#39 Larry en Niam!

1.1K 36 21
                                    

XL Post Omdat Ik Zondag Niet Heb gepost!❤

Louis Pov.

Het is maandag ochtend.
Vandaag weer school.. Vandaag Lina weer zien. Ik heb zoveel nare herinneringen over haar. Hoe ze me onzeker maakte.. Hoe ze me uitschold. Hoe ze me pijn deed.. Fysiek, maar ook lichamelijk. Zo ontzettend veel pijn heeft zij mij aan gedaan.

Het is een opluchting dat Harry het nu weet, maar ik ben bang dat Harry nu anders gaat kijken naar haar.
Misschien heeft hij gelijk.
Misschien is Lina echt veranderd, maar de herinneringen blijven maar in mijn hoofd. Als ik haar aankijk dan krijg ik rillingen over mijn rug.
Kriebels in mijn buik.. Maar deze keer geen goede kriebels. Bij Harry krijg ik vlinders, maar bij Lina vleermuizen.

'Je kijkt er tegenop, hè?' Hoor ik Harry mompelen. We liggen nog op bed in elkaars armen. De ochtend zo goed mogelijk beginnen.

'Ik ben gewoon bang..' mompel ik terug. Harry legt me stevig in zijn armen. Mijn hoofd op zijn borst en zijn armen om me heen.

'Ik ben er, Lou.'

'En daar ben ik zo ongelofelijk blij mee..' Fluister ik terug. Ik hoor Harry grinniken.
______________________________________
Louis Pov. (Nogsteeds)

Ik sta in de gang en wacht op Harry.

'Waar zijn onze tassen?' Schreeuwt Harry via de woonkamer.n

Ik grinnik zachtjes.
'Niet grappig!' Lacht Harry terug.

Hij komt binnen met onze schooltassen. We hebben onze schoenen en jassen al aangetrokken.

'Dankje, schatje.' Zeg ik als ik hem een klein kusje heb gegeven.
We lopen het huis uit en sluiten de voordeur.

Als we op school komen zie ik Lina al bij de ingang staan. Ik heb Harrys hand vast, zoals normaal.

Harry merkt dat ik zenuwachtig ben.
'Het is okay, Lou. Waarschijnlijk herkent ze je niet eens meer..' Zegt hij om mij gerust te stellen. Hij heeft wel gelijk. Waarschijnlijk weet ze niet meer wie ik ben. Ik ben best wel veel veranderd de laatste tijd. Mijn kledingstijl en mijn haarstyle. Eigenlijk alles..

Het is raar, want normaal maak ik me altijd zorgen om Zayn, Liam en Niall, maar nu ik weet dat Liam en Niall ook op hetzelfde geslacht vallen, ben ik opgelucht. Zouden ze echt een relatie hebben, zoals Leo zei? Ik hoop het..
Ik ship ze wel. Mmh.. Niall en Liam.
Niam. Jah, Niam.. Cute nickname..

Harry en ik lopen langs Lina.

'He, Harry!' Hoor ik haar roepen.
We draaien ons om en kijken haar aan. Ze rent naar ons toe.

'Waar was je gisteren?' Vraagt ze.

'Louis die wa-'

'Ik was ziek.' Kap ik Harry af. Hij kijkt me aan en geeft me een zacht kusje op mijn wang.

'Ja, Louis was heel erg ziek.' Zegt Harry serieus, maar ik hoor zijn grinnik door zijn stem heen.
Ik geef hem een klein kneepje in zijn hand.

'Oh, beterschap Louis.' Glimlacht ze.
Wow.. Eerste keer dat ze naar me glimlacht. Dat ze uberhaupt lacht is al bijzonder. Ze kent me gewoon niet meer.. Dat is het.

'Thanks..' Mompel ik terug.

'Weet je Louis? Ik heb het gevoel dat ik jou ergens van ken.. Je stem vooral..'

Oh shit.. Hier was ik al bang voor.
Wat moet ik nu doen?

'I-Ik hoor vaker d-dat ik op bepaalde mensen lijk.' Antwoord ik. Harry geeft me een klein knijpje in mijn hand en glimlacht naar me.

'Mmh.. Dat zal het vast wel zijn.' Mompelt Lina.

'We moeten naar de les, Lou.' Zegt Harry.

'Ohjah.. Tuurlijk! Ehm.. Bye, Lina!'

