlemeye başlamıştık. Çatal, bıçak, bardak felan işte. Birden kapı çaldı. Anneme ben bakarım bakışı attım ve hapıya doğru koşar adımlarla ilerlemeye başladım. Kapının önüne gelince delikten baktım ve yakışıklı mı yakışıklı abimi ve tatlı mı tatlı kardeşimi gördüm. İcimden üçe kadar sayıp kapıyı hızla acıcaktım. Birr......İkiiiiii.....Üccccc.
Ben : SÜRPRİZZZZZ
Önce kardeşim boynuma atladı.
(Adı Yeşim)Yeşim : Abla cok özledim seniii
Ben : Ben de canım benim
Sonra da sarılmayı bıraktı ve iceri gecti. Şimdi de abim. (Adı Demir)
Abim : Napıyon burda ya kücük cadı
Ben : Ayy abi yağ vazgecmiycen dimi
Abim : Hayır
Güldük ve abim de iceri girdi. Son kalan babam dı. Zaten o da bana sarıldı. (Adı Özkan)
Babam : Güzel kızım hoşgeldin. Cok özledik seni
Ben : Ben de sizi cok özledin
Gercekten cok özlemişim onları. Zaten babam da iceri girdi ve ben arkadan kapıyı kapattım. Onlarla oturma odasına gectik ve abim hemen oturur oturmaz konuşmaya başladı. Herhalde cok önemli.
Abim : Annem, babam biliyosunuz ki mutlu bir ilişkim var.
Annem : Evet oğlum
Abim : Hah işte. Şimdi allahın emri peygamberin kavliyle gidip isteyelim onu
Neyyyy abim sevgili mi yapmış. Ve ben şimdi öğreniyorum. Offf neden ben en son herşeyi öğreniyorum. Offf.
Ben : Abi senin adına cok sevindim
Babam : Tamam oğlum gidip isteyelim kızı
Abim gözlerini portletti ve belli ki sevinçten ici icine sığımıyordu. Onun adına ben de cok sevinmiştim.
Yeşim : Ya abim benim hadi gidip isteyelim Burcu ablamı. Sen mutlu ol yeter
Yuh Yeşim bile biliyo ben en son öğreniyorum. Neyse. Daha önemlisi ne gicem bennnn.
Babam : Siz konuştunuz mu bunu Burcu kızımla
Abim : Evet baba en kısa zamanda gelsinler istesinler dedi annesi de
Babam : Tamam oğlum söyle onlara yarın akşama gelicemizi.
Abim : Tamam
Abim ayağa kalktı ve arka cebinden telefonunu çıkardı. Tabiki de nasıl kaydettiğini görmem şart tı. Yağğğ cok tatlı kaydetmiş.
💙💛 Gelecekte ki karım 💛💙
3 saat sonra....
Artık salonda oturmuş dizi izliyorduk babam bir anda iş icin dosyaları inceliyodu. Biliyorum bunun icin gittim Antalya'ya ama hayatımın aşkını buldum orda ve unuttum. Zaten abim var o gececek holdingin başına. E ben de ona yardım edicem tabi. Evde boş boş oturamam ben. Yarın işlerim vardı zaten. Leyla'yla spor salonuna gidicektik orda kalan kıyafetlerimizi almak icin. İnşallah gec kalmam.
Ben : Canım aylem benim hadi ben kaçtım. Uykum geldi
Annem televizyon'dan gözlerini ayırmadan konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liseli Bir Kız
Teen FictionHikaye şu anda düzenleniyor. Kesilmeler ve yazı hatalarım çok var. Lütfen çoğunu görmezden gelin. En kısa zamanda size tamamlanmış bir şekilde hikayemi sunacağım. Sizleri seviyorum🖤