Ben:
Eu și Eric ne-am plimbat toată ziua, încercând să găsim un apartament perfect. Nu știu de ce, insa nu mi-a plăcut niciunul. Toate erau în cartierele alea ciudate ale orașului, altele erau prea departe și nu puteam merge la școală.
Mă enerva faptul că, cât timp eu mă chinuiam să găsesc ceva perfect pentru noi, Eric era în cel mai mare calm.
-Eeeeriiiiiiiiiiccc!
-Ce e?
-Cum adică ce e? De la ora 10 de azi dimineață tot căutăm!!!
-Păi de ce sunt eu de vină, dacă ție nu îți place nimic?
-Nu ești tu devină! Dar mă enervează!
-Ben, mai avem 5 apartamente de văzut! Poate vom găsi într-un final ceva bun!
-Hmmm! Ai dreptate!
Am spus lăsându-mi capul pe umărul lui! Am mai stat ceva timp, apoi ne-am continuat drumul.
Ajunsesem într-un final în oraș. Cam prin centru, unde sunt blocurile alea mari. Am intrat în blocul cu adresa respectivă. Sincer să fiu...zona nu era așa rea. Chiar lângă era un parc superb cu flori și o fântână.
Am intrat, am luat liftul până la etajul 7, fiindcă era o clădire cu 20 de etaje, apoi am intrat în apartament.
Ochii mi s-au mărit instant in momentul când am intrat. Era imens! Și chiar foarte drăguț!
Pentru 400 de € era chiar...foarte ok! Eric a stat ceva timp de vorbă cu el. Eu, habar nu aveam de chestii de afaceri,dar el da! Și într-un final, au căzut la un acord!
Într-un final l-am cumpărat, iar mâine ne putem muta in el! Yeei!*Sărăcuțul Ben, habar nu are ce îl așteaptă! (Înainte să mă luați la întrebări... Să știți că Nu! Nu moare nimeni!) *
CITEȘTI
Profu' De Sex//Yaoi//
RandomBen e in primul lui an la facultate. Pentru el, mai totul e nou. Cine il ajuta ?Chiar proful lui de educatie sexuala. Dar oare o face gratis? Mai vedem... 7.10.2018- #2 lgbt