Çünkü Öküz Olmak Bunu Gerektirir!
All Rights Reserved
Bölüm 11
**--**--**--**
Y.N: Hikayeyle aranıza girmekten başka nefret ettiğim bir şey yok. Ama şunu açıklamalıyım ki */..../* şeklinde yazdığım kelimeler, ondan önce gelen İngilizce kelimelerin anlamları. Ya da başka dildeki kelimelerin.
Örnek: “Hey, I don’t think so!” dedi. */Aynı fikirde değilim./* Bu örnek bölümde yok.
Her neyse, umarım hikayeyi beğenirsiniz. İyi okumalaar!
-Azra.
**--**--**--**
Arda
Burnumuza deniz suyu girdiği için doğal olarak burnumuz akıyordu ve biz de burnumuzu çeke çeke Irmak ve Melisa’nın duş aldığı yere gittik. Onlarla beraber dört insan daha duş alıyordu. Duş bölümü altı kişilik olduğu için onları beklemeye kadar verdik. Şişman bir Alman duşunu bitirince Deniz onun yerine gitti. Biz Berk ile beraber beklemeye devam ettik. Bu sırada Irmak’ı iyice bir sindire sindire süzmeye zamanım olmuştu. Mesela, üç yıl önceki Irmak ve şimdiki Irmak’ı karşılaştırırsam;
- Üç yıl önceki Irmak kiloluydu. Bacakları da kalındı, göğüsleri büyüktü ve onun koca göbeğine bakarken size verdiği duygu öylesine iğrençti ki kusabilirdiniz.
- Şimdiki Irmak tam tersiydi, bir kere inceydi, boy atmıştı, bacakları da kısa ve kalın değildi, tamam, bacakları hala biraz kalındı, ama uzun olmaları en azından bu kalın olarak açtıkları eksikliği, kalınlıklarını tamamen silerek kapatıyordu. Uzun ve ince bacaklara sahipmiş gibi görünüyordu. Ben de ilk öyle sanmıştım ama kızı yiyecekmiş gibi süzünce anladım. Şimdiki Irmak zayıftı da, eskiden hep mayo giyerdi, siyah mayo. Şimdi açık mor-lila tonlarında bir bikini giymişti.
- Üç yıl önceki Irmak çirkindi. Hemen ağlardı, savunmasızdı, kendinden nefret ediyordu.
- Şimdiki Irmak taş gibiydi, daha güçlüydü ve kendine güveni vardı.
- Üç yıl önceki Irmak içine kapanıktı, tek arkadaşı Melisa’ydı.
- Şimdiki Irmak bir sürü arkadaş bulmuştu, her ne kadar iki yakın arkadaşı sinirimi bozuyor olsalar da, ikisi de güvenilir kızlardı, Aylin ve Mehveş. Üstelik Irmak hızlı bir giriş yaparak, üç tane erkek arkadaş bile bulmuştu, Burak, Barış ve Umuthan. Aylin ve Mehveş’le her ne kadar anlaşamıyorsam, bu üçlüyle de o kadar anlaşamıyordum. Irmak’ın arkadaşları sinir bozma konusunda master yapmış insanlar olsa gerek.
- Üç yıl önceki Irmak, asla merdiven kullanmaz, araba olmadan iki adımlık yer olsa dahi gitmez, yürüyen merdiven olmayan A.V.M.’lere söyüp sayardı, heh, üç yıl önce yürüyen merdiven olmayan A.V.M.’ler vardı, gerçekten.
- Şimdiki Irmak kendine söz vermişti, binanın içinde asla asansör kullanmayacaktı. 3 kilometreden kısa yerlere arabayla gitmeyecekti ve artık hep yürüyen merdiven veya asansör bulundurdukları için A.V.M.’lere söver olmuştu. Nereden mi biliyorum, Deniz isimli bir köstebeğim var.
Irmak’ı süzmeye devam edecek olursak, otelin verdiği şampuanlardan birini başına boşalttı, 250 gr. bir şey zaten. Saçlarını köpürttükten sonra suyu açtı, su saçlarından inerken her tarafı sabun yapmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çünkü Öküz Olmak Bunu Gerektirir
Genç Kurgu"Gözlerimi kapattığımda ne görüyorum biliyor musun? Yıldızları. Milyonlarca yıldız. Sonra, aklıma sen geliyorsun. Seni çok benzetiyorum yıldızlara. Onlar gibisin çünkü, parlak ve her yerde. Baktığım her yerdesin sen." ~Kahverengi Gözler~ © Bütün hak...