"Benim Çatım Altındasın"

11.2K 565 436
                                    


Aşk imkânsız olandır.
İmkânsızlıklar,tutuklu kaldıgımız noktalardır.Tutuklu kaldığımız noktalar ise hayat çizgimizi belirleyen yollardır.Hayatmı bize zor,bizmi hayata karşı zoruz?

Tutuklu kalınan noktalarımız zaten hayatı zorlaştırdıgımoz noktalardır.Hayata,yaşama dair heran,her saniye zorluk içinde kalabiliriz.Mesela Akrepin,Ahtapota sevmesi gibi.Bilir misiniz Akrepin,Ahtapota olan sevdasını?

Cok uzak bir adada yaşayan güzeller güzeli ahtapot Ve Cok yakışıklı bir Akrep Birbirlerine aşık olmuşlar. Fakat ikisi de birbirinden korkuyormuş. Ahtapot Akrepden Onu Zehirli Ignesiyle Sokar Diye , Akrep Ise Ahtapotun Uzun Kollari Onu Bogar Diye...fakat Daha Fazla Dayanamayarak Ikiside Birbirlerine kollarını uzatmışlar. Ahtapot "En kötü ihtimalle Bir Kolumu Veririm,Nasıl Olsa Yerine Yenisi Gelir" Diye Dusunmus. Akrep Ise "onun Icin Kendimi Feda Edebilirim" Demis. Birbirlerini Cok Seviyorlarmis. O Kadar Mutlularmis Ki Butun Hayvanlar Cok Kiskaniyormus Onlari...
Zamanla Akrepden Sikilmaya Baslamis Ahtapot, Aklinda Acik Denizler Varmis Hep. Oralara Gidip Baska Hayvanlarla Tanismanin Hayalini Kuruyormus. Guzelligini Bu Sekilde Gecirmemek Icin Okyanuslara Dogru Yuzmeye Baslamis. Terk Edilen Akrep Gunlerce Sahilde Onun Donmesini Beklemis. Ardindan Cok Aglamis Fakat Goz Pinarlari Olmadigi Icin, Hep Icine Akmis Goz Yaslari. Okyanuslarin En Guzel Sularinda Suzulen Ahtapot Yeni Yerler Gordukce Iste Gercek Mutluluk Diye Dusunuyormus Icinden. Akrebi Coktan Unutmus. Derken Birden Bir Balikci Agina Dolanmis Olarak Bulmus Kendisini. Kurtulmaya Calistikca Daha Cok Dolaniyormus. Onu Gemiye Cekmisler. Balikcilar Ahtapotun Kollarini Kesip Geri Denize
Atmislar. Kesilen Kollariysa Icki Masalarinda Meze Olarak Kullanilmak Uzere Bir Restorana Satilacakmis. Cani Cok Yanan Ve Ne Yapacagini Bilemeyen Ahtapot Eski Aski Akrebe Donmeye Karar Vermis Fakat Kollari Olmadigi Icin Yuzemiyormus Artik. Terk Edilen Akrepse Onsuz Olmaktansa Olmeyi Tercih Etmis Ve Zehirli Ignesiyle Kendisini Sokmus. Diger Hayvanlardan Yardim Isteyen Ahtapot Akrebe Ulasmak Uzereymis. Akrebin Yanina Vardiginda Ise Akrebi Olmek Uzereyken Yakalamis. Akrep Son Nefesini Verirken "evet Iste Ben Bu Guzellik Icin Kendimi Feda Ettim" Demis Icinden. Gercek Askinin Akrep Oldugu Anlamis Ahtapot. Ama Artik Ne Ahtapotun Onu Saracak Kollari Kalmis,Ne de Akrebin onu tekrar sevebilecek Kalbi...

Delal ile Cihangirde onların hikâyesi gibiydiler yaşamadan da olsa belki!Genç kız kendini toparlayıp gözlerini kapıya sabitleyip konuştu.

"Ben özür dilerim abi."

Abi!En büyük mesafe kelimesi bir ilişki olma çerçevesinde en uzak sözcük!Genç kızda bu yolu seçmişti çünkü bu konakta ablasına huzur yokken kendi huzur bulamazdı!
Cihangir ise yüreğindeki sızıyla takılı kaldığı gözlerden gözlerini zorda olsa ayırdı.Yalnız yürek diyoruz biz Cihangir için çünkü herkesde kalp var ama Cihangir gibi bir yürek yok,olamaz!

İlk defa bu kadar birinden etkilenmişken mesafe koymasıyla genç kız Cihangiri kendine getirmişti.Mecburen çünkü istenilmediği bir çerçevede bulunamazdı bu iki kişilik hayatlar da.

Genç kız Cihangiri arkasında bırakıp odadan kaçarcasına koşmuştu.Biri görmemistir diye dua etti çünkü bu konağa belki de dahada zorlancaktı buraya gelmesi.
Ablası için varlığını belli ettirmeyecekti abilerinin tembihlemesiyle.Odaları tek tek dolaşıp zorda olsa ablasının odasını bulabilmişti genç kız.

Yatakta uyuyan bedene baktı.
Bu saate kadar ablasının kalkmaması tuafona gitmişti.
Sonradan ablasının belirginleşen karnındaki canlının varlığı aklına geldi.Uyumasının sebebi bebekti.
Aylar geçtikçe uykuya genç kadın daha çok düşkün olmaya başlıyordu.İlk aylar ağlamaktan uyuya kalırken şimdi yatakta egzersiz yapıyordu bu bir haftadır.
Mide bulantısı,
uykusuzluk,halsizlik hepsi bebegin varlığını günden güne belli etme çabalarıydı.

Kör HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin