Kucing Aq - Comey-

22 0 1
                                    

Comey , hg sakit kan ? Aq tau hg sakit . Hg kenapa ? Ada benda ka apa ? Hg sakit perut ka ? Kalau hg sakit , aq boleh bawak hg p klinik . Aq tau hg xdak wattpad untuk baca ni . Tapi aq susah hati pasai hg . Aq rindu hg . Hg dah nak mati ka ? Jgn laa tunjuk dengan feel xsihat hg . Sedih aq . Depan mak aq , aq pura2 wat xdak pa . Belakang mak aq , aq menangis bagai nak rak . Hg tau ka aq menangis pasai hg ? Xkan punya kn ? Adik aq kata , hg tiduq dalam bilik air . Pasai pa ? Aq jahat kat hg ka ? Aq risau pasai hg . Mak aq mesti sedih kalau hg dah xdak . Hg tau dak , mak aq paling sayang hg . Pasai hg sakit , aq bagi hg mcm2 supaya hg selesa . Tapi tadi bila aq tengok hg kat luaq , hg xdak pun . Hg p mana Comey ? Hg p kat pokok rambutan depan rumah jiran ka ? Kenapa ? Aq rindu hg Comey . Hg tidur kat situ pasai tu tempat terakhir hg untuk dunia ni ka ? Aq bukan baik sangat , aq jahil ngan Allah Comey . Aq xleh nak jumpa hg kat syurga kalau hg dah p nanti sebelum aq . Tuhan xbagi aq cium bau syurga sekalipun sebab aq jahil dengan dia . Comey , sihat laa balik Comey . Aq nk tengok hg active balik . Tolong laa Comey . Hg p mana ? Balik laa balik . Aq tunggu hg . Dah 3 ekoq mati sebelum hg mai Comey . Xkan hg nak tinggai aq lepas Sehun , Chanyeol ngan D.O p ? Jgn laa Comey . Aq sayang hg Comey . Balik nah ? Besok aq nak tengok hg . Tolong laa Comey . 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 17, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kucing Aq - Comey-Where stories live. Discover now