SEVEN⛅

78 7 5
                                    

-NOBODY POV-
-PADA WAKTU REHAT SEKOLAH-

Eun Ri dan chingu² nya yang lain berjalan bersama-sama menuju ke kantin sekolah.
Dan tiba²..
HYO:Auu..
Hyo menyeringai sakit kerana air kopi panas yang dibawa oleh Ji Kyung tumpah pada baju Hyo.
JI KYUNG:Opss..Tak sengaja..
Katanya sambil menutup mulutnya..
Chingu² nya yang lain hanya tersenyum sinis pada Eun Ri dan chingu² nya.
Eun Ri terus mendapatkan Hyo.
EUN RI:Ya! Hyo..Gwaenchanhayo?
HYO:Eo? Dae² ..Na arataggoyeo..(ye..aku okey)
Ha Ae dan yang lain cuba menolong Hyo membersihkan kemeja sekolah Hyo yang terkena air kopi panas itu.
Sedang yang lain menolong Hyo membersihkan baju Hyo, Eun Ri terus menegking Ji Kyung.

EUN RI:Eh pompuan!! shimmohashingoyeo?(apa kau buat ni?) Apa masalah kau dengan kitaorang ha?Apa lagi yang kau tak puas hati dengan kitaorang?
Ji Kyung dan chingu² nya ketawa sinis pada Eun Ri.
JI KYUNG:Kau tanya aku apa masalah aku dengan korang? Sepatutnya aku yang patut cakap apa masalah korang dengan kitaorang..
EUN RI:Apa yang kitaorang dah buat?
JI KYUNG:Heh..kau dengan chingu² kau tu tak payah nak mengada-ngada sangat dengan sunbae² tu yee..Korang tak layak nak dekat² dengan diorang..
YOONG MI:Habis tu, kau tu layak sangat laa nak dekat² dengan diorang tu?
Kata Yoong Mi yang hanya diam sahaja daripada tadi. Dia geram sebenarnya bila mereka semua diperkatakan sebegitu. Hina sangat ke mereka ni pada mata mereka?

JI KYUNG:Eh of course laa aku layak, sebab aku ni cantik, kaya dan macam² lagi laa. Tak macam korang, selekeh.
RAE IN:Ouh, ada ekk undang² macam tu? Yang miskin, selekeh ni tak layak berkawan dengan orang yang kaya, hensem, cantik bla..bla..bla.. gitew ekk..
Kata Rae In dengan sinisnya pada Ji Kyung. Geram betul aku dengan pompuan ni😒.
Ji Kyung hanya memandang sinis pada Rae In.

HA NEUL:Eh kau ni menjawab pulak!!
Kata Ha Neul pada Rae In.
Rae In hanya menjeling sahaja pada Ha Neul.
SOO HEE:Dah Tuhan bagi kita mulut, jawablaa. Apa guna ada mulut tapi tak nak guna dan apa guna ada otak, tapi tak reti berfikir..kan? hahah..
Kata Soo Hee pada yeoja² tersebut berserta gelak tawa sinis.
Yang lain juga ikut gelak bersama Soo Hee bila Soo Hee berkata begitu.
Ji Kyung dan yang lain sudah panas bila dengar diorang ketawa. "Dah berani melawan ekk korang."- kata Ji Kyung dalam hati.

[C] OUR FRIENDSHIP  [BTS]Where stories live. Discover now