Dia memandang cermin di hadapannya. Menilik wedding dress yang terhias indah di tubuhnya dipandang.
'mère aide Arisha,Arisha ne veut pas se marier.' nagis Arisha apabila mengenang nasib apabila terpaksa menerima perkawinan ini."
"Arisha mari turun, pegatin lelaki sudah sampai." kata salah seorang perempuan yang tidak dikenali.
"Ok." itu sahaja yang aku jawab sebelum bangun dan membetulkan wedding dress yang dipakai.
'Sabar Arisha kau kena jugak terima kenyataan yang kau akan kawin tak lama lagi.'
Glup!
'Kawin dalam usia muda... Ahh aku baru 19 tahun. Aku tak nak dapat gelaran ibu muda.'
Tanpa Arisha perasan kakinya sudah sampai di tempat duduknya. Dia memandang kehadapan apabila terasa sepasang mata memandangnya.
Terus muka dijatuhkan ke bawah apabila pandangan Arisha berlaga dengan pandangan Rayyan.
____________
Sekali lafas sahaja Aurora Arisha sah menjadi isteri kepada Rayyan Gabril.
Apabila Rayyan menghampiri Arisha untuk memulakan upicara pembatalan air sembayang. Jatung Arisha bagaikan ingin meletup apabila Rayyan menyentuh tangannya lalu menyarungkan cincin perak yang dihiasi dengan sebutir belian.
Silau matanya apabila lensa kamera menangkap ejen Rayyan mecium dahi aku lalu turun ke pipi kanan dan pipi kiri.
Kaku badan Arisha apabila mendengar suara halus Rayyan. "Jangan termenung Chéri sarungkan cincin tu."
Dengan teragak² aku menyarungkan cincin perak yang hampir serupa dengan cincin Arisha cuma tiada belian yang meghiasi cicin itu.
Aku menduk mencium tangan kasar Rayyan. Terkaku sembentar Rayyan dengan tindakan sepontan isterinya.
_____________
Di dalam bilik besar aku baring di atas tilam empuk milik Rayyan dan sekarang akan menjadi milik kami berdua.
Aku melihat pintu bilik air yang dihuni oleh Rayyan.
Dia berasa seram sejuk apabila berfikir dia akan kehilangan mahkota ya. Tiba² fikiran Arisha melayang ke hari pertemuannya dengan Rayyan.
__________
Kaki melangkah ke arah bilik hotal yang disawa. Berfikir macam mana dia nak hidup jikalau keluarga yang disayangi mati di tembak oleh musuh syarikat. Dia berfikir cara untuk membalas dendam.
Kepalanya sakit apabila dia tidak tidur beberapa minggu ini kerana tekanan yang menimpa dirinya.
Mata ditutup cuba menenagkan jiwa yang gelora.
___________
Mata di celikkan apabila mendengar pintu bilik hotalnya terbuka ganas. Bagaikan ada aura yang ganas akan menimpa dirinya.
Dia melihat seseorang lelaki bertoping hidung dan mulut yang mempunyai ayaman halus bunga ros berwana hitam.
Baru dia ingin menjerit tapi malangnya apabila sepucuk pistol terarah ke kepalanya.
Badan terus kaku apabila matanya terpaut pada mata perempuan di hadapannya.
'Unik' satu ayat yang dapat digambarkan apabila melihat mata perempuan itu yang berwana hitam dan biru muda.
Apa bila melihat perempuan tu hanya mengenekan sweter ketat berzip yang menampakkan bentuk tubuhnya dan seluar tight atas peha. Menaikkan nasfu lelaki itu.
Perempuan itu perasan akan lelaki yang tidak di kenalinya menilik badanya yang hanya menaikakn nasfu lelaki. Air liur ditelan. Kesat. Itu yang dirasakan Arisha.
Tangan lelaki itu gatal mahu membuka zip sweternya. Tangan lelaki itu ditepis lalu memandang tajam lelaki itu.
"Kalau kau cuba melawan aku tak teragak² nak pecahkan kepala kau." kata lelaki itu dengan serius.
Arisha terkaku apabila dia lupa bahawa kepalanya akan berkecai jikalau dia melawan cakap lelaki itu.
"A..awak..siapa..."