'Bye Harry en Louis die me heel erg bekend voorkomt!' Lacht ze en ze loopt weg.

'Ze heeft me door..' zeg ik zachtjes als Harry en ik naar ons lokaal lopen.

'Natuurlijk niet, Boo. Ze was gewoon aan het dollen.'

Harry heeft waarschijnlijk (zoals altijd) gelijk. Ik ken ook wel mensen waarvan ik het idee heb dat ik die persoon al eerder heb gezien. Dat overkomt iedereen wel eens..
Ik moet me niet zo zorgen maken.
Het is maar een persoon.
En boeie als ze erachter komt dat ik
De dikke walrus ben.
Omg, ik ga stuk om deze.. Idk why!
Zij is degene die zich moet schamen..
Niet ik. Iedereen snapt dat het fout was wat ze deed. Niemand accepteert pesten op school.. Alleen de mensen die het zelf doen. Zoals.. Tja.. Zayn.

Harry en ik lopen het lokaal binnen en lopen langs alle tafels zodat we achterin kunnen zitten. We zijn 1 van de eersten behalve Zayn, Liam en Niall.

Als ik Niall en Liam aankijk lachen ze naar ons. Harry en ik hebben nogsteeds elkaars handen vast en we zijn ook niet van plan om die los te laten. Ik kijk Zayn aan en zie hem walgend naar ons kijken.

'Is er iets, Malik?' Zegt Harry.
Hoe haald hij het uit zijn strot?
Ik zou uit mezelf nooit een gesprek met Zayn durven aan te gaan.

'Ja, begrijp je dat dan niet?'

'Nee, anders vraag ik het niet..'
Antwoord Harry terug.
Oeh, Shotfired.

'Vieze homo's.. Dat zijn jullie.' Zegt Zayn terug.

'En daar mogen ze trots op zijn ook.'
Glimlacht Niall. Wow..
Iedereen is ineens veranderd ofzo.
Niall die meegaat in een gesprek en Zayn die wordt gedist door Harry.
Mijn Harry. Mijn bab- Okay, ik hou op.

'Sorry, wat zei je?' Zegt Zayn boos.

'Je hebt hem wel gehoord.' Zegt Liam terug. Hij legt een arm om Niall heen.
Mijn Niam hart gaat tekeer.

'Ik wou dat ik het niet gehoord had..'
Zegt Zayn terug.

'En waarom dat?' Vraagt Harry.

'Omdat ik Homo's haat!' Schreeuwt Zayn.

'En waarom dat?' Doet Liam Harry na.
Niall ik en Harry grinniken zachtjes.

'Omdat dat niet hoort in deze wereld!'
Schreeuwt Zayn.

'En waarom dat?' Zegt Niall.
Liam Harry en ik barsten in lachen uit.

'Dit is onzin! Wat een kinderachtig goede!' Zegt Zayn die richting de deur loopt.

'Jij bent degene die kinderachtig is, Malik!' Schreeuwt Harry terug.

Zayn zegt niks terug en slaat de deur met een klap dicht.

'Die kon niks meer terug zeggen..'
Lach ik.

'Hij werd er stil van..' mompelt Liam.

'Zo heb ik hem nog nooit gezien.' Lacht Niall.

'Maar ehm.. Is dit nu iets?' Vraagt Harry als hij wijst naar Liam en Niall.
Liam en Niall kijken elkaar aan en glimlachen.

'Dat zegt al genoeg..' lach ik.

'Ik wist het!! Ik ship jullie al zo erg!'
Schreeuwt Harry van blijdschap.

'Ik ook! Ik had al een shipnaam bedacht!' Schreeuw ik terug.

'NIAM!' Schreeuwen Harry en ik tegerlijkertijd. We beginnen alle 4 te lachen.

'Beginnen jullie ook al met het shippen van couples?' Lacht Liam.

'Ook?' Grinnik ik.

'Larry!' Zeggen Liam en Niall samen.
We beginnen weer te lachen.
Ik ben in een lange tijd nog nooit zo vrolijk geweest. Het moment dat Harry mij verkering vroeg overwint alles, maar dit komt ook in de buurt.

Larry en Niam. Kinda like it.

Sorry babas voor zondag geen post. Daarom XL post voor jullie!
X A

It's Complicated. Larry Stylinson❤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu