"Babağğ ay em hangıry :'(( " diye bağırdığımda babam sadece pizza birazdan gelir dedi ve güldü.
Oyşş be babiş. Bence babam çok yakışıklı bi adam 30'larında olmasına rağmen her kadının ağzını sulandıracak tiplerden. Annemde babam kadar olmasada güzel kadın. Ama annemi pek sevmiyorum. Çok ciddiyim babamı aldattığından beri onla görüşmedim. Yinede güzel kadın şimdi asdfg. Fakat ben. Ben. Üretim hatası -,-. Tek özelleiğim gri-mavi karışımı göz rengim.
"Hey şu kıçını kaldırda kapıya bak mal." dediğini duydum abimin. Ukala nolcak .ss diye düşünürken son ses dinlediğim Teoman şarkım yarıda kaldı. -,- Teoman hastası kıza yapılır mı bu he ? Bana bana bihte- neyse bunun modası geçti cnmss diye iç sesimle konuşurken kapıya yöneldim. Kapıyı açmamla birlikle "Oyşş" demem bir oldu. Yha bn pizza istedim ama siz meteor gndermşsnz cnm yhaa .ss diyen iç sesimle vedalaşıp çocuğa gülümsedim. Çoçukta bana gülümsedi lağğn gözlere bak amk amk amk :O oyşş asdfg. Neyse ki babam az önce arkadaşıyla buluşmak için evden gitmişti yoksa ben bu doğa harikasına sadece 1 dakika bakabilecektim.
"Napıyosun yılışık." diyen sesi hemen tanıdım abim -,-. "Al abicim sen paranı ver bizim pizzaları." dedi ve doğa harikasının suratına kapıyı kapattı. Resmen bozuldum. Seni ırıspı senii -,- diyen iç sesimi susturduğumda kapının hafifçe tıklatıldığını duydum. Kapıyı açtığımda pizzacı çocuk elindeki kağıdı bana uzattı ve göz kırparak gitti.
Oha laaan ohaaaaa seni yerim ben. Oyşş ne ?? Fiş mi bu yaaa :'(( YI-QIL-DIM ANNEEEE. Offf -.- "Kapa çeneni iç ses!" diye bağırdım asdfg. Eed piskopatım genjler asdfg. Fişin arkasına baktığımda Selam ben Deniz prenses yazıyordu. El yazını yeerim bee :3 Altında ise NUMARASI vardı.
SELAMMM *-* BURDA YENİYİM ASDGH. SAMİMİ Bİ HİKAYE YAZMAYA ÇALIŞTIM ^^ UMARIM SİZ OKURSUNUZ BENDE YAZARIM :3 ŞİMDİDEN ÇOK SAĞOLUN BEYBİLER ^^