Kata Arisha berani. Kebenaranya lutunya sudah bergetar maha hebat. bila² masa sahaja nyawanya akan melayag di tangn lelaki itu.
Tanpa menjawab tangan itu membuka zip sweter dan muncullah 2 bukit bergetah dihadapan matanya.
"Vous ne portez pas de soutien gorge?." katanya sinis.
Dengan lembut lelaki itu meramas dua bukit itu lalu membuka topeng dan mengigit pelahan puting merah muda itu.
"Aahhh... Aahh" mengeluh Arisha dia cuba menolak tubuh gagah lelaki itu tapi malangnya tangan dia di cekam kuat..
"Wow, you are virgin." lagi menambah nasfunya apabila perempuan itu bagai terpukau dengan sentuhan dia.
Tangan lelaki itu turun pula membuka seluar perempuan itu. Lelaki itu tersenyum apabila melihat pantis Arisha basah.
Dia membuka pantis itu lalu mencari titik kelemahan wanita. Apabila jumpa dia bermain² dan digintel membuatkan Arisha terbuai.
"Ahhah...aumm...tolong jangan saya tak nak." hampir menanggis Arisha apabila daranya akan diragut oleh lelaki yang tidak dekanalinya itu.
Lelaki itu terpaku apabila melihat mata unik itu mengalirkan air mata. Perbuatanya terus kaku fikirannya kosong.
Peluang itu diambil oleh Arisah cuba melarikan diri dari lelaki itu.
Baru tersedar lelaki itu terus menarik tangan Arisha lalu menolak badan kecil itu kedinding.
"Aa..awak..le..lepaskan saya..?"
"Suhhh!?" lelaki itu mengelp mata Arisha. Mata birunya melekat pada mata unik Arisha.
Arisha bagaikan terpukau dengan mata biru lelaki itu.Lalu bibir merah basah Arisha di cium lembut. Akibat itu dia mendapat pemumbuk di perutnya.
"Aduh.."
Tidak cukup dengan itu pipi lelaki itu ditampar kuat membuatkan dia berpinar².
Lelaki itu menjadi berang kerana selama dia hidup tiada siapa pernah tanpar dia.
Belum sempat mahu mengajar perempuan tak guna itu. Dia sudah terkelompok jatuh dan pensan.
____________
Bangun sahaja Arisha terus menangis apa bila otaknya sudah memproses apa yang terjadi. Dia melihat dirinya yang tiada seurat benang pun di badannya. Dia berasa malu kerana tidak menjaga mahkotanya dengan baik untuk suaminya yang sah.
"Janagan nak menangis sangat lah, apa pun thanks layan aku semalam. Sedap juga badan kau dah lama aku tak rasa virgin." katanya sinis.
Arisha mengegam buku limanya apabila lelaki itu menyamaka dia dengan pelacur.
Dengan marah dia menampar muka lelaki itu sekuat hati. Habis pecah di buatnya. Tetapi dibalas dengan senyuman sinis.
"Aku tak sama dengan pelacur. U stool my fist kiss. Kau dah ragut makohta aku. Kau dah sentuh aku. Kau dah buat aku rasa diri aku ni jijik. Siapa nak tanggung bila aku mengandung nanti."
"Biar aku kawin dengan kau." katanya sambil memeluk pinggang yang di balut selimut.
Arisha memandang tajam dengan wajah sinis.
"Kau nak bertanggungjawab. Hah. Aku tak nak kawin dengan orang yang menyamakan aku dengan pelacur.
Lelaki itu senyum lalu mengeluarkan iphon x lalu menunjukkan gambar Arisha yang sedang baring dalam keadaan terbogel.
Lemah lutut Arisha apabila melijat gambar dia sedang tidur dengan lena sambil di peluk oleh lelaki itu.
"Aku akan pasti kan kau kawin dengan aku. Kalau tak aku akan sebarkan gambar ni dan viralkan."
______________
YOU ARE READING
ROSESBLACK- Hard In Love
Fantasyseorang gadis French bermata unik terpaksa terima perkahwinan gila Rayan Gabril kucukan French dan Melayu. Akibat desakan Rayan yang akan menviralkan gambar gadis bermana Aurora Arisha yang berbogel terpaksa terima lamaran lelaki yang merangkap seba...