Ο Jungkook ήταν στο σπίτι του αγοριού του . Ο Yoongi καθόταν και κοιταγε το αγόρι του , το οποίο ήταν κολλημένο στο κινητο του, βλέποντας παλιά μυνήματα. Είχε καταλάβει πως κάτι είχε συμβεί που τον είχε ενοχλήσει αλλά δεν ήξερε τι . Και αυτός ήταν ο βασικός λόγος που τον είχε καλέσει σήμερα σπίτι του . Για να μιλήσουν.
"Ξέρεις ότι δεν σε κάλεσα εδώ για να ασχολείσε με το κινητό σου , έτσι;" ρώτησε ο Yoongi και αφού πήρε το κινητό του αγοριού του , το απενεργοποιήσε.
"Και τι θες να κάνουμε;" ρώτησε ο Jungkook .
"Ότι κάνουν τα ζευγάρια." Εξήγησε ο Yoongi και χαμογέλασε στο νεαρό αγόρι. Ωστόσο o Jungkook, τον μιμήθηκε, και έκατσε πιο κοντά του . Τότε το ξανθό αγόρι απομάκρυνε τα μαλλιά που έκρυβαν το υπέροχο πρόσωπο του Jungkook , και συνέχισε να τον κοιτάει σαν να ήταν ο μοναδικός άνθρωπος στο κόσμο, αμέσως έγυρε μπροστά με σκοπό να φιλήσει το αγόρι του . Τον πλησίασε σιγά σιγά , ώσπου ένωσε τα δυο χείλια τους με ένα απαλό φιλί. Όλα ήταν τέλεια. Ο Jungkook είχε κολλήσει τα χείλια του με του Yoongi και ανταπέδιδε το τρυφερό μα παθιασμένο φιλί.
Την στιγμή κατέστρεψε μια ειδοποίηση από το κινητό του Yoongi. Διέκοψε το φιλί και κοίταξε να δει από ποιον ήταν.
Στο χρήστη oh-my-tae άρεσε ένα μήνυμα σας
Ο χρήστης oh-my-tae έστειλε ένα μήνυμα: ΉΤΑΝ ΚΑΤΆ ΛΆΘΟΣΟ Yoongi μόλις το είδε γέλασε, αλλά αμέσως έστρεψε την προσοχή του στον Jungkook .
"Ποιος ήταν;" ρώτησε περίεργος.
"Ένα παιδί." Απάντησε ο Yoongi χωρίς να δώσει παραπάνω στοιχεία. Πράγμα που ενόχλησε τον Jungkook , αλλά προσπάθησε να μην το δείξει. Τότε μια δυσάρεστη σκέψη ήρθε στο μυαλό του Jungkook .
Θυμήθηκε που όταν του ανέφερε πως μιλάει με ένα αγόρι ο Yoongi δεν ενοχλήθηκε και απάντησε πως δεν έχει πρόβλημα να έχουν ανοιχτή σχέση. Ένιωσε την καρδιά του να σταματάει και μόνο στην ιδέα πως ο Yoongi ήθελε να έχουν ελεύθερη σχέση για να μπορεί να μιλάει με τον οποίο να'ναι χωρίς να έχει ενοχές.
"Εντάξει." Απάντησε κοφτά και χαμογέλασε , για να μην δειηει το προβληματισμό του. Όμως ο Yoongi το κατάλαβε. Όπως γίνεται πάντα ήξερε πως δεν ήταν εντάξει το αγόρι του και πως κάτι συνέβαινε μέσα στο μυαλό του.
"Ξέρεις ότι πιστεύω ότι είσαι υπέροχος και ότι δεν θα σε πληγωνα ποτέ σωστά;" ρώτησε στην προσπάθεια του να δείξει πόσο σημαντικός του είναι . Για άλλη μια φορά χαμογέλασε στο αγόρι του, ενώ ο Jungkook προσπαθούσε να αποφύγει το βλέμμα του ξανθού αγοριού .
"Ναι. Το ξέρω. Πρέπει να φύγω." Απάντησε γρήγορα και έφυγε τρέχοντας πριν προλάβει καν ο Yoongi να τον σταματήσει.
Προχώραγε στο δρόμο για το σπίτι του , ακόμα πιο μπερδεμένος. Καθώς άκουγε τον Yoongi να λέει έμμεσα πως του αρέσει, ένιωσε ενοχές , σαν κάτι να τον εμπόδιζε να πει το ίδιο.
ESTÁS LEYENDO
𝐂𝐔𝐏𝐈𝐃 𝐒𝐂𝐑𝐄𝐖𝐄𝐃 𝐔𝐏∥ bts ✔
FanficΣε ένα παράλληλο σύμπαν όπου το φυσιολογικό είναι η ομοφυλοφιλία ενώ το αλλόκοτο η ετεροφυλία. H Youngri ένα straight κορίτσι με υπερ-προστατευτικές μητέρες. Ο Jungkook ένα , μάλλον, gay αγόρι , ερωτευμένο με το αγόρι του. Ξεκινάνε να μιλάνε χωρί...