24 😘

419 30 23
                                    

Η κυρία  Αγγελική άνοιξε την πόρτα και είδαμε τους δύο ξεφτίλες να χαμογελάνε. Έκλεισε με δύναμη της πόστα πίσω της για να γίνει αντιληπτή.
"Παιδιά καθίστε στον καναπέ!" μας είπε ήρεμα...
Και τότε γύρισε προς την μεριά του Πάρη.

Λυδίας Pov.

Είμαστε εδώ.  Στο ίδιο δωμάτιο.  Με αυτό το κάθαρμα που πραγματικά το μόνο που θέλω είναι να τον σκοτώσω.  Η μαμα μου έχει ένα κενό τρομακτικό βλέμμα. Ξεκινάει να μιλαει και απευθύνεται στον Πάρη.
"Μπορείς να μου πεις τι έγινε με την Λυδία όσο λείπαμε?"
Την κοιτάει και ένα ειρωνικό χαμόγελο ήταν χαραγμένο στο πρόσωπο του. 
"Δεν έγινε τίποτα." Της λέει.  Προσπαθεί να συγκρατήσει τον εαυτό της . Γυρνάει προς αυτό το κάθαρμα που δεν ήταν ικανό να αναθρέψει σωστά τον γιο του. "Εσύ ξέρεις τι έγινε? "Του λέει πιο ήρεμα.  Αυτός την κοιτάει και καθυστερεί να απαντήσει για λίγο.  Της λέει "Ναι... Προτείνω να το ξεχάσουμε..." Η μαμα μου δεν άντεξε... Σηκώθηκε επάνω και του είπε με αρκετά δυνατή φωνή:"ΝΑ ΤΟ ΞΕΧΆΣΟΥΜΕ??ΡΕ ΔΕΝ ΕΊΣΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΆ ΣΟΥ! ΤΟ ΜΟΥΛΙΚΟ ΣΟΥ ΠΉΓΕ ΝΑ ΒΙΆΣΕΙ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΆΚΙ ΜΟΥ !ΔΝ ΕΊΣΑΙ ΆΞΙΟΣ ΝΑ ΛΈΓΕΣΑΙ ΠΑΤΈΡΑΣ ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊΣ ΝΑ ΑΝΑΘΡΈΨΕΙΣ ΣΩΣΤΆ ΤΟ ΠΑΙΔΊ ΣΟΥ !..." Δεν την άφησε να ολοκληρώσει και σηκώθηκε και αυτός όρθιος αλλά με πιο δυνατή φωνή της είπε:"ΜΗΝ ΤΑ ΡΙΧΝΕΙΣ ΌΛΑ ΣΤΟΝ ΓΙΟ ΜΟΥ ... ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥ ΚΟΥΝΙΌΤΑΝ Η ΔΙΚΙΆ ΣΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΕΝΟΧΛΟΎΣΑΙ... ΑΣ ΜΗΝ ΓΥΡΝΟΎΣΕ ΣΑΝ ΞΕΚΩΛΟ..." Ο Άλεξ κρατιόταν με νύχια και με δόντια για να μην του ορμηξει. Η μαμα μου του έδωσε ένα πολύ δυνατό χαστούκι. Ο Πάρης πήγε απειλητικά προς το μέρος της και αυτή τον έσπρωξε και του είπε:"Μην διανοηθείς να πλησιάσεις άλλο... Μαζέψτε τα πράγματα σας και σε μια ώρα να έχετε ξεκουμπιστει από το σπίτι μου!" Ήρθε προς το μέρος μας και έκατσε δίπλα μου ...Οι άλλοι έφυγαν προς τα δωμάτια.. "Ηρέμησε κοριτσάκι μου ... θα πάρουν ότι τους αξίζει..." όλη αυτήν την ώρα σμε είχα καταλάβει ότι έκλαιγα με λυγμούς  και έτρεμα... Αυτά είναι τα τελευταία πράγματα που θυμάμαι.  Μετά λιποθύμησα.

#Votes&Comments ❤

Χευυυ...τι κάνετε? Λέω σε λίγα κεφάλαια να το τελειώσω το βιβλίο... έχω μια ιδέα για ένα καινούργιο βιβλίο τι λέτε? Θα είναι βασισμένο στην ζωή ενός κοριτσιού που πραγματικά γνωρίζω πολύ καλά ... έρωτας, φιλίες, καινούριο σχολείο, οικογένειά όλα αυτά τόσο μπερδεμένα...θέλετε να το ξεκινήσω? ❤❤❤

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Mar 26, 2018 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Λυδία (Readint2017 )Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang