Τρίτο πρόσωπο
Ο κόκορας λάλησε καθώς ξημέρωνε. Ο ήλιος σηκώθηκε από τα ψηλά βουνά του χωριού, απλώνοντας της ακτίνες του σε ολόκληρο το τοπίο. Ο ουρανός είναι τόσο φωτεινός και γαλάζιος που μπορείς να διακρίνεις λίγα σύννεφα στην επιφάνεια του ουρανού.
Οι άνθρωποι σηκώθηκαν να κάνουν της πρωινές δουλείες τους. Άλλοι να πουλήσουν, άλλοι να καθαρίσουν τα σπίτια τους, να μαγειρέψουν, να ταΐσουν τα ζώα τους και να πάνε στης δουλείες τους. Τα παιδιά πηγαίναν σχολείο, οι άντρες στην δουλειά και οι γυναίκες στο νοικοκυριό. Αν και μερικές γυναίκες ήταν μαζί με τους άντρες τους στο παζάρι.
Σήμερα στο χωριό, οι άνθρωποι ετοιμάζουν να γιορτάσουν τα γενέθλια του αγαπημένο τους βασιλιά williams. Και προς τιμή του ήθελαν να κάνουν μια μικρή γιορτή. Σκέφτηκαν πως αυτό θα άρεσε στον βασιλιά. Γέμισαν τα βαρέλια με άφθονο κρασί, ετοίμασαν τα μουσικά όργανα και τέλος, τα πυροτεχνήματα για το βράδυ. Όλοι ήταν χαρούμενοι στο χωριό άλλα μέσα στο παλάτι επικρατή ένα χάος.
Η βασίλισσα, επέβλεπε το χειρισμό του παλατιού ώστε να μην γίνει καμιά ζημιά κατά την διάρκεια του στολισμού και πως όλα λειτουργούν στην σωστή τους θέση. Έλεγε στους υπηρέτες που θα τοποθετήσουν τα βάζα με τα λουλούδια, τα κεριά, το τραπέζι να είναι στολισμένο με τα χρυσά μαχαιροπήρουνα, τα πορσελάνινα πιάτα και τα κρυστάλλινα ποτήρια. Όλοι οι υπηρέτες έτρεχαν από το ένα μέρος στο άλλο με διαταγή της βασίλισσας, προκειμένου να είναι όλα έτοιμα για το βράδυ.
Οι μάγειρες στην κουζίνα έχουν βάλει τα δυνατά τους για να ευχαριστήσουν τον βασιλιά με τα καλούδια που θα μαγειρέψουν και να εντυπωσιάσουν τους καλεσμένους. Οι υπηρέτες, ξεσκονίζουν τα ασημικά και στολίζουν το παλάτι με λουλούδια και κόκκινα χαλιά για υποδεχτούν τον βασιλιά.
Έπειτα, η βασίλισσα, πήγε στην κουζίνα παρατηρώντας πως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, είδε τα φαγητά να είναι σχεδόν τελειωμένα και την τούρτα να στολίζεται με άσπρο γλάσο. Η βασίλισσα, είναι πλέον ανακουφισμένη που έχουν τελειώσει όλα σχεδόν. Στο δρόμο της προς τα σκαλοπάτια που οδηγούσε στο υπνοδωμάτιο, είδε τον David, τον υπηρέτη του παλατιού.
'' Ωχ! David, γλυκιέ μου! Μπορείς να πας στο δωμάτιο της Arias και να την ξυπνήσεις?'' Ρώτησε η βασίλισσα με ένα τρυφερό τόνο.
'' Φυσικά, Μεγαλειοτάτη!'' Είπε ο David, και υποκλίθηκε με σεβασμό πηγαίνοντας στο δωμάτιο της πριγκίπισσας.
YOU ARE READING
Η πριγκίπισσα και ο υπηρέτης
RomanceΓεια σας! Αυτή είναι η πρώτη ιστορία που κάνω και ελπίζω να σας αρέσει! Μια αγνή και αθώα αγάπη γεννιέται σε μια όμορφη κοπέλα και σε ένα νεαρό αγόρι. Η ζωή, είναι τόσο περίπλοκη μερικές φορές και άλλες μπορεί να είναι γλυκές. Θα μπορέσουν αυτοί ο...