Treaba e pe baza de "BUCCI"

9 0 0
                                    

Nu mai stiu unde am ramas ultima data, dar stiu ca introducerea in haos a fost despre dezastrul combinat intr un ceva. Cam asta se intampla si cand gatesc =)). Am facut o colectie de poze pe care le am printat si le am pus pe perete, sa ramana cu mine cand toti vom pleca la facultate (mai putin Alex) si probabil povestea se va sfarsi..

Pana atunci avem la activ o noapte alba. Noapte geniala. A inceput intr o sambata, pe la ora 17, cand Alex a sunat pe grup si a zis ca e singur acasa. Mare party, mare veselie. Am intrat toti pe apel si ne uitam la el cum se juca CS:GO. Replici de genu: "FUTU TI TROTINETA MA TII", "UITE IN SPATE BA BOULE" si tipete ne au facut, cel putin pe mine, sa mor la propriu de ras. Eram toata rosie la fata, radeam intr una si Alex ma facea sa rad mai rau ca imi zicea ca schimb viteze si gesticula schimbatul vitezei la masina. Haos. Am adormit pe apel si m am trezit cand tipa Alex ca Amelia l a batut. 

Pe la ora 12 noaptea am ramas doar eu, Andrada si Alex. Dupa 4 ore de ras incontinuu, stateam in pat si vorbeam cu ei. Ma durea capul. Alex ne zice random "ba eu ma duc sa mi fac spaghete" apoi tipa "TURUL SPAGHETELOR" si am ras iar... ajunge Alex in bucatarie si incepe sa enumere ingredientele: luam spaghetele din dulap, luam o oala, punem apa in oala, aprindem aragazu, punem spaghetele inapoi in dulap ca nu ma lasa mama sa aprind aragazu.. Apoi intrebarea mea de 1 noaptea: "ce se pune prima data, apa sau oala?" n am primit inca un raspuns..

Dupa tentativa lui Alex de MasterChef, s a intors in camera. Andrada adormise si Alex a inceput sa tipe. Apoi tot el a zis "hai sa nu facem galagie, sa o lasam sa doarma". 

Adevaratul motiv pentru care am inceput capitolul, a fost sa va povestesc cum a rupt Alex o banca. Era miercuri, ultima ora aveam biologie, dar profa a plecat foarte devreme si in clasa au mai ramas decat Alex, Andrada, Amelia si altii. Am avut pregatire dupa ore si cand am iesit vad pe grup un videoclip si mesaje gen "mor" "lesin" "ajutor" etc. Deschid videoclipul si il vad pe Alex cum sarea peste o banca si incerca sa sara peste alta, care era aproape de tabla. Videoclipul era pe slowmotion. Si il vad pe Alex cum la a doua banca, se rupe banca in  doua. Va dati seama ca am murit de ras instant. Cum ii facea fundu cand s a rupt banca, si cum se auzea cand s a rupt, teribil

Si acum facem misto de Alex zicandu i buci de fier. Videoclipul e inca amuzant :))))

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 24, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

BUCCI LOVEWhere stories live. Discover now