ÇIĞLIK

11 4 1
                                    

Arkadaşlar hikayeyi okurken medyadaki şarkıyı dinleyin mükemmel oluyor

Genç kız o sabah uyandığında bir terslik olduğunu sezmişti.Havada,hayvanlarda ve en önemlisi insanlarda …

Her zaman ki gibi nefret ettiği alarmını kapatıp,pofuduk terlikkerini giyip tuvalete yüzünü yıkamaya gitti.Evin sinir bozucu sessizliğini sevmemişti.Yüzünü yıkayıp mutfağa gitti.Ağır ağır hareket ediyordu ki saate baktığında o ağır hareketlerin yerini hızlı hareketler almıştı.Hemen ütülü kıyafetlerini giyip,saçını dağınık topuz yapıp çıktı.Kahvaltı yapacak vakti yoktu,zaten sevdiği pek söylenemezdi de.

Yollar çok sessizdi.Herkesin yollarda işe veya okula gidiyor olması gerekirdi,arabaların korna sesleriyle dolu sokaklar olması gerekirdi.Onun yerine insanlar pencerelerinden korkuyla boş yolları izliyorlardı.Tüm kapılar kilitlenmiş,pencereler kapatılmıştı,havada bir kuş dahi uçmuyordu.Keşke şu anda ailem yanımda olsaydı diye düşündü genç kız ama yurt dışındalardı.

Kız hâla koşuyordu.Okula sonunda varmıştı ki bir çığlık sesi duydu,etrafına baktı ama hiç kimse yoktu.Ardından tiz bir çığlık daha.Kız korkmaya başlamıştı.Kalktığında hissetmişti bir terslik olduğunu,şu anda emindi bir terslik olduğundan ama ne olduğunu bilmiyordu.

Okul bahçesinde kimse yoktu,hiç kimse.Normalde öğrencilerin kahkahaları,konuşmalarıyla dolu olan,müdürün ve müdür yardımcısının kapıda kapıda beklediği bir bahçeydi.Oysa şimdi ne ses,ne de insan vardı sadece arada gelen çığlık sesi Hiç bir şey...

Arkadaşlar oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın çok çok seveyrum sizi ♡♡♡

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 24, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HERKES BİLİYORDUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin