14,Bölüm

423 21 6
                                    

Bodruma indiğimizde  tek düşüncem onu becermekti. Ama...ama yapmadım. Lanet olsun yapamadım. Küçük bedeni kucağımdayken uçkurum dışında her şeyi düşündüm. Portakal kokan tenini, 7/24 sakız çiğnediği için nane kokan nefesini, yumuşak saçlarını... Daha önce hiç bir kıza bunları hissetmemiştim. Hiç bir kız onun dokunduğu gibi dokunmamıştı bana. Şehvet ya da tutku değildi onunkisi...onunkisi masumiyetti, huzurdu...

Yaralarıma dokunduğunda vücudu kasılmıştı. Önce tiksindi sandım. Daha sıkı sarıldığında ruhumdan bir parçayı ona bıraktım. İlk defa bir şeyler hissettim. Duyguya dair bir şeyler hissettim. Nefret dışında bir şeyler hissettim.  İntihar girişimini öğrendiğim zaman ise acıyı ve çaresizliği hissettim. Evet ben hep ölmek isteğimi dile getiriyordum ama...O yapmıştı ölmeye çalışmıştı.

Sert kızımız karanlıktan korkuyormuş. Şaka yapıyor sandım, birazdan kahkaha atıp ne kadar aptal olduğunu söyleyecekti. Diğer kızlar gibi. O ise korktuğu için bana sarıldı. Denize düşen yıllana sarılır ha? Beni bırakma dedi. O an için söylemiş olsa da onu bir daha bırakmam. Bırakamam.  Uzun zaman sonra ilk defa rahat bir uyku çektim. Kollarım da ki minik kadının kokusunu içime çeke çeke.

Yetimhane de büyüdüğüm için asla derin bir uykuya dalmazdım. Ufak bir tıkırtıya dahi uyanırdım. Ama bu sefer öyle olmadı. Serkan bey beni uyandırmak için bağırması gerekmişti. Refleks olarak Mina yı kendime bastırdım sanki onu korur gibi. Uyanmamıştı. Kısılmış gözlerle bizi süzen Serkan beye baktım.

'Ne var?' dedim fısıldayarak.

'Bir çok şey var.' dedi  o sesini kısmak gibi bir zahmete girmemişti. Mina gözlerini yavaşça aralayınca.

'Şşt uyu.' deyince homurdanarak gözlerini tekrar kapattı. Uyku sersemi olduğu için bunu hatırlamayacaktı. Yavaşça yataktan indim. Yumruklarını sıkan Serkan beyi iterek dışarı çıkardım. Merdivenleri indiği gibi  bağırmaya  başladı. 

'Sana daha önce de söyledim. Evime o lanet karıları getiremezsin dedim.'

'O...' onun öyle olmadığını masumluğunu anlatacaktım. Sana ilk defa adam gibi konuşmaya yapacaktım Serkan bey!

'Fahişeleri nasıl yatağına alıyorsun. Miden bulanmıyor mu?'

'Kapa çeneni!'

Bir Umut OlmalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin