POP YILDIZLARI İYİDİR :D

52 4 4
                                    

Rose da bende şaşırmıştık."İyi de sen..." "Ha,doğru.O arka kapıdan çıktın.Peki neden kilitledin?"  "Ben arka kapıdan çıkmadım.Siz etrafı izleyince bende havalandırma borusu gördüm ve içeri girdim.Ve sizi buldum." dedi Eric.ROse ile benim o mutlu yüzümüz anında söndü."Ne yani.... o zaman birisi kapıyı açtı ... Frank i de içeriye böyle soktular."dedi Rose."Konuşmayı bırakın ve elimi tutun,elimizi çabuk tutmalıyız."

Akvaryumun çatısından indik."Peşimizde olan kişiler kim"dedi Rose.Sesi ağlamaklıydı."Hiçbir fikrim yok!Ama bu adamlar piskopat yahu!Neden suçsuz kişilere eziyet etsinler?Amaçları ne bunların?" "Neyse ne!Grace i bulmaya odaklanmalıyız!!!!!!"dedi Eric."Peki o halde,neden Grace'in girdiği Cafeye gitmiyoruz?"dedim

Cafeye gittik.İçerisi boş gözüküyordu.Bu adamlar kendilerini akıllı mı zannediyor?"Yemezler" diye içimden geçirdim."Grace neredesin?" diye bağırdı.Sonra bunu iki üç kez tekrarladı."Grace sen bize şaka mı...."Arkasına döndüğünde bir adam Grace'in boynuna bıçak dayıyordu.Rose bir çığlık attı.VE psikolojik olarak Grace'den de bir çığlık geldi."Sus kız!" dedi adam.Adamın yüzüne dikkatlice bakınca adamın MARK olduğunu anladım.Üçümüzde "Mark?" dedik.Hepimiz çok şaşırmıştık.Mark eski bir arkadaş sayılırdı.30'lu yaşlarında evli bir adamdı.Mark neden böyle birşey yapsın ki?Sonra arkamızdan 3 tane adam geldi.Adamlar öyle kalıplıydı ki alacağımı hiç zannetmiyordum.Daha sonra telefonlarımızı alıp bataryasını aldılar.İletişimimizde bitti.Mark Grace'i direğe bağladı."Ah bu dükkannın kül olmasını istemezdim!"dedi Mark."Etrafta ateş göremiyorum!"dedim."Ateş mi?James,bu adam neden bahsediyor?dedi Rose."Mektuptan" "Hangi mektup?" Cevap vermedim sonra ellerimi tutan admın ayağına bastım.Adam acıyan ayağını tutmak için ellerimi bıraktı.Aynı şeyi Rose ve Eric te yaptı serbest kaldık ama bir adam bana okkalı bir yumruk yapıştırdı.Gözlerim yavaşça kapandı,kapandı ve kapandı.

Gözlerimi açtığımda bir kasadaydık."Sonunda ayıldın!"dedi Eric."Peki Rose neden baygın?" diye sordum."Ah,çok fazla konuşuyordu kasaya girdiğimizde ona susmasını söyledim.Yürürken bana baktığı için önüne bakmadı duvara tosladı."dedi Eric.O sırada Rose uyandı."NE OLDU?BUNLAR RÜYAYDI DEĞİLMİ?"  Başımı salladım. "Olamaz . Ne kadardır baygınım?" "3 gündür." "Hey!Dalga geçme!" "Buradan nasıl kurtulacağız?" Herkes bomboş baktı.Kimsenin aklında fikir yoktu.O anda kapı açıldı.Sizce kimdi? Aslında konuyla hiçbir alakası olmayan kişi:DAVİD GUETTA.

                 -TO BE CONTUNED.....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 17, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÖLÜM İLE DANS-1-:ÖLÜMSÜZLÜĞÜN SIRRI(ASKIYA ALINDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin