♡Tahir'in Nefesi♡Yiğit 5.bölüm

1K 57 4
                                    

Tahir nefesi tutar ve ellerinden tutarak üç'ü birlikte denizin dalgalarına atlarlar. Tahir önce yiğiti cıkarır deniz kenarına sonra da boğulup denizin dibine doğru inen nefesi kurtarmak için denizin dibine doğru yüzer.ve bulup çıkarır biraz kalp masajı ve suni teneffüsten sonra nefes yuttugğu suyu çıkararak kendine gelir tahir ve yiğit buma çok sevinirler.tam ordan kalkıp gidecekken bir silah sesiyle yiğit yere düşer.

Nefes ve Tahir : "Yiiiğiiiit"

N : Yiğiiiit kardeşim...

T : Sakin ol nefes tamam

Y : bben iyim abla...

Vedat onlara korkutmak amaçlı havaya ateş açar.Yiğit de bir an kayalardan gelen yankılı silah sesiyle panik olur ve yere düşer.Nefesle Tahir de yiğit yere düşünce vedat vurdu sanarlar.o panikle ikisi de aynı anda Yiğiiiit diye bağırırlar.ama yiğitin iyi olduğunu görünce bir oh çekerler.ve hemen bir kayanın bir köşesine saklanırlar.vedet damlarıyla o bölgeyide didik didik ararlar.ama orda da bulamazlar vedat deli gibi bağırır.Nefeeees.Yiğiiiit...yangazlar nefesi tahiri ve yiğit'i görürler ama onları ele vermezler.plan yaparak vedat la adamlarının yanına giderek.onlarla kavga ederler.tahir bunu anlar ve nefesle yiğit'i alarak o bölgeden yavaşca uzaklaşırlar...sonra tahir arkadaşı idrisler'in evine gidip onun babasından yardım ister.o da traktör'ün kasasına bindirir.

T : Yenge sana zahmet keşanı'nı versene.

+tamam al...

T : Sağol yenge herşey için şunu şöyle kafana atalım..hah şimdi tam trabzon gelinu oldin...
Nefes keşanı atar.
Köyü geçene kadar dursun kafanda vedatın adanları görmesin.nefes tamam anlamında başını sallar...uzun süren yolculuktan sonra yaylaya gelirler.

T : Evet bir süre burda kalacaksınız...sonra eline baktıracaz.

N : tahir sana daha fazla yük olmayalım biz yarın bindir bizi otogarda otobüse biz gidelim.

T : ben sizu o vedat şerefsuzundan koruycam elin iyileşsin sonra gidersiniz... ama şimdu burda kalacaksinuz...

Nefes yiğit ve tahir içeri girerler.

Tahir : Osman hocam şu kızın eline bir baksana...

Osman hoca : tamam getir bakıyum elini kızım...(tutmaya çalışır o sırada o sırada nefes korkar ve hemen elini çeker)

Asiye : korkma babam iyi edecek abla'nın elini...

Yiğit : korkma abla ben seni korurum.

Nefes : (yiğit'e dönerek) hani biz anlaşmıştık kardeşim sen büyüyene kadar koruma işi mavi tüylü geyik'de yani bende.anlaştık mı ?

Yiğit : tamam abla

Osman hoca : asiye kizum hadi sen delikanlıyı bahçeye cıkar.koyunlara baksın.

Asiye : hadi yiğut biz gidelim bakalım bahçeye hem kimbilir vahşi atlarda vardır belkide.

Yiğit : gerçekten mi ?

Tahir : bakmadan bilemezsin.

Asiye : hadi gel..bahceye çıkarlar.

Nefes : hadi bitirelim şu işi

Osman hoca parmağına bakar.sonra durumunun çok kötü olduğunu görür çok acıyacağını söyler.ama nefes dayanırım der sonra da diğer kolunu dudaklarının arasına alıp bekler.osman hoca da tutup kemikleri yerine oturtur nefes parmaklarının acısıyla sessizce bağırır.gözlerinden yaşlar akar.nefes böyle yaptıkça tahirde parmağını diğer eliyle tutup sıkar.

♡Tahir'in Nefesi♡Yiğit♡ #theWattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin