Korkak Aşık - Birinci Bölüm
#BTS - War of Hormone
#Zayn - Dusk Till Dawn ft. Sia
DERİN,
Sabah yine alarmın sesi ile uyandım. Alarmın sesi sevdiğim şarkı olduğu için uyanmak zor olmadı.
Liseye gidiyorum. 14 yaşımdayım. Liseden nefret ediyorum. Derslerden ayrı bir nefret ediyorum. Biliyorum yolun daha başındayım. O yüzden aslında pek de kafama takmıyorum. Zaten bişeyleri kafama takan biri değilimdir. Annem ile de bu yüzden hep tartışıyoruz. Neymiş çok rahatmışım.Tamam. Birazcık rahat olabilirim. Ama sadece birazcık. Neyse okula gitmek için hazırlandım. Hala yarım saatim olduğu için kitap okudum. Evet kitap okumayı seviyorum. Hemde çok seviyorum. Ama tabiki aşk romanları favorimdir. Kitabın en heyecanlı yerinde bırakmak zorunda kaldım.
Hemen çantama koyup çıktım. Teneffüs de bazen okuyordum. O yüzden çantama koydum. Hem zaten kütüphaneden almıştım. Gün içinde bitirirsem değiştirebilirdim. Servis gelmişti. Hemen bindim.
Aklıma birden eski sevgilim geldi. Çünkü servisde bizim şarkımız çalıyordu. Kapatın yada değiştirin demek istedim. Ama demedim. Çünkü hem serviste sadece ben yoktum hemde onu unutmam gerekiyordu.
Bunlara dayanmam gerekiyordu. Hayatımda şu zamana kadar bir sevgilim oldu. Sadece bir tane oldu. Ama şerefsizin tekiydi. Nereden bilebilirdim ki beni sevmediğini bilemezdim. Çok iyi bir oyuncuymuş. Hele de benim gibi bir insan hiç bilemezdi. Saf, çok saf, insanlara hemen inanan ve insanları kendinden daha çok düşünen biri asla bilemezdi.Bu ben oluyorum ne yazık ki. Bazen diyorum ki diğer insanlar gibi sadece kendimi düşünsem ne kadar iyi olurdu. Ama hemen sonra diyorum ki boşversene onlar gibi kibirli olacağına böyle olman daha iyi. Neyse onu artık sevdiğimi düşünmeyin çünkü sevmiyorum. Ondan nefret ediyorum. O ayrıldıktan sonra bana gelip şunu dedi; - Git ve başkasını bul bende başkasını bulucam zaten. İnanabiliyor musunuz? Bu kadar yüzsüz, şerefsiz birini nasıl sevdim ki ben. Ayrılmak için bahane buldu ve ayrıldı benden. Beni hiç sevmediğine eminim. Zaten sevmesede umurumda değil! Sadece arada sırada aklıma geliyor. Ama geldiği gibide gitmeyi biliyor. Çünkü artık unutmaya çalıştığım için hemen kafamdan def ediyorum.
Neyse yabancı şarkı dinleyememekten nefret ediyorum. Hep türkçe açıyorlar. Ve hep aynı şarkılar aynı ve aynı gına geldi. Türkçe şarkıda dinliyorum. Ama aynı şarkıları tekrar tekrar dinleyince bıkıyorum haliyle. Hem telefonumu okula getirmeme izin yok hemde kulaklığımı kardeşim bozdu. O yüzden katlanmak zorundayım. Ne kadar bahtsızım. İç sesim batsın bu dünya demeye başladı. Haklıydı. Her neyse yine aynı şarkılar eşliğinde okula geldik. Ve okul aynı iğrençliği ile devam ediyordu ki müdür yardımcısı kadir hoca sınıfa girdi. Sandım ki yine bizim sınıftan biri bir vukuat işledi. Ama öyle değilmiş. Sınıfa iki yeni öğrenci gelmiş.
Kadir hocanın ardından yakışıklı mı yakışıklı taş gibi bir çocuk ve sonra da tipi idare eden bir çocuk girdi. Kalbim aşırı hızlı atıyordu. Kalbim niye atıyorsun? Yani atmalısında niye böyle atıyorsun ki? Off iyice saçmaladım. Yani ilk görüşte aşık olucak değilim ya. Yada oldum mu? Ne oluyor yaa. Kafalar karışık. Daha doğrusu kafam karışık. Ben en iyisi daha çok saçmalamadan bu düşüncelerden kurtulayım. Neyse kadir hoca Ömer ali ve Muhammed kadir arkadaki sıralara oturun dedi. Fizik hocamız ve aynı zamanda sınıf hocamıza dönerek hocam bunlar yeni öğrenciler artık bu sınıfta olucaklar dedi ve gitti.
-- Derin : Kızım napıyosun yine geldiler sana.
--Zeynep : Kız çok özledim seni ne yapayım. Hafta sonu hasretinden gözlerim yollarda kaldı.
--Aylin : Yaa ne demezsin. Derse başımın etini yedi. Boyna diyor ; Ben derini görücem, çok özledim onu, beni derine götür. Diyorum teneffüs de görüceksin zaten. Banane banane şimdi görücem diyor. Deli bu deli.
--Derin : Gel bakayım buraya delim benim. ( Deliliklerine alışmıştım. Hem ben de özlemiştim. O yüzden sarıldım. )
--Aylin : Heyy! Kıskanıyorum ama. Ben de geliyorum. ( Aylinde arkamızdan sarıldı. )
Bir süre öyle kaldık. Bu üçlüyü gerçekten seviyordum. Biraz değişiktik ama biz böyle iyiydik. Sınıftakiler ile pek konuşmazdım. Bir eda ile konuşurdum o da çok fazla olmazdı. Çünkü o genelde sınıftakiler ile takılıyordu. Onlar ona kötü davranıyorlardı, alay ediyorlardı ama yine de onlarla takılıyordu. Bu kız bendende saftı. Ama beni sevdiğini biliyordum bende onu seviyordum. Neyse okuldaki günüm dersde o çocuğa bakmakla, teneffüslerde de deli üçlü grubumla takılmakla geçti. Liseye geçtiğimden beri en güzel günüm bu olmalıydı. Öyleydi de.
Tabiki de çaktırmadan baktım çocuğa. Eve gelince tabiki de ders çalışmadım. Pazartesi sendromu da vardı zaten. Gerçi bugün bayağı güzeldi ama neyse bu da benim ders çalışmamak için bahanemdi. Neyse bir K-pop şarkısı açtım. Demiştim yabancı şarkıları daha çok seviyorum. Korece, Tayca ve ingilizce favorilerimdir. Ama en çok Korece yani K-pop bebeğim.
Dreamchatcer - Good night bu şarkıyı açtım. Bu şarkıya bayılıyorum. Bu gruba ayrı bir bayılıyorum. Üstümü değiştirdikten sonra yemek yerken K-drama izledim. Weightlifting fairy Kim Bok-Joo izledim. Aslında bu diziyi birçok kez izlemiştim. Ama ne yapayım tekrar tekrar izlemek istiyorum.
Çünkü hem bir korecan olmak bunu gerektirir hem de dizi çok komik ve romantik böyle dizilere bayılıyorum. Yani kısaca dizi tek kelimeyle efsane. Neyse acaba gerçekten o çocuğa aşık mı olmuştum? Bilmiyorum. İç sesim dedi ki instagram hesabına bak. Bende iç sesimi dinledim. İnstagram da ilk önce Ömer ali diye bütün hesaplara baktım. Bulamadım. Sonra da Muhammed kadir diye bütün hesaplara baktım. Yine bulamadım. Çünkü soyadını bilmiyordum. Daha adını bile bilmiyordum ki. Bu nasıl iştir yaa. Neyse banane ki çocuktan. Resmen çocuğa sapık gibi taktım. Yada aşık oldum. Her neyse daha fazla saçlamadan uyumalıydım. Akşam ne kadar çabuk gelip geçmişti. İçim de güzel bir his vardı. Yarın güzel şeyler olucak gibiydi...
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.Bu benim ilk hikayem. İnşallah güzel olmuştur. Sizce nasıl olmuş?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkak Aşık
RomanceSeni ilk gördüğüm anda aşık olmuştum. Ama bunu anlamam uzun sürdü. Seni seviyordum. Ama bunu sana söylemem cesaret gerektirdi. Bu dediğim de bende yoktu.