Haftasonunu vermiş olduğu rahatlığıyla birlikte camın kenarına oturmuş dışarıyı seyrediyordum. kaldırım kenarına oturmuş küçük bir kız,bir yandan elinde torbasiyla gitmeye çalışan tombiş bir nene ,diğer yandan hicbirseyden haberi olmayan top oynayan cocuklar.öyle dalmıştım ki Elif'in seslendiğini bile duymadım. Elif hafifçe omzuma dokunuşuyla irkildim.
Elif
-yine dalmışsın sinem kimi düşünüyordun?
-herzaman kimi düşünüyorsam onu annemi.
-hadi kalk bakalım sonra yine hayale dalarsın.Gizem,uyanmadan kahvaltıyi hazırlayalım.Biliyorsun iddiayı kaybettik.Bir hafta biz hazırlayacağız.
Mutfağa doğru yönelip gitmeye başladık.Elif çayı hazırlarken bende sofrayı hazırlamaya başladım. Elif ve ben sofrayı hazırlayıp tam oturacakken merdivenlerden ayak sesleri duymaya başladık. Bu galiba gelen Gizem' di karşımıza geldiği anda 'Oda ne' 'bismillah'
-Gizem,yüzünün hali ne?
Gizem şaşkın şaşkın bize bakarak
-ne olmuş ya yüzüme
Elif ,gulerek
-Gizem gece morgta mı kaldın?
Gizem gerçekten çok korkmuştu. Koşarak banyoya gitti.
Gizem'den
-ya kızlar bir şey yokmuş ki bu benim makyajsız halim.siz alışkın olmadığınız için korktunuz.
Ben
Kızım, sen o zaman uyurkende makyaj yap ta sabah kalktığında bizi böyle korkutma tamam mi?Ücümüzde birbirimize bakarak
gülmeye basladik.
......
Biz deli dolu 3arkadasiz Gizem ,Elif ve ben. Fakültede tanışmış çok iyi arkadaş olmuştuk.ve hep beraber aynı evde kalmaya karar vermiştik. Gizem ve Elif'in anne ve babaları başka şehir de yaşıyorlardı.Benim ise amcamdan başka kimsem yoktu.Amcamin ve yengemin yanında büyümüş, onların sayesinde okumuştum.onlarin sayesinde bir şirkette çalışmaya başladım. Elif Hemşire, Gizem ise benim gibi bir şirkette çalışıyordu.Gercekten hepsine ne kadar teşekkür etsem az.
Öğlen vakti olmuş bizim yine karnımız açıkmisti.Hepimiz yemek yapmaktan pek hoşlanmıyorduk. Dışarıya çıkıp birşeyler yemeğe karar verdik.'hadi kalkalim o zaman '
Diyerek odamıza çıktık.dolabimi açtım ve ne giyeceğim hakkında hiçbir fikrim yoktu. biraz giysilerimi karıştırarak en sevdiğim beyaz tşörtumu buldum.ona uygun olabilecek pantolonumu aradım.dolabimin en alt çekmecesinden alıp üzerimi değiştirdim.Ben makyaj yapmayı sevmediğim için saçlarımı toplayıp aşağıya indim.Gizem ve Elif halen hazırlanıyordu.yarim saat geçmesi ne rağmen hala aşağıya inmediler.
-hadi ya sanki düğünemi gidiyoruz.
İkiside yukarıdan bağırarak.
-Off ne zaman aşağıya indin sen ,geliyoruz.5dk daha .
Içimden.
''5 dk'mi ? Bunların beş dk sı yarım saat ''
Gizem merdivenlerden inerek.
Bakımlı olmakta mı kötü oldu .sen böyle devam edersen evde kalirsin.
-korkma evde kalmam.Benide alacak bir deli bulunur elbet.
Elif 'de bizi dinleyerek aşağıya indi. Oda bana yine birşey söylemeye çalışıyordu .
-tabi canım sende haklısın. Her körün bir topal alıcısı vardır değil mi?
Ben de birden.
-tamam kızlar hazırlandığımıza göre çıkalım artık.
Karnımız açıktiği için biraz hızlı yürümeye başladık.