IULIA POV ...
Eu : Sa vedem cine ma cauta *deschizand biletul*
Era un scris extrem de urat . Adica daca tot imi scrii un bilet,scrie-l frumos,nu ma face sa stau sa descifrez hieroglife .Nu ? In cele din urma am reusit sa descifrez cuvintele neintelese pe foaia aceea .
- - - - -
Iulia ...
Te-am vazut aseara la focul de tabara . Esti superba . Iti ador ochii , si iti ador buzele.Te ador pe tine . Intre atatia vloggeri , tu straluceai cel mai tare . Zambetul tau ma facea si pe mine sa zambesc ,deodata cu tine . Pacat ca nu iti pot spune chestiile astea in fata ... Ceva ma opreste. Ceva ma opreste si ma face sa ma ascund in umbra de sentimente . Simteam nevoia sa iti dau biletul asta,pentru ca ... simteam nevoia.
Semnat : O persoana speciala :)
P.S. Te rog ,lasa-mi raspunsul tau,diseara,inainte de culcare, in scorbura de copac , din copacul din fata taberei . O sa vin dupa ea :)
- - - - -
Wow ... chiar am atras atentia cuiva ? Eu ? Eu care faceam tot posibilul ca sa nu atrag baietii ,acum ajung sa primesc scrisori anonime de la ei . Stateam si ma gandeam ca eram prea frumos sa imi fi scris cineva . Sigur e Maria. Vrea sa faca misto de mine . Probabil vrea sa se amuze ,pentru ca a auzit ca cea mai lunga relatie a mea a durat 5 zile . Cand zic cea mai lunga relatie,zic si singura mea relatie .
Maria : Ce citeste printesa adormita ? *intrand in camera precum o furtuna*
Eu : Te asteptam ... Unde ai fost ?
Maria : Am fost sa mananc cu Lumi . Ce citesti ? De ce ma cautai ?
Eu : Nu ti se pare cunoscuta scrisoarea asta ? *aratandu-i foaia pe care tocmai o citisem*
Maria : Nu . *scarpinandu-se in cap si incercand sa descifreze scrisul *
Eu : Mari, sigur nu ti-ai batut tu joc de mine,si ai scris-o tu , ca sa te razi de mine ?
Maria : Serios, Iulia. Eu scriu foarte caligrafic . Si de ce ti-as face o farsa de asta ?
Eu : Jura-te !
Maria : Sa nu mai mananc clatite ! Sa se desfinteze fabrica Nutella ! Sa nu o mai vad pe Lumi niciodata in viata mea ! *ridicandu-si mainile in sus*
Eu : Bine , bine . Deci ... Asta inseamna ca cineva ma iubeste !
Maria : Ai descifrat tu ce scrie acolo ?
Eu : Am incercat . Inca nu sunt sigura de ce scrie ... Dar , poti sa pastrezi chestia asta un secret ?
Maria : Normal . * zambindu-mi larg* Acum,hai. Grabeste-te . Ca te asteapta Cristi la usa .
Eu : De ce nu mi-ai zis chestia asta de cand ai intrat in camera ? *sarind din pat,ca sa ma imbrac*
Mi-am luat cat de repede am putut un tricou ,si o perche de blugi .Nici nu am reusit sa imi dau cu putin fond de ten pe fata . Am ascuns scrisoarea intr-o cutie ,sub pat . Nu vreau sa o gaseasca nimeni .Daca mai e sa mai primesc,o sa le bag si pe alea acolo . Probabil o sa mi le bag intr-un dosar,si le voi pastra ca si o amintire din tabara . Dupa ce mi-am prins parul intr-o coada, am iesit pe hol,si am gasit un Cristi ,cu capul in telefon , probabil vorbind cu iubita lui .
Eu : Buna dimineata *intampinandu-l cu un zambet , si admirandu-i zambetul*
Cristi : Neata ! Ce mi=au lipsit diminetile sa te astept la usa !
Eu : Ehh. Macar in Constanta nu ma asteptai singur,ci cu Vlad . Apropo de Vlad.El unde e ?
Cristi : Cred ca e la cantina . Mergem si noi ?
CITEȘTI
Pacatele Iuliei | Vlad & Cristi Munteanu | FANFICTION
FanficViata poate lua o schimbare radicala,atunci cand iei deciziile gresite,nu ? Asa a fost si in cazul Iuliei,insa v-ati gandit ce inseamna,ca dupa ani si ani,sa te intalnesti cu aceleasi probleme ?