A kdyz jsem se po hodine a neco probudila,tak Misa jeste spala. Vypadala krasne jak tak spala,chvili jsem ji jen tak pozorovala a premyslela jsem zda ji mam vzbudit ale nakonec jsem se rozhodla proto ze ji budit nebudu,ikdyz jsme meli jit spolu na tu prochazku,ale prislo mi lito ji vzbudit kdyz tak sladce spala. A tak jsem opatrne abych ji nevzbudila vylezla z postele,vzala jsem si veci na prevleceni a prevlekla jsem se v obyvaku a sla jsem potichu do kuchyne. Udelala jsem si v kuchyni caj,a vzala jsem si kousek vanocky a v klidu jsem se nasnidala. Asi tak za pul hodiny do kuchyne prisla mamka a postavila si vodu na caj a vzala si neco k jidlu a sedla si ke mne. Voda na caj uz byla hotova a tak jsem vstala a caj ji zalila aby nemusela vstavat od stolu a caj ji prinesla. Mamka mi podekovala a po chvili na mne promluvila.
Mamka: posledni dobou neslo prehlednout to jak se na tebe Misa diva pohledem jako by k tobe neco citila, vis zlaticko mozna sis myslela ze vubec nevim o tom ze se ti nikdy kluci nelibily,ale mamky to proste poznaji,od malinka jsem vedela ze si jina nez vsichni ostatni a neni to jen tou mozkovou disfunkci ale hlavne tvou neznou a krehkou povahou. Chci jen abys vedela ze te budu mit rada vzdycky at uz budes mit vztah s kymkoliv,nejsem takova abych te prestala mit rada jen proto ze se ti libi stejne pohlavi. A Misa je hodna holka a vim ze pokud k tobe neco citi tak ze to mysli vazne ale chapu ze nechces nikam spechat uz kvuli tomu ze to neni tak davno kdy mela manzela a ze ceka dvojcatka a at se rozhodnes v zivote jakoliv tak vzdy budu stat po tvem boku.
Ja: nevim co na to rict mami,myslela jsem si ze kdyz to skryvam tak ze to nepoznas. Ale vidim ze mne znas lip jak se znam sama a jedine co mohu v tuhle chvili rict je jedno obrovske dekuji.
Mamka: zlaticko za to fakt dekovat nemusis.
Ja:dobre mami
Vtom do kuchyne prisla Misa,pozdravila moji mamku a mrkla na mne.
Mamka dojedla a vypila si svuj caj a odesla.
Doslo mi ze odesla schvalne aby nas nechala o samote.Misa:zlaticko proc si mne nevzbudila? Vzbudila jsem se a ty si nikde nebyla.
Ja:nechtela jsem te vzbudit kdyz si tak sladce spala.
Misa: tobe to prislo sladke? Urcite prehanis,urcite jsem slintala ci neco podobneho drahousku. Ale dekuji za lichotku.
Ja:ale to nebyla lichotka ale holy fakt :-).
Misa:ale neprehanej,tvarila jsem se urcite divne to si zas myslim ja.
Vtom ji zazvonil mobil. Z jeji reakce jsem pochopila ze se udivila,ale pochvili to zvedla a ja odesla. Nechtela jsem ji rusit.
Po hodine za mnou prisla a bylo na ni videt,ze mi chce neco rict,jen nevi jak mi to nejlepe rict. Ale pochvili promluvila.
Misa:vis chci abys vedela ze te miluji a budu naporad,a to nezmeni ani to co ti ted reknu. Vis opravdu ti nechci ublizit,ale vim ze to i tak udelam ikdyz nechtene. Volal mi on otec dvojcat,ze byl hloupy a ze mne chce zpatky,a ze se chce stat otcem dvojcat a vychovavat je se mnou a byt dobrym muzem pro mne a dobrym otcem. Ja ho porad miluju a ja se k nemu chci vratit,ale nechci ztratit tebe ale vim ze te i tak ztratim. Takze se ted sbalim a odejdu,odpust mi lasko
Chtela jsem ji rict co jsem mela na srdci,ale k cemu by to bylo i tak by stejne odesla,asi jsem nekde uvnitr sebe tusila ze se tohle muze stat a proto jsem chtela ten cas,a vim ze to bylo dobre,jelikoz bych ted mela vic zlomene srdce nez ted. Nic jsem nerekla a jen jsem se divala jak odchazi si sbalit veci a vedela jsem ze tohle je konec meho pribehu s ni,konec lasky kterou jsem dlouhe roky k ni citila,ale take novy zpusob jak zkusit zacit uplne novy zivot ve kterem ona nebude,ano mam strach s toho neznama,ale nemohu se kvuli tomu vsemu co mne potkalo uzavrit do sebe a prestat zit..........