Pov Nisrin

848 51 1
                                    

Ik werd wakker door  mannenstemmen die aan het praten waren. Ik deed men ogen open en realiseerde me nu pas dat ik in een auto zit. Ik stond zo snel mogelijk op. Ik hoorde iemand zeggen : onze schonenslaapster is eindelijk wakker! Ik keek naar die personen en zg hicham en wassim. Ik begon tegen hun te roepen :WAT DOE IK HIER? ZIJN JULLIE HELEMAAL GEK H GEWORDEN OFZO?! shhttt.. Rustig nisrin we brengen je alleen maar in veiligheid zei wassim. VAN WAT DAN IS ER DAN UPERAUBT GEVAAR EN IK WIL ZEKER NIET MET JOU WEG GAAN! HAAL MIJ HIERUIT!ik hoorde wassim zuchten. Hicham zei : kik nisrin doe even rustig, wassim heeft gelijk wacht af we leggen je het wel uit. WAT RUSTIG JE ZIET TOCH DAT IK ZIEK BEN IK MOET GENENZEN zei ik huilend. Je gaat ook genezen ik beloof het je, ik heb jr medicatie bij om te genezen. En men kleren, en familie dan?! Ik heb aan alles gedacht ik heb je kleren meegenomen en ik had dit al met lina besproken.

Ik vertrouwde hicham wel  eigenlijk wassim ook maar dat Piet ik natuurlijk niet merken. dus ging ik maar gewoon naar buiten kijken. Ik zag dat we aankwamen bij de grens tussen Frankrijk en België. Ik wou hun wel vragen naar waar we gingen, maar ik was te koppig om dat te doen.

Pov Wassim :
Toon nisrin wakker werd draaide ze helemaal door wat best wel normaal is. Ik probeerde er zo weinig woorden aan vuil te maken want ik had geen zin in ruzie met haar. We reden verder, we waren net aangekomen in Frankrijk en ik stopte bij een tankstation.

Pov Nisrin:
IK keek naar buiten totdat we stopten bij een tankstation.  Aangezien het zomer was zag ik overak marokanen vertrekken naar Marokko. Ik stapte uit en keek in men jas of men portemonnee er nog in zat. Ik vond hem en ik keek oog men bankkaart erin zat. Toen ik dat zag zitten, ging ik zonder iets te zeggen naar binnen. Doordat ik zo snel naar binnen wou gaan botste ik tegen een jongen van ongeveer men leeftijd. Ik zei perongeluk : kunt gij ni uitkijken ofzo! Hij keek me eerst heel schuin aan, daarna antwoorden hij in het Frans dat het hem speet. Ik antwoorden dat het niets uit maakten. Ik zag hem de hele tijd naar me staren, ik zag wassim onze kant opkomen en ik lachte maar wat naar de jongen. Ik deed alsof hij iets heel grappig zei. 'because i 'm a bad bitch'! 😏

~Wassim en Nisrin~ ( voltooid ) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